Banner Fireworks For All
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 37
    VWC-Lid
    Thanks
    19

Question online bestellen, daarna in de winkel betalen ?

hallo vuurwerkfreaks !!!

mijn naam is onderhandelaarkoning ( jeroen ) en zat zo te denken dat ik toch graag een keer online wilt bestelen in plaats van in de winkel i.v.m drukte en dat er nog flink aantal dingen dan op zijn/is.

mijn vraag is: zou je online kunnen bestellen en dan in de winkel afrekenen of toch niet ? laat jou mening maar horen ! en anders is het eventueel niet erg om dat online te betalen ! ( was ik nieuwschierig naar ) en het kan zijn als deze vraag al ergens staat maar kan het nergens vinden !

winkels zijn:

boerenbond/welkoop
    zena
    anovuurwerk
    el blanco
    deze vuurwerkwinkels zitten in helmond !

alvast erg bedankt voor uw moeite !

mazzel onderhandelaarkoning !

VWC-Lid
    Thanks
    254
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door onderhandelaarkoning Bekijk bericht
    hallo vuurwerkfreaks !!!

mijn naam is onderhandelaarkoning ( jeroen ) en zat zo te denken dat ik toch graag een keer online wilt bestelen in plaats van in de winkel i.v.m drukte en dat er nog flink aantal dingen dan op zijn/is.

mijn vraag is: zou je online kunnen bestellen en dan in de winkel afrekenen of toch niet ? laat jou mening maar horen ! en anders is het eventueel niet erg om dat online te betalen ! ( was ik nieuwschierig naar ) en het kan zijn als deze vraag al ergens staat maar kan het nergens vinden !

winkels zijn:

boerenbond/welkoop
    zena
    anovuurwerk
    el blanco
    deze vuurwerkwinkels zitten in helmond !

alvast erg bedankt voor uw moeite !

mazzel onderhandelaarkoning !
    Geen idee waar je precies op doelt, maar er is geen enkele website waar je kan reserveren en dan pas in de winkel betalen.
    Dat is ook niet te doen, stel je voor dat 1000 man je hele bunker capaciteit reserveert en niet ophaalt, dan ben je gelijk klaar als handelaar.
    Ik hoop dat dit jou vraag beantwoord.

3. The Following User Says Thank You to sprinkhaan For This Useful Post:

VWC-Lid Toffifee's schermafbeelding
    Thanks
    11
    Wat sprinkhaan zegt is wat ik dacht maar volgens mij kan iedereen dat wel bedenken.

VWC-Lid
    Thanks
    767
    Thanked 1.289 Times in 649 Posts
    Kan wel, maar dan moet je al een goede klant zijn. ;)

VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Thanks
    1.849
    Thanked 6.476 Times in 2.895 Posts
    Afbeeldingen
    205
    Ik kan je niet helemaal volgen wat betreft je vraag want het is toch heel normaal dat als je iets online bestelt je het toch ook meteen betaald. Dit is namelijk de normale gang van zaken bij het online bestellen van welk artikel dan ook. En bij vuurwerk komt er inderdaad ook bij kijken wat sprinkhaan ook al aangeeft dat het wel een hele onzekere factor wordt om artikelen te reserveren die misschien geen eens worden opgehaald en hij met artikelen in de bunker blijft zitten die niet worden uitgeleverd en hij geen artikelen voor de mensen die op deverkoopdagen willen gaan kopen op voorraad heeft omdat hij daar dan doodgewoon geen plek voor heeft qua opslagcapaciteit. Oftewel : kansloze missie.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

VWC-Lid PYROMANIAC 1975's schermafbeelding
    Thanks
    9.073
    Thanked 6.445 Times in 1.856 Posts
    Er bestaan idd wel winkels die in bepaalde gevallen een uitzondering maken.
    Echter is dit maar heel beperkt.
    Dit omdat men idd niet op een berg reserveringen zit te wachten die later niet worden opgehaald.

gr
    Extreme Pyromaniac for life.

VWC-Lid
    Thanks
    19
    hallo,

super bedankt voor jullie mening en reactie ! ja sorry voor de onduidelijke uitleg ! maar toch super bedankt ! alvast iedereen een geweldige 2015 :P

mazzel !

9. The Following User Says Thank You to onderhandelaarkoning For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    101
    hier bij pronkvuurwerk kun je wel betalen bij afhalen ligt alleen niet voor je in de buurt

VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Thanks
    1.849
    Thanked 6.476 Times in 2.895 Posts
    Afbeeldingen
    205
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door onderhandelaarkoning Bekijk bericht
    hallo,

super bedankt voor jullie mening en reactie ! ja sorry voor de onduidelijke uitleg ! maar toch super bedankt ! alvast iedereen een geweldige 2015 :P

mazzel !
    Maar nu snappen wuj eigenlijk nog niet waarom je deze vraag nu hebt gesteld, heb jij er moeite mee om bij een online bestelling meteen te moeten betalen en wat is je winst als het niet direct moet ?
    Vuurwerk doet de duivels dansen

VWC-Lid
    Thanks
    76
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Maar nu snappen wuj eigenlijk nog niet waarom je deze vraag nu hebt gesteld, heb jij er moeite mee om bij een online bestelling meteen te moeten betalen en wat is je winst als het niet direct moet ?
    Zou zomaar 2 redenen kunnen bedenken (en ja, uit eigen ervaring) Meneer heeft samen met de vrouw een gezamenlijke rekening, de vrouw heeft niets met vuurwerk en leg dan maar eens uit dat je €1500 aan die zooi uitgeeft.
    Ook zou het kunnen dat meneer zijn zwarte centen gebruikt voor een leuk oudjaar.

VWC-Lid
    Thanks
    104
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shinji Bekijk bericht
    Zou zomaar 2 redenen kunnen bedenken (en ja, uit eigen ervaring) Meneer heeft samen met de vrouw een gezamenlijke rekening, de vrouw heeft niets met vuurwerk en leg dan maar eens uit dat je €1500 aan die zooi uitgeeft.
    Ook zou het kunnen dat meneer zijn zwarte centen gebruikt voor een leuk oudjaar.
    Jij zit waarschijnlijk dicht in de buurt. zo gaat het bij mij ook namelijk.

VWC-Lid
    Thanks
    1
    Ik zeg altijd tegen de vrouw, die er totaal geen verstand van heeft, dat het altijd rond de €200,- ligt, en dat vindt ze al (te) veel geld. Plak er maar een nulletje bij en je komt meer in de richting. Maar wat niet weet wat niet deert hehehe.

Super Moderator Scav's schermafbeelding
    Thanks
    1.991
    Thanked 2.639 Times in 1.266 Posts
    Afbeeldingen
    381
    slim dan ook dat vulcan en gbv de mogelijkheid bieden om via paypall danwel visa te betalen ;-) een betaling aan ics staat toch wat minder schreeuwend op het scherm dan vuurwerktoko / bestelvuurwerk o.i.d.

VWC-Lid fritsie's schermafbeelding
    Thanks
    257
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sprinkhaan Bekijk bericht
    Geen idee waar je precies op doelt, maar er is geen enkele website waar je kan reserveren en dan pas in de winkel betalen.
    Dat is ook niet te doen, stel je voor dat 1000 man je hele bunker capaciteit reserveert en niet ophaalt, dan ben je gelijk klaar als handelaar.
    Ik hoop dat dit jou vraag beantwoord.
    Souman Vuurwerk in Hattum.
    Daar kan je kopen en later bij het afhalen betalen.
    Dit is waarschijnlijk 1 van de weinige winkels in het land waar dit nog kan.
    Stunt niet met vuurwerk, dat doen wij al.

VWC-Lid BurstDuo's schermafbeelding
    Thanks
    759
    Zoals eerder gezegd lijkt het me indd niet verstandig. Vaak is het zo van... Eehmm ik reserveer alvast maar ik weet niet of ik het kom ophalen dan, zie ik dan wel. En dan.. Ja.. 100 euro toch wel een beetje zonde. Gevolg: Het blijft liggen.

WEL had ik vorig jaar rond begin oktober geen geld meer voor vuurwerk. Ik had toen al alles besteld.
    Je raad het al.... De plaatselijke winkel die nooit wat aanbied, bood toen een paar SPOTGOEDKOPE kartonnen aan.

Ik heb de eigenaar aangesproken en we hadden de afspraak gemaakt dat ik het later kon betalen tijdens het ophalen. Wel moest ik een kopie van mijn ID kaart geven en wat gegevens. Voor mij geen probleem, ik tevreden.

Maar zo kan het dus ook. Gewoon vragen. Nooit geschoten, altijd mis

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten