Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 7 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 104
  1. #1
    VWC-Lid rene306's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juli 2005
    Berichten
    92
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 2 posts

    Kracht van knalpatronen (Schokkende foto's!)

    Zoals sommigen van jullie hebben kunnen lezen ben ik door de schuld van iemand anders slachtoffer geworden van knalpatronen.
    Hieronder nog ff in het kort mijn verhaal.

    Hier mijn verhaal:

    Ik heb mijn oud en nieuw dit jaar in het ziekenhuis gevierd. Door fouten van een ander, die ik niet ken en ook niet weer heb gezien, ben ik nu van mijn ringvinger 2 kootjes kwijt, mijn pink is verbrijzeld en het kussentje van mijn duim zitten geen spieren en zenuwen meer en ook het vlees is weggeslagen.
    Ik zat s'avonds lekker buiten om half 9 op mijn hurken bij mijn eigen voor de deur en wou wat aansteken. Fietsen er en stel kinderen langs en schiet er iemand een knalpatroon af over de straat heen en die knalt dus bijna in mijn hand. Ben naar ziekenhuis gegaan ik was er om 20:45 uur, om 23:58 pas werd ik geopereerd. Na het bijkomen uit de narcose mis ik dus 2 kootjes van mijn ringvinger en zijn de botjes in mijn pink verbrijzeld en in mijn duim zitten geen spieren meer. Nu maar afwachten wat ze verder nog willen doen en heb dus al mijn siervuurwerk nog liggen. 19 jan wordt ik weer geopereert.

    Hieronder even wat foto's.
    En jongens, pas dus a.u.b. op met die rot knalpatronen, ze zijn echt levensgevaarlijk. Zzo zie je maar weer dat het niet je eigen schuld hoeft te zijn
    als zo'n ding in je handen knalt en dan ben je echt je hele hand kwijt, geloof me, ik heb het gezien in het ziekenhuis. Daar was een jongen die had er 3 in zijn handen laten knallen die is dus echt alles kwijt, tot over zijn pols!

    P.S.: wat je bij mijn duim ziet is kunsthuid.

    Hier 2 foto's van mijn hand:





    Klik op de foto voor het origineel.
    Laatst gewijzigd door Mattenfreak; 9 januari 2006 om 20:14

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 juli 2005
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    1.851
    Thanks
    2
    18 waarderingen in 14 posts
    Wat rot voor je man!!

    En helemaal omdat je er zelf niks aan kan doen is het erg, kijk als je er een vinger af knalt door een eigen domme fout oke dan kan je je zelf de schuld geven, maar op deze manier lijkt mij egt heel erg kloten.
    En dan ook nog op ''de'' dag waar je tog een fixe tijd van te voren naar toe leeft.

    Voor die ene debiel die een knal patroon richting iemand schiet, die heeft dus egt een gigantische plaat voor z'n kop!! zoiets doe je tog niet en zoiets gaat volgens mij ook niet met ''toeval''.

    Ik zelf heb ook een pest hekel aan knal patronen, die dingen zijn gewoon veel te link.

    Ik wens je veel sterkte en ik hoop dat je aankomend oud en nieuw dubbel op kan genieten van het vuurwerk wat je nu over hebt.


    kruitsnuiver...
    Laatst gewijzigd door kruitsnuiver; 9 januari 2006 om 20:19

  3. #3
    VWC-Lid Gerwin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Niemandsland
    Berichten
    2.812
    Thanks
    106
    697 waarderingen in 271 posts
    Zwaar klote voor je man al heleemaal dat het geen eens je eigen schuld is

  4. #4
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Ik heb het topic wat aangepast qua Nederlandse taal en ik heb het verplaatst naar een betere plek, maar dit had ik je al beloofd.

    Nogmaals wens ik je echt veel sterkte met je hand. Het is triest dat het gebeurd is en hopelijk kan je uiteindelijk weer voldoende met je hand doen, maar dit zal nog een lange tijd in beslag gaan nemen.

    Ongelooflijk dat je zulke debielen hebt he...

  5. #5
    VWC-Lid rene306's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juli 2005
    Berichten
    92
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 2 posts
    ja zelf ben ik altijd voorzichtig met vuurwerk omdat ikzelf ook altijd veel iligaal spul heb maar zo zie je maar weer een ander kan het blijkbaar niets schelen
    ik heb ook aangifte gedaan bij politie ze hebben verklaring opgenomen in ziekenhuis maar ze zeggen dat ik er niets van moet verwachten
    en dat hun geen tijd hebben om het te onderzoeken

  6. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 juli 2005
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    1.851
    Thanks
    2
    18 waarderingen in 14 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rene306
    ik heb ook aangifte gedaan bij politie ze hebben verklaring opgenomen in ziekenhuis maar ze zeggen dat ik er niets van moet verwachten
    en dat hun geen tijd hebben om het te onderzoeken

    wat ontzettend laag vind ik dat..ze hebben wel tijd genoeg om 10 tallen ''invalletjes'' te doen voor enkele 10 tallen kilo's vuurwerk, maar als er eens een keer egt iets aan de hand is dan hebben ze er geen tijd voor..sorry maar ik vind dat egt heel erg laag van ze.

