Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Falcon Rocket [Vuurpijl Ass.] [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Falcon Rocket [Vuurpijl Ass.] [Uitloop]

    Artikelnummer: NL324
    Artikelnaam: Falcon Rocket
    Bruto Gewicht: 40 gram PTS per pijl
    Aantal Vuurpijlen: 5 stuks
    Effectomschrijving: evenwijdige effecten, voor de liefhebber
    Richtprijs: €25.50,-
    Verpakkingseenheid: 10/5


    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Once a pyro, always a pyro

    #2
    zozo, dat zijn me toch veel reactie's in de afgelope 4 jaar!

    niet veer ervaring mee dus
    DarkSoul is soms een inspiratierover!

    Comment


      #3
      Iemand deze ooit gehad?

      Heb wel eens 75 grams bolpijlen van herlat gehad, maar vond die niet veel aan.

      Comment


        #4
        ik ga ze dit jaar denk ik maar eens proberen, gewoon om te zien of het wat is.
        is het wat, dan is dat mooi meegenomen. Is het niks, helaas, maar dan komen ze er gewoon niet meer bij.

        ik zal ze hoogstwaarschijnlijk ook op film zetten.
        Laatst aangepast door flyineddy; 5 December 2011, 00:43.
        Waar rook is, is vuurwerk.

        Comment


          #5
          Gister opgehaald om te proberen en te filmen.
          Effectomschrijving op de pijlen:
          de 2 kleine pijlen: Red to silver rain
          de 3 grote pijlen: Gold to blue rain

          Foto's:




          film volgt begin januari.
          Laatst aangepast door flyineddy; 6 December 2014, 16:07. Reden: Foto's opnieuw geupload
          Waar rook is, is vuurwerk.

          Comment


            #6
            Zoals inmiddels bekend is, heb ik dit jaar deze pijlen gekocht om ze te proberen.
            Heb ze afgestoken zonder enige verwachtingen.
            Het was dus een aangename verrassing om te zien dat het erg mooie pijlen waren.
            Enige nadeel aan de pijlen vond ik dat ze soms wat hoog gingen.

            De effectomschrijving die op de pijlen zelf staat klopt niet, want er zitten meer effecten in (en er zijn maar 2 hetzelfde)

            Ik heb ze op film gezet. Camera laat niet helemaal zien hoe mooi de kleuren/deze pijlen zijn, maar geeft zeker een goed idee van de effecten.

            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


            Eddy.
            Waar rook is, is vuurwerk.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door flyineddy Bekijk bericht
              Zoals inmiddels bekend is, heb ik dit jaar deze pijlen gekocht om ze te proberen.
              Heb ze afgestoken zonder enige verwachtingen.
              Het was dus een aangename verrassing om te zien dat het erg mooie pijlen waren.
              Enige nadeel aan de pijlen vond ik dat ze soms wat hoog gingen.

              De effectomschrijving die op de pijlen zelf staat klopt niet, want er zitten meer effecten in (en er zijn maar 2 hetzelfde)

              Ik heb ze op film gezet. Camera laat niet helemaal zien hoe mooi de kleuren/deze pijlen zijn, maar geeft zeker een goed idee van de effecten.

              + http://www.youtube.com/watch?v=nRv1izAQsoI" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
              http://www.youtube.com/watch?v=nRv1izAQsoI"> http://www.youtube.com/watch?v=nRv1izAQsoI" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


              Eddy.
              Wauw zijn zeker mooi ja en nu voor 17 euro per set bij goedkopervuurwerk.nl zag ik

              Comment


                #8
                Oeh, deze kon ik nog niet. Ze zien er goed uit hoor

                Comment


                  #9
                  bedankt voor het filmpje, ze zien er inderdaad goed uit. dit jaar ook maar halen bij goedkopervuurwerk.nl prijs is goed te doen daar!

                  Comment


                    #10
                    Wow, die zijn bovenverwachting mooi zeg! Zena is en blijft wel goed met pijlen...

                    En zo zie je maar dat filmpjes mensen kunnen overhalen.. 5€ per pijl oogt duur, is ook duur trouwens. Maar ergens met hoge korting of gratis vuurwerk wel te doen!

                    Comment


                      #11
                      Neem deze pijlen er dit jaar bij.

                      Comment


                        #12
                        Leuke pijlen! Hier een filmpje van afgelopen jaarwisseling:

                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                        Comment


                          #13
                          Erg goede pijlen, vind ze zelfs beter dan Killing Arrow of Light Year! (heb ze allemaal gehad)

                          Comment


                            #14
                            Had er ook nog 1 liggen van 3 jaar geleden. Onlangs even afgeschoten. Blijven prachtige ronde effecten!

                            FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

                            Comment


                              #15

                              Comment

                              Working...
                              X