Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crackling Chry 2.0 [Uitloop 2023]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    filmpje is van vdrvuurwerk

    Ik zeg BOEM .....!

    Comment


      #47
      Gisteren werden beide op de demo in Almere achter elkaar geschoten! Eerst New Moon, daarna Crackling Chry 2.0! Het verschil was overduidelijk. De laatst genoemde had veel vollere crackling wolken. Kwam agressiever over, in tegenstelling tot de New Moon! Filmpjes gemaakt, zelfde afstand, zelfde kiekjesapperaat! Oordeel zelf!

      New Moon


      Crackling Chry 2.0
      Eind goed, Knal goed!

      Comment


        #48
        Yes! Ik ben nu zo blij dat ik na de demo van royal de new moon van de lijst heb gehaald. Heb toen namelijk 2x de crackling cry 2.0 besteld en als ik de beelden zo bekijk word dat echt een feestje in de straat!
        Gekke beelden zien? HC Fireworks op Youtube.

        Comment


          #49
          Aan het tempo te zien is dat laatste filmpje wel een 2013 versie van de New moon. Die van dit jaar is overal veel sneller ...

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door heho Bekijk bericht
            Aan het tempo te zien is dat laatste filmpje wel een 2013 versie van de New moon. Die van dit jaar is overal veel sneller ...
            Ja nu ik het weer zie is het inderdaad een 2013 versie...gister blijkbaar te veel (kruit) gesnoven
            sorry nog voor het misverstand Cornel.
            Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

            Comment


              #51
              Het is correct dat de New Moon die geschoten is bij Rowy een 2013 exemplaar betreft. Ik heb dit na afloop van de demo nagevraagd aan de baas Jeroen, en hij verzekerde mij dat de New Moon een 2013 artikel betrof. Daarentegen is bij Kuiper in Koekange een 2014 exemplaar geschoten.
              Ik heb inmiddels beide versies van de New Moon gezien dit jaar, en ook de Chry Crackling 2.0 heb ik nu twee keer gezien. Ik heb inmiddels ook geconcludeerd dat de Chry Crackling 2.0 net iets beter is dan de New Moon. Die laatste is zeker niet slecht, maar ik vind de Chry Crackling 2.0 net wat beter uitgewerkt, iets feller van geluid, iets strakker geschoten en de rood gekleurde staarten zijn ook een leuk accentje. Aangezien de prijs vrijwel gelijk is, raad ik de Chry Crackling aan wanneer je hetzelfde zou betalen. Als je de New Moon echter met wat leuke korting kunt krijgen...tsja, dan kun je beter voor die gaan
              Laten we lekker link gaan doen!

              Comment


                #52
                Ziet er zeker uit als een dikke crackling waaier, prima effect in een straat, altijd een succes. Met deze bak gegarandeerd een succes dan, hoop hem erbij te kunnen pakken!

                Comment


                  #53
                  En hierbij dan ook mijn filmpje, gemaakt bij Rowy drie dagen terug.

                  Laten we lekker link gaan doen!

                  Comment


                    #54
                    Blijf erbij, topper.

                    Comment


                      #55
                      net bij huisman gezien dit is wel de crackeling cake van 2014 echt super breed en vol, de new moon viel in het niks

                      Comment


                        #56
                        Is idd mooier en voller dan de new moon. Ik heb verder niets met crackling. Dit soort cakes zullen er bij mij nooit komen,maar dat is smaak.
                        http://www.youtube.com/c/ReVerser

                        Comment


                          #57
                          En nog een demofilm, gemaakt bij weer een andere demo, in Baarn

                          Laten we lekker link gaan doen!

                          Comment


                            #58
                            Deze zag ik vanmiddag staan. Dit lijkt meer vierkant box. Dit is overigens een dummy. Ik verwacht dat deze gewoon een waaiervorm heeft!
                            Attached Files
                            Eind goed, Knal goed!

                            Comment


                              #59
                              De tubes staan in waaiervorm,hiervoor hoeft de buiten niet ook in waaiervorm te zijn.
                              Ik houd van oude vuurwerkjes

                              Comment


                                #60
                                Klopt, het is zo een stuk stabieler!
                                www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                                Comment

                                Working...
                                X