Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 8 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 109
  1. #61
    VWC-Lid TryMike's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 juni 2013
    Berichten
    997
    Thanks
    2.157
    819 waarderingen in 406 posts
    Zo, hier baal ik echt van!! Dit jaar heb ik maar een zeer beperkt budget... maar gelukkig dankzij die ActievdDag-bon deze box kunnen kopen, na lang wikken en wegen uiteraard. Mocht iemand reactie terug krijgen, hoor ik het graag.

  2. #62
    VWC-Lid Xplode's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 juni 2007
    Berichten
    579
    Thanks
    58
    407 waarderingen in 122 posts
    Erg jammer dat deze box afgekeurd is, anders ging deze zeker weten als een warm broodje over de toonbank.

    Nu kwam bij ons gisteren het nieuws van de afkeuring binnen hierop heb ik een E-Mail gestuurd aan mijn lokale Broekhoff deal en die zei dit : ''Hij is al een poosje afgekeurd, en er is inderdaad een vervanger voor, namelijk 4 cakes uit de ''Mega Hurricane'' ,broekhoff nummer 674''


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stefan11 Bekijk bericht
    Wat het vervangend artikel is weet ik niet.
    Mega Hurricane is de vervanger, deze valt ook onder de ''Feilong'' Collectie.
    Laatst gewijzigd door Xplode; 24 december 2014 om 14:21
    Het leven duurt te kort maar een jaar te lang!

  3. #63
    VWC-Lid Calim3ro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 december 2008
    Berichten
    521
    Thanks
    271
    594 waarderingen in 172 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xplode Bekijk bericht
    en er is inderdaad een vervanger voor, namelijk de Mega Hurricane broekhoff nummer 674''
    Maar krijgen we dan de gehele box als vervanger of zoals eerder gezegd 4 cakes uit die box? Weet je dat ook?

  4. #64
    VWC-Lid thomaz's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Locatie
    W.Brabant
    Berichten
    429
    Thanks
    184
    373 waarderingen in 141 posts
    Wordt niet echt blij van die Mega Hurricane, effecten ogen bij een aantal cakes toch een stuk kleiner.
    Is ook wel te verklaren aangezien deze iets minder kruit per shot heeft..

  5. #65
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Nah ja, wanneer ze deze hele box geven i.p.v. de Spring Garden kan ik er iig wel nog mee leven. Maar wanneer ze de helft geven dan ga ik er niet mee accoord aangezien het in mijn ogen niet een gelijkwaardig produkt is.

  6. #66
    VWC-Lid thomaz's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Locatie
    W.Brabant
    Berichten
    429
    Thanks
    184
    373 waarderingen in 141 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    Nah ja, wanneer ze deze hele box geven i.p.v. de Spring Garden kan ik er iig wel nog mee leven. Maar wanneer ze de helft geven dan ga ik er niet mee accoord aangezien het in mijn ogen niet een gelijkwaardig produkt is.
    Denk niet dat ze de coomplete Mega Hurricane ( die ze normaal verkopen voor 199 Euro ) aan een hoop VWC'ers gaan geven die eigenlijk maar 75 - 28,5 = 46,5 Euro betaald hebben

  7. #67
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Dat begrijp ik Thomaz, maar 4 van die zijn niet gelijkwaardig qua kwaliteit. Zo kan ik het ook wel. Waarom heeft men dan nog steeds die Spring Garden op de sites staan? Om dan van kwalitiatieve rotzooi af te kunnen komen door het oorspronkelijk produkt hiervoor om te ruilen?

  8. Deze gebruiker waardeert Grizmo Raizor voor het bericht:


  9. #68
    VWC-Lid TryMike's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 juni 2013
    Berichten
    997
    Thanks
    2.157
    819 waarderingen in 406 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    Nah ja, wanneer ze deze hele box geven i.p.v. de Spring Garden kan ik er iig wel nog mee leven. Maar wanneer ze de helft geven dan ga ik er niet mee accoord aangezien het in mijn ogen niet een gelijkwaardig produkt is.
    Precies! De hele box vind ik opzich wel een vervanger. Kwalitatief en qua effectgrootte misschien een stuk minder, maar dat wordt goed gemaakt door de hoeveelheid. Als je de helft maar krijgt dan vind ik het zeker geen gelijkwaardig product en dus geen goede vervanger.

  10. Deze gebruiker waardeert TryMike voor het bericht:


  11. #69
    VWC-Lid Xplode's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 juni 2007
    Berichten
    579
    Thanks
    58
    407 waarderingen in 122 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Calim3ro Bekijk bericht
    Maar krijgen we dan de gehele box als vervanger of zoals eerder gezegd 4 cakes uit die box? Weet je dat ook?
    Mijn excuus voor het niet vermelden
    Je krijgt de helft van deze box !



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thomaz Bekijk bericht
    aan een hoop VWC'ers gaan geven die eigenlijk maar 75 - 28,5 = 46,5 Euro betaald hebben
    Dit geld ook voor mensen die geen lid zijn van het Forum dus die zullen deze 4 cakes ook voorgeschoteld krijgen
    Het leven duurt te kort maar een jaar te lang!

  12. #70
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 februari 2011
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    45
    Thanks
    46
    67 waarderingen in 14 posts
    Mag ik dan wel zelf kiezen welke 4 ik wil want er zitten wel een paar leuke tussen

  13. #71
    VWC-Lid TryMike's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 juni 2013
    Berichten
    997
    Thanks
    2.157
    819 waarderingen in 406 posts
    Krijg inderdaad net reactie terug:
    ---------------------------

    Beste,

    Bedankt voor uw email.
    Wij hebben het inderdaad even nagevraagd bij de leverancier van onze vuurwerk en het klopt dat het artikel afgekeurd is.
    Maar de leverancier heeft ervoor gezorgd dat wij een vervangend artikel ervoor terug krijgen met meer schoten en met betere kwaliteit.

    Hopende u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben, voor meer vragen kunt u altijd bij ons terrecht.

    Wij wensen u hele fijne kerstdagen!

    Met vriendelijke groet,
    Tuincentrum Rodenburg home and garden delft
    -------------------------------------------------

    Als het inderdaad om 4 cakes gaat van de Hurricane dan ga ik daar niet mee akkoord. Maar weer even mailen.

  14. #72
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    betere kwaliteit?? Dacht hot van niet.. ik heb extra kosten gemaakt (lees: over budget heen gaan) om juist die Spring Garden te kopen.

  15. #73
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 januari 2006
    Berichten
    171
    Thanks
    24
    49 waarderingen in 29 posts
    Het wordt een leuk verhaal dit, een paar dagen geleden is hij dus afgekeurd. Ik heb gister dus die Spring Garden bij Rodenburg Home en Garden besteld ( in de avond) Ik wilde eerst bij Life en Garden deze bestellen maar daar stond hij niet meer op de website.

    Ik heb zoiezo nog geen mail ontvangen dat het bestelde artikel niet door de keuring heen is gekomen. Blijkbaar moet ik dus moeite doen om via hier erachter te komen. Het begin van het vervangende artikel is amper de moeite waard. Die 4 erna vind ik dan nog wel gaan.

  16. #74
    VWC-Lid blackmoon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 december 2013
    Berichten
    1.175
    Thanks
    247
    855 waarderingen in 370 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    betere kwaliteit?? Dacht hot van niet.. ik heb extra kosten gemaakt (lees: over budget heen gaan) om juist die Spring Garden te kopen.
    Extra kosten gemaakt omdat je over je budget ging? Euh, wat?

  17. #75
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knalpot Bekijk bericht
    Extra kosten gemaakt omdat je over je budget ging? Euh, wat?
    Ja, was die Spring Garden er niet voor die prijs had ik hem niet besteld en had ik dus nog geld in de pocket gehad. Echter heb ik juist deze besteld en ben hiervoor over mijn budget gegaan, juist omdat deze qua prijs/kwaliteit goed scheen te zijn. Maar ja, ze weten het al langer maar laten de mensen deze gewoon kopen. Ik denk dat ze dan op die manier van dat andere troep af kunnen komen.

Pagina 5 van 8 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •