Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 678
Weergegeven resultaten: 106 t/m 109 van 109
  1. #106
    VWC-Lid Arahon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 december 2014
    Berichten
    1.005
    Thanks
    107
    727 waarderingen in 345 posts
    Ik heb zelf een box gekregen (met daarop een door broekhoff opgeplakte sticker met 'vervanging Spring Garden') genaamd 3276 Galaxy.

    In de doos zelf zitten 4 potten à 25 shots met zilvere folie er op. Er staat verder niets op de potten, behalve de standaard veiligheids aanduidingen, gewikkeld in zwart papier. Ik heb het vermoeden dat het gaat om de Dragon Box, maar dan ongelabeld.

  2. #107
    VWC-Lid Calim3ro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 december 2008
    Berichten
    521
    Thanks
    271
    594 waarderingen in 172 posts
    Vanavond langs Robin Hood te Apeldoorn geweest om m'n bestelling op te halen. Ze waren inderdaad bekend met de afkeuring en keken ter plaatse wat er qua vergelijkbare of betere producten beschikbaar was. Nou mag ik van geluk spreken dat ze blijkbaar genoeg Crown Collection 4-packs hadden staan. Heb 2x een 4-pack als vervanger gekregen.. :-O

    Wat dus allemaal wat rommelig verliep is uiteindelijk in mijn voordeel gebleken.. Dank aan Robin Hood voor de oplossing!

  3. #108
    VWC-Lid Mr Kamuro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 oktober 2009
    Berichten
    139
    Thanks
    456
    145 waarderingen in 47 posts
    Ik had de Dragonbox besteld bij Ranzijn. Bestelling vanavond gehaald. Heb gewoon de dragonbox geleverd gekregen. Het is inderdaad een vreemd verhaal dat de ene dealer hem wel levert en de andere niet. Ze zijn inderdaad niet groot. Ik laat me verrassen!!!!!!!

  4. #109
    VWC-Lid thomaz's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Locatie
    W.Brabant
    Berichten
    429
    Thanks
    184
    372 waarderingen in 141 posts
    Bij deze een filmpje van de ontvangen vervanger van de Spring Garden ( de Dragon Box, een omlabeling van de Spring Garden ). Aardige cakebox voor het betaalde bedrag van +/- 50 Euro , maar was niet super groot/hard kwa effecten.


  5. Deze gebruiker waardeert thomaz voor het bericht:


Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 678

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •