Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kracht van knalpatronen (Schokkende foto's!)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    ha rene hoe gaat het nou verder met jou... ik denk dat het inmiddels toch wel genezen is of zie ik dat helemaal verkeerd??? lelijk litteken en een vreselijke herinnering zullen altijd wel blijven denk ik... in iedergeval geluk verder....en sterkte er mee

    Comment


      #32
      Man een woord: RESPECT!
      Ik vin dit heel dapper van je dat je het zo open verteld,
      zo kunnen mensen ook de nadelen van vuurwerk inzien en zien dat je er goed mee moet uitkijken en met respect moet behandelen. Ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd hoe 't nu gaat. Maar ik vind 't ook erg zwak van de politie om deze kwa jongens niet aan te pakken. Zoals al eerder gezegd: zwak dat ze zo zielig doen om wat mooi vuurwerk in beslag te nemen maar ze doen niks aan dit geval. Zo heb je toch ook niks aan die hele politie

      Comment


        #33
        Ik ben hier pas net maar ik las net dat verhaal en die gasten zijn er makkelijk mee weg gekomen en dat de politie er niks aan doet lijkt me helemaal erg.

        Maar ik las dat het al weer wat beter gaat

        Sterkte

        Comment


          #34
          Wat een verhaal man! Echt klote! Zullen wel van die puberale ventjes geweest zijn met het IQ van de gemiddelde kamertemperatuur. Ik hoop dat je je hand weer goed kan gebruiken. Ik zag dat de laatste post van een half jaar geleden is. Dus hoe staan de zaken er nu voor?
          En wat heb je voor vuurwerk voor dit jaar er nog bij?
          Laatst aangepast door Rollende_Babba; 30 November 2006, 15:29.
          Zolang ik leef blijf ik vuurwerk afsteken, verbod of niet!

          Comment


            #35
            met de hand is ales goed en hoef niet meer terug naar het ziekenhuis wat ik aan vuurwerk nog heb liggen is alemaal nog van vorigjaar
            Laatst aangepast door rene306; 28 January 2016, 20:16.

            Comment


              #36
              ik zou wel graag eens een foto willen zien van hoe het er nu uit ziet je hand...
              is het een beetje netjes genezen enzo we hebben allemaal de grote verwonding gezien.. maar nu nog de genezing

              Comment


                #37
                ik was weer te vroeg met ik hoef niet meer terug
                kom nu net weer uit ziekenhuis en alweer operatie gehad had weer een dikke kieste op het bot zitten nu dus weer in het verband en moet over 3 maand weer operatie ondergaan vinger moet er mischien toch helemaal af omdat het bot is aangetast hieronder een foto

                Comment


                  #38
                  Vervelend zeg! Heel veel sterkte dan de komende periode. Hopen dat je nu helemaal kan gaan herstellen voor zover dat mogelijk is en dat je dan deze ellende achter je kan laten.

                  Sterkte en succes gewenst!

                  Comment


                    #39
                    Hey Rene, erg rot dat het alsnog zo uit moet pakken, je was aan de betere hand zoals je aangaf. Veel sterkte de komende tijd, hopen dat het alsnog goed komt en dat je over 3 maanden goed nieuws te horen krijgt.

                    Bedankt dat je ons toch op de hoogte houdt, heb er respect voor.

                    Comment


                      #40
                      Valt me echt op hoe rustig je hier onder blijft, heb echt het diepste respect voor je dat je het zo opvat, aangezien het andermans schuld is.

                      Ik wens je succes met je vinger, hoop dat alles los gaat lopen.

                      Comment


                        #41
                        geloof me echt rustig blijf je er niet onder maar ja je moet wel
                        heb verder nooit wat van politie weer gehoord

                        Comment


                          #42
                          Heey
                          Veel sterkte lijkt me echt zwaar klote voor je
                          Maar hopen dat het goed komt
                          Sterkte

                          Groeten Roeland

                          Comment


                            #43
                            Heej rene, vind het echt knap van je dat je er nog zo "relaxt" over doet om het maar zo te zegge.Die kindere verdienen echt hun verdiende loon, maar dat komt vast wel op een dag, hoelang zijn de operaties etc nou al gaande zeg? nou gozer heel veel sterkte en beterschap, hopelijk komt het allemaal goed.
                            7vwK

                            Comment


                              #44
                              heey!!!
                              ***** verhaal zeg:O! jij kon er niks aan doen:S
                              ik had dit jaar met oud en nieuw een pirate special die te vroeg knalde..
                              net toen ik hem los had gelaten... moest ook naar het ziekehuis enz..
                              maar dat van jou is veel erger.. ik heb nu alleen nog maar een litteken op me wijsvinger!! maar ik heb teminste me vinger nog!!

                              ik wens je veel sterkte!

                              Comment


                                #45
                                Dit is echt heel erg dat je dit mee gemaakt hebt. Wat zal dat een emotisch losgemaakt hebben. Ook als is het zolang geleden, ik leef met je mee.
                                En Renee, hoe is het er nu mee?
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X