Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spring Wind [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    ik heb hem ook, ik kon hem voor die prijs niet laten liggen, toch 2 min vuurwerk plezier voor nog geen 50 euro. kan nooit tegenvallen voor die prijs, geloof wel dat per pot er maar 240 gr inzit en dan 25 schoten, klein kaliber, ben benieuwd

    Comment


      #17
      Deze viel me op de demo erg tegen echter in de straat viel het nog enigszins mee. Leuk voor in de avond, zeker als je deze met korting voor een paar tientjes mee kan pakken.

      Comment


        #18
        Heb deze per 2 geschoten. Al met al was ik gewoon tevreden! Geen mega uitwerking maar dat mag je met dit caliber en deze prijs ook niet verwachten. Gewoon leuk! Van de 200 schoten zaten er wel een stuk of 5 laagvliegers bij.

        Comment


          #19
          geschoten @Oudjaarsdag 2014/2015
          Stonden er ongeveer 5/10 meter vanaf!
          Het leven duurt te kort maar een jaar te lang!

          Comment


            #20
            Laatst aangepast door Broekie; 23 October 2018, 08:46.
            ** vuurwerkexpert.nl ** By Experts, for Experts **

            Comment


              #21
              voor het kruit wat er in zit en het kaliber vind ik het persoonlijk nog een beetje aan de hoge kant.
              30 cent per schot van 20mm vind ik wel normaal.
              dat zou dan op 30 euro uitkomen.35-40 zou ik ook nog wel doen, maar 50 net weer niet.
              gelukkig verschillen we allemaal van mening anders zou iedereen het zelfde hebben

              Comment


                #22
                Veel schoten voor het geld, met effecten die gewoon prima zijn. Als je nagaat dat we ruim 10 jaar geleden het dubbele voor een cake met minder kruit neer konden leggen is dit best redelijk.
                Gewoon een leuk ding.

                Comment

                Working...
                X