  7. #7
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Had je verhaal ook al gelezen op FPM, en vind dit echt extreem naar. Kan er weinig meer aan toevoegen, wens je sterkte toe en hoop dat men nog iets van je hand weet te maken. En dat eventuele trauma's goed verwerkt weten te worden.

    Sterkte man.

  8. #8
    VWC-Lid rene306's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juli 2005
    Berichten
    92
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 2 posts
    thanks alemaal en voor diegene die er mee blijft kloten met die knalpatronen
    doe het niet ze zijn echt gevaarlijk

  9. #9
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    614
    Thanks
    52
    35 waarderingen in 13 posts
    Sterkte gozer,

    Zijn inderdaad schokkende beelden, als de verhalen me al niet zouden weerhouden zou dit verhaal toch wel doorslaan hoor.

    Maar hoop inderdaad dat dit topic en helaas dit ongeval zonder schuld weer een groep zal weerhouden. Echter is het wel klote dat dit weer door een ongeval zou moeten gebeuren en zeker door een ongeval waar het slachtoffer niks aan kon doen.

    Inderdaad ZEER laag van de politie, heb het gehad met een man die een maat bij zijn keel pakte en andere maat voor zun kaak sloeg. Als we wilde hadden we die gast best kunnen pakken maar als politie komt zouden wij mee genomen worden. Dus wij politie gebelt of ze wilden komen. Werd gewoon bot weg gezegt, nee we geloven jullie niet. Komen we 2 jan aangifte doen zeggen ze ooknog doodleuk njah we hebben helemaal geen telefoontje binnen gekregen.

    Het enige dat ik je wil toewensen is een uitstekend 2006/2007!
    Sterkte met je hand,,,

  10. #10
    VWC-Lid rene306's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juli 2005
    Berichten
    92
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 2 posts
    vanmorgen naar ziekenhuis geweest voor controlle het zag er volgens hun wel redelijk goed uit ale wonden waren droog en zo
    ze hebben wel de hechten eruit gehaald dit was erg pijnlijk omdat ze waren in gegroeit en er nog over gedroogt bloed zat nu maar afwachten op de operatie van 19 jan

  11. #11
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 januari 2006
    Berichten
    5
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    ik wens je heel veel sterkte toe. Ik hoop dat je hand snel geneest.

  12. #12
    VWC-Lid rene306's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juli 2005
    Berichten
    92
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 2 posts
    net terug uit ziekenhuis uitslag was niet echt goed ze hebben speir terug gezet naar de duim maar er zat vlees wat al helemaal zwart was en dat
    hebben ze eraf gesneden nu moet ik 27 jan terug komen voor controlle
    en hebben ze mijn hand nu helemaal met gips verpakt niet echt goed nieuws dus hopen dat ik mijn duim nog kan houden

  13. #13
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Zeker slecht nieuws en inderdaad maar hopen, want dat zou nog een erge tegenslag zijn. Ik wens je er heel veel sterkte mee en hoop voor je dat alles uiteindelijk toch nog mee zal vallen.

    Ik wil je er nog even op wijzen dat ik het echt moedig van je vind dat je dit zo allemaal vertelt aan ons. Het is iets waar lang niet iedereen zo makkelijk over zou kunnen praten, maar het is wel iets van grote waarde moet ik zeggen. Dit laat duidelijk de gevaren zien en ik denk dat jij hiermee ook zeker wel ongelukken helpt voorkomen.

  14. #14
    VWC-Lid rene306's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juli 2005
    Berichten
    92
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 2 posts
    de huidtransplantatie lijkt goed te gaan heb een week met gips eromheen gelopen dat is er nu gelukkig af en ik moet alweer oefeningen doen
    met de andere vingers aleen waar de 2 kootjes af zijn die wil nog niet zo goed bewegen maar dat komt wel weer de duim mag ik nog niet bewegen vrijdahg weer controlle
    foto,s komen binnenkort

  15. #15
    VWC-Lid Gerwin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Niemandsland
    Berichten
    2.812
    Thanks
    106
    697 waarderingen in 271 posts
    Het gaat de goeie kant op zie ik veel beterschap alvast voor de herstel periode

Pagina 1 van 7 123 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

  1. Post hier foto's van mortier/pijlen/candle rekjes
    By kruitsnuiver in forum Foto's
    Reacties: 173
    Laatste bericht: 6 januari 2014, 15:05
  2. Nuits de fue ( foto's )
    By Mats in forum Foto's
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 18 juni 2006, 18:58

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •