Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Burning Horse [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Burning Horse [Uitloop]

    Artikelnummer: 3134
    Artikelnaam: Burning Horse
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: 500 gram
    Aantal Schoten: 36
    Effectomschrijving: De Burning Horse is een cake uit de nieuwe lijn van Zena Vuurwerk. Kwalitatief goed vuurwerk voor een lage prijs staat centraal in deze lijn. Ervaar het nu zelf en schaf deze 36 schots cake met 500 gram kruit nu aan op de Zena webshop.
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: ...
    Internetprijs 2014




    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

    #2
    ben erg benieuwd naar de prijs.

    Comment


      #3
      Adviesprijs is €45,00, de internetprijs is €39,95. Vind het op zich een mooie cake, maar verder niet heel speciaal.

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Michiel94 Bekijk bericht
        Adviesprijs is €45,00, de internetprijs is €39,95. Vind het op zich een mooie cake, maar verder niet heel speciaal.
        Als dat werkelijk de prijs is dan vind ik dat ze de claim: Kwalitatief goed vuurwerk voor een lage prijs staat centraal in deze lijn niet helemaal waarmaken. Ik vind € 40,- voor 500 gram niet meer goedkoop. Er zijn best wat 500 grammers onder die prijs te krijgen toch?

        Comment


          #5
          nou ik moet wel zeggen dat ik hem het geld wel waard vind .
          want hij is mooi gevarieerd en hij duur bijna een minuut .
          okay het is nou ook weer geen budget pot maar je krijgt wel waar voor je geld .
          02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

          Comment


            #6
            Vond de ouwe Burning horse stukken beter.
            Maar die had ook faling leaves/horse tail effecten.

            Hoe kan je deze cake nou burnIng horse noemen.

            Ik kan het plaatje Fiesta van me auto afslopen en er Mustang er voor in plaats op plakken.
            Maar mijn auto is een blijft een Fiesta.
            Kom zei de vis in de vissenkom.

            Comment


              #7
              Ik zou inderdaad ook verwachten dat zo'n pyromould cake wat goedkoper zou zijn. Vind deze namelijk niet mooier, eerder slechter, dan een normale 40 euro cake van 500 gram. Ik verwachtte eerlijk gezegd dat deze zo rond de 30 euro zou gaan kosten.

              Comment


                #8
                Hierbij een filmpje van ''de straat''



                Groetjes!
                YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

                Comment


                  #9
                  Mooie cake alleen vind ik de prijs wel te hoog.
                  Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                  Comment


                    #10
                    Ja klopt qua effect enz zijn ze gewoon te duur. De burning dragon en de lion waren overigens afgelopen weekend in de aanbieding in Olen. Tja misschien dat de intro prijs hoger is zodat ze korting kenne geven. Trouwens leuk zon flinke blok op de straat als je je rommel niet opruimd
                    YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

                    Comment


                      #11
                      Daar kun je beter niet met je auto overheen rijden nee.

                      Vind de crackling palmen wel erg mooi, mag van mij wel wat vaker gebruikt worden.

                      Comment


                        #12
                        Wauw. Ik vind het echt een hele mooie cake. Die effecten vind ik echt geniaal.

                        Toch de prijs (zonder kortingen) is aan de hoge kant.

                        Hier staat de burning snake, aller kleinste van de serie, ben benieuwd wat die gaat doen.

                        Comment


                          #13
                          Die crackling palmen zie je inderdaad veel te weinig zeer mooi effect.
                          Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                          Comment


                            #14
                            vdrvuurwerk.nl

                            Comment


                              #15
                              Ik schrijf niet veel op dit forum, maar na de jaarwisseling plaats ik toch even mijn ervaringen op het forum betreffende een aantal cakes die ik dit jaar had. Voorgaande jaren een aantal cakes van vuurwerktotaal en dit jaar een aantal van zena, zena special, herlat en Original.

                              Ik had deze cake als vervanger voor de Unukalai van Thor. Ik heb deze cake in de vooravond afgestoken, maar wat een beest. Weinig reacties op het forum, maar ik moet zeggen dat het een hele mooie cake is met vooral bijzondere effecten. De crackling palms zijn echt geweldig. Gewoon harde klappen en mooie effecten! 45,- euro is een prima prijs. Hij moet alleen niet duurder worden.

                              Comment

                              Working...
                              X