Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Incredible fan

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    haha ik stond een stukje verderop voor de auto´s, kom tijdens de verkoopdagen een keer langs dan mag ik je bestelling inpakken ;)

    Comment


      #17
      Voor het Cafferata spul wat wij willen, daar heb je zomaar kans van dat we even langskomen! Wie weet!
      Eind goed, Knal goed!

      Comment


        #18
        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	PC300122.jpg
Vertoningen:1
Grootte:140,9 KB
ID:	1557157Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	PC300123.jpg
Vertoningen:1
Grootte:127,6 KB
ID:	1557158Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	PC300126.jpg
Vertoningen:1
Grootte:149,6 KB
ID:	1557159Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	PC300132.jpg
Vertoningen:1
Grootte:141,4 KB
ID:	1557160
        wat een apparaat zeg

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door basje1987 Bekijk bericht
          [ATTACH=CONFIG]26896[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]26897[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]26898[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]26899[/ATTACH]
          wat een apparaat zeg
          Holly molly! wat een ding!
          https://www.youtube.com/@mikosjepyro

          Comment


            #20
            Heb hem ook, eerste keer dat ik ECHT groot vuurwerk heb.
            Het zijn dus 4 losse potten, had ik niet verwacht (amateur dat ik ben).

            Is het de bedoeling dat ik de lonten aanelkaar vast maak, "doorlonten"? Of moet ik ze gewoon los van elkaar afsteken?

            De reserve lont wordt opgebrand als de pot afgelopen is, en daar moet je dan de Hoofdlond van de volgende pot aan vastmaken dmv schilderstape?

            Comment


              #21
              Gisterenavond ook deze mooie waaiercake de lucht ingejaagd. Volstaat absoluut in een finalebatterij. Goed tempo met aardige boeketten. Zag zeer goed uit in de straat. Aangeschaft tijdens de freakactie, absoluut zijn geld waard. Hierbij dan het filmpje. Begint bij 9.28 minuten en eindigt bij circa 10.30 minuten.

              Comment


                #22


                hier ook geschoten hij stopte alleen na de 2de cake zag het lont zo weg schieten dus moest weer opnieuw aangestoken worden.
                Het is een mooi product grote effecten en de crackling cake is zeer goed te noemen.
                Laatst aangepast door basje1987; 1 January 2016, 19:20.

                Comment


                  #23
                  Dezelfde cakebox als in post #21, maar nu met een andere camera gefilmd. In de demo-filmpjes, was er ook een Z-shaped cake te zien, in werkelijkheid alleen maar Fan-shaped. Zeer strak tempo en goede boeketten. Cake 4, de crackling, is inderdaad zeer goed te noemen. Gekocht tijdens een freakactie voor 102 euro. Dat is deze box zeker waard. In het begin van het filmpje zie je ook nog een Walhalla, cake G.


                  Comment


                    #24
                    gisteren de demo van cafferata bezocht, hieronder een film van deze box.

                    Comment


                      #25
                      Vorig jaar gezien bij demo van benfried (moerkapelle)zeer mooie box !!
                      Hij bleef maar doorgaan met name de crackling cake is bizar mooi , zeker meer dan 100 waard.

                      Comment


                        #26
                        Gisteren gezien bij demo van Fuego Fireworks. Mooie cake


                        Comment


                          #27
                          Wat een topper. Iedere waaier is mooi en de kwaliteit is ook zeer netjes. Mooi tempo ook en mooie spreiding van de boeketten.

                          Comment


                            #28
                            Film van de demo;

                            Comment


                              #29
                              Product is m.i.v. versie 2017 aangepast naar een compound box
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                #30
                                Prachtige cakebox met veel variatie en grote effecten. Per 2 geschoten:

                                https://www.youtube.com/user/Originallover

                                Comment

                                Working...
                                X