Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Valk Vuurwerk] Big Valk 19 [Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Perfecte blokjes. 19 shots 30mm goede burst goede spreiding. Ik ken niet veel producten die zoveel waar voor hun geld geven. Al meerdere jaren op rij aanwezig in de collectie. En elk jaar verbaas ik me er weer over hoe goed ze zijn!

    Comment


      Prijs technisch is het natuurlijk top maar om nou te zeggen dat het echt fantastisch spul is.. mwuah.
      Boeketten spreiding is top en lekker groot alleen vindt ik ze zeer magertjes en kan wat mij betreft zeker nog verbeterd worden. Ik betaal dan liever iets meer voor echt top spul dan dat ik ga voor kwantiteit.

      Hier nog mijn straat filmpje.
      Leet, oftewel l33t of 1337 enzovoort, is een internetschrijfwijze, Het woord l33t is een verbastering van elite.

      Comment


        2 karton in bestelling. Heerlijk spul voor weinig. Wil je de laatste ontwikkelingen in consu vuurwerk dan moet je dit assortiment niet nemen. De harde burst en spreiding maken echter veel goed. Prijs kwaliteit ongeevaneerd.
        [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

        Comment


          gewoon aan elkaar knopen, heb je echt wel chaos voor weinig.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door brian the freak Bekijk bericht
            2 karton in bestelling. Heerlijk spul voor weinig. Wil je de laatste ontwikkelingen in consu vuurwerk dan moet je dit assortiment niet nemen. De harde burst en spreiding maken echter veel goed. Prijs kwaliteit ongeevaneerd.
            Helemaal mee eens, niet de laatste ontwikkelingen. Maar o zo goede prijs/kwaliteit verhouding.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
              gewoon aan elkaar knopen, heb je echt wel chaos voor weinig.
              Waarom geen duketape, minder gedoe.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
                gewoon aan elkaar knopen, heb je echt wel chaos voor weinig.
                Juist, dit is een assortiment die ik per 12 zou schieten. Lekker chaos projectje!

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door BENZ Bekijk bericht
                  Waarom geen duketape, minder gedoe.
                  dit gaat veel sneller is zit stevig vast, en een stuk goedkoper.

                  Comment


                    Het geld was op daarom gebruikte hij een touwtje

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
                      Het geld was op daarom gebruikte hij een touwtje
                      ja man, iedere euro is besteed :-)

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Leet Bekijk bericht
                        Prijs technisch is het natuurlijk top maar om nou te zeggen dat het echt fantastisch spul is.. mwuah.
                        Boeketten spreiding is top en lekker groot alleen vindt ik ze zeer magertjes en kan wat mij betreft zeker nog verbeterd worden. Ik betaal dan liever iets meer voor echt top spul dan dat ik ga voor kwantiteit.

                        Hier nog mijn straat filmpje.
                        Precies dit. Aantal jaren terug paar keer dit assortiment op rij gehad. Tegenwoordig is er zoveel moois te krijgen dat ik de Big Valk 19 al gauw links laat liggen. Bovendien heb je nu voor een 10tje meer het Palmwave Power karton die me wat meer aanspreekt kwa effecten en 5 schot finale elk. Toch is de Big Valk 19 wel een kwaliteitsassortiment gebleven die niet achteruit is gegaan in de loop der jaren.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door jejestilo074 Bekijk bericht
                          Precies dit. Aantal jaren terug paar keer dit assortiment op rij gehad. Tegenwoordig is er zoveel moois te krijgen dat ik de Big Valk 19 al gauw links laat liggen. Bovendien heb je nu voor een 10tje meer het Palmwave Power karton die me wat meer aanspreekt kwa effecten en 5 schot finale elk. Toch is de Big Valk 19 wel een kwaliteitsassortiment gebleven die niet achteruit is gegaan in de loop der jaren.
                          Palm Wave vond ik nou juist een stuk minder presteren tov big 19.... Palm heeft een kleine finale dat is het enige waar deze beter in scoort.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
                            Palm Wave vond ik nou juist een stuk minder presteren tov big 19.... Palm heeft een kleine finale dat is het enige waar deze beter in scoort.
                            Ik heb ze dit jaar maar beide in huis gehaald! van beide een karton. toch een stukje nostalgie om elk jaar een karton big 19 in huis te hebben en elk jaar is iedereen er weer verbaasd over hoe goed ze zijn en wat de prijs is.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
                              Palm Wave vond ik nou juist een stuk minder presteren tov big 19.... Palm heeft een kleine finale dat is het enige waar deze beter in scoort.
                              Is ook 25mm tov 30mm. Had ze afgelopen jaar vond ze prima presteren. Wel van plan om ze dit jaar per 4 te schieten want per stuk vind ik het nogal saai, dat geldt ook voor de Big 19 overigens die nog langzamer schiet.

                              Comment


                                .. Krijg je er 6 of 12 voor die 110,- bij vuurwerkperdoos?

                                Comment

                                Working...
                                X