Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spring Wind [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Spring Wind [Uitloop]

    Artikelnummer: 670
    Artikelnaam: Spring Wind
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: 850 gram
    Aantal Schoten: ...
    Effectomschrijving: "Cake A: Grote cracklingstaart met rode blinkmine, rode blink mine knalt naar blauw met zilveren flitsen, rode blinkmine knalt naar lemon met rode flitsen
    Cake B: Groene flitsmine knalt in titanium gouden palm met blauwe sterren, groene blinkmine knalt naar wave willow met groene blink en groene blinkmine knalt naar zilveren groene blink
    Cake C: Zilveren blinkmine knalt naar rood, blauw en zilveren flitsen, zilveren blinkmine knalt naar paars, groene en zilveren flitsen
    Cake D: Titanium zilveren chrysanthenium mine knalt naar titanium zilveren chrysanthenium met rode flitsen en titanium zilveren chrysanthenium mine knalt naar titanium zilveren chrysanthenium met groene flitsen"

    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: 49,95
    O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl



    Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Laatst aangepast door Scav; 18 November 2018, 14:13.
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

    #2
    Prijs: €49,95
    Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

    Comment


      #3
      Dat is niet duur voor een box die ruim 2 minuten duurt.

      Comment


        #4
        Blijft vreemd van Broekhoff. Voor de ene box betaal je de hoofdprijs en voor deze box waarvan ik dacht dat deze toch wel zo'n 80 euries zou moeten gaan kosten, vind ik de prijs best ok.
        December Will Be Magic Again!!

        Comment


          #5
          Ben benieuwd naar het caliber van deze box. Vermoed 20 mm gezien de prijs.

          Comment


            #6
            Erg leuk die blink onder aan de staart.
            Gaat ook erg lang mee lijkt me een goed product voor de gewone consument of op budget.

            Comment


              #7
              Op het youtube kanaal van vuurwerkexpert stond een nieuw filmpje van de Springwind

              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

              Comment


                #8
                Wel een mooi gebaar van Broekhoff al die betaalbare boxen! Geen idee waar dat vandaan komt! Ik vond broekhoff altijd erg aan de prijs! Door deze boxen zou ik het weer interessant gaan vinden!
                Eind goed, Knal goed!

                Comment


                  #9
                  Als je hem zo geleverd krijgt voor 50 euro dan is het zeker een leuke bak.
                  Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                  Comment


                    #10
                    Als dit echt word zoals het filmpje is. Denk ik dat dit de beste prijs kwaliteits box is van dit jaar!!

                    Comment


                      #11
                      ik ga hem halen mijn budget staat dat voor dit jaar voor het eerst toe. heb der nu al zin in heb nooit echt van die grote dingen gehad dus hoop dat ie niet teleur stelt. trouwens hoeveel mag ik verwachten dat dat allemaal weegt bij elkaar? dus niet alleen het kruit maar gewoon de hele box
                      kruit+karton+vuur=lache

                      Comment


                        #12
                        Deze 2x besteld met de voucher. Ga ze tegelijk schieten. Ben heel benieuwd!

                        Comment


                          #13
                          heb hem ook besteld voor 50 euro en er ging toen nog 10% korting vanaf dus heb hem voor 45 euro mijn eerste doorlont bak ben reuze benieuwd

                          Comment


                            #14
                            Het is een zeer compact doosje, kleiner van formaat dan ik had gedacht.
                            Attached Files
                            Eind goed, Knal goed!

                            Comment


                              #15
                              Vanavond dit blokje er ook bij gekocht.Hij is inderdaad best klein als je minimaal 30mm 100shots blokjes gewent bent haha.

                              Comment

                              Working...
                              X