Banner Vuurwerkvisie - BurnitVuurwerk.nl
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 31 t/m 37 van 37
    VWC-Lid
    Thanks
    4
    Hoi Erik36,

Ik heb vorig jaar voor het eerst bij Zena mijn vuurwerk gekocht ( Via internet) En had daar eerst me bedenken over, maar alles was top geregeld. Ik heb aardig wat gratis spul gekregen wat er gewoon los bij zat en een snelle service bij de balie.

Ik raad het je iig aan, ook ik zal dit jaar waarschijnlijk weer via Zena Online mijn vuurwerk halen.

Greetz,

VWC-Lid
    Thanks
    1.198
    Tja wel normaal dat je van tevoren moet betalen. Erg zijn zat lui die anders niet opkomen dagen. En gezien een kwart van de jongeren al een gemiddelde schuld heeft van 2500+-. Gewoon een betrouwbare vuurwerk winkel opzoeken. En allicht gaat een bedrijf als de boerenbond ook niet snel kapot. En lesli heeft ook steeds beter vuurwerk.

VWC-Lid
    Thanks
    26
    ja, dat komt omdat ik een bewindvoerder heb en inderdaad is het voor mij ook mogelijk om gewoon in de winkel te betalen is altijd goed gekomen dus..... ik heb er al weer veel zin in dit jaar ( beetje late reactie maar kreeg geen meldingen van dat jullie gereageerd hebben.) deze vraag die ik jullie heb gesteld was achteraf ook wel een beetje dom omdat ik wel kon nadenken dat het niet mogelijk zou zijn :P

VWC-Lid
    Thanks
    888
    Thanked 1.435 Times in 733 Posts
    Nou, wanneer je al onder een bewindvoerder staat dan betekent dit automatisch dat er financieel gezien niet 100% in orde is. De risiko dat een ondernemer loopt is dan hoog. Maar waarom niet online bestellen, of via een e-mail, met de afspraak dat je dan naar de winkel gaat (binnen 3 dagen) en dan daar alvast betaald. Waarom niet zo doen dan?

VWC-Lid
    Thanks
    522
    Als je de bewindvoerder wil beduvelen dan moet je iedere week een tientje achterover drukken, dat wil nog wel lukken. Aan de andere kant heb je niet voor niks een bewindvoerder en zou je het misschien beter kunnen overleggen. Succes medefreak.

VWC-Lid
    Thanks
    85
    Vuurwerkkanjer Fleringen betaal je altijd bij afhaal.(Pangu hoofdkantoor)

VWC-Lid
    Thanks
    26
    ja, ik ben niet de enige die deze topic graag wil afsluiten/ verwijderen.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten