Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Varsseveld 27 december 2014 (Prof)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Varsseveld 27 december 2014 (Prof)

    Stad/dorp: Varsseveld
    Locatie: Voetbalveld
    Datum: 27 December 2014
    Tijdstip: 20:00 uur
    Schietbedrijf: Harry Mellendijk
    Maximum kaliber Prof
    Bijzonderheden Tijd geleden had ik een mail gestuurd of ze dit jaar weer een show zouden geven. Reden voor mij was, omdat er vorig jaar niks gedaan werd en die 2 jaar ervoor wel. Had hun ook gevraagd als er een show komt dit graag hier op Vwc te delen met jullie. Heb netjes een mail terug ontvangen dat ze hier nog op terug zouden komen. Dit hebben ze vanmorgen gedaan. Zeer netjes nagekomen allemaal.

    #2
    2011 - film van ShellMartijn

    Comment


      #3
      Dacht dat er 2 jaar geleden een hoop nat was geworden en men een gedeelte niet kon gebruiken
      Vocht was erbij gekomen dat ik hoorde
      Was wel jammer 27 dec moet ik voorbij laten gaan helaas

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Mosterdman Bekijk bericht
        Dacht dat er 2 jaar geleden een hoop nat was geworden en men een gedeelte niet kon gebruiken
        Vocht was erbij gekomen dat ik hoorde
        Was wel jammer 27 dec moet ik voorbij laten gaan helaas
        Klopt helemaal mosterdman. Idd veel nat geworden en helaas stopte t vroegtijdig.

        Comment


          #5
          Hoop dit jaar voor het eerst aanwezig te zijn! Helaas 2 jaar geleden niet kunnen gaan, probeer nu alles op alles te zetten om te komen
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
            Hoop dit jaar voor het eerst aanwezig te zijn! Helaas 2 jaar geleden niet kunnen gaan, probeer nu alles op alles te zetten om te komen
            Hij is vroeg genoeg bekend Djaimy. Gelijk vast zetten in je agenda.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door densta Bekijk bericht
              Hij is vroeg genoeg bekend Djaimy. Gelijk vast zetten in je agenda.
              Dat ga ik zeker doen! Mensen kunnen die dag zeggen wat ze willen maar ik ga naar Varsseveld haha
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #8
                Mooi dan zie ik jullie daar.

                Groet.
                harrieboem

                Comment


                  #9
                  Het is een beetje stil rond dit topic. Deze show zijn we toch niet vergeten? Kan er inmiddels al wat meer bekend gemaakt worden over de inhoud van de show? Mogen we weer een mascleta verwachten?

                  Comment


                    #10
                    Deze was ik helemaal vergeten...misschien toch nog maar even meepakken.
                    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                    Comment


                      #11
                      denk dat dit zeker een leuke show gaat worden.

                      wie weet een straatnaam of locatie,Voetbalveld Varseveld kan ik niet veel mee.

                      Comment


                        #12
                        Denk dat ik hier wel even een kijkje ga nemen!

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door oerendhard Bekijk bericht
                          denk dat dit zeker een leuke show gaat worden.

                          wie weet een straatnaam of locatie,Voetbalveld Varseveld kan ik niet veel mee.

                          Dan ga je op zoek naar het treinstation, dit ligt er praktisch naast.

                          Comment


                            #14
                            Als je van harde knallen houdt, dan is dit zeker wel DE SHOW om naar toe te gaan!
                            Eind goed, Knal goed!

                            Comment


                              #15
                              Ziet er erg mooi uit! Misschien dat ik er vanavond ook heen ga maar ik wil eerst zeker weten of het niet alleen die tien minuten is, hoe zit deze demo in elkaar? Is het eerst een demo van consumenten vuurwerk gevolgd door dat wat te zien is op het filmpje van densta? Want dan kom ik er ook zeker naar toe. Alvast bedankt!

                              Comment

                              Working...
                              X