Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hollandivani

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Bakker023 Bekijk bericht
    de alie express variant

    Comment


      voor 150 euro had ik een hele mooie wolff bak (starbuster) en ook nog eens 30mm i.p.v dit gepruttel. sterker nog die was zelfs goedkoper dan 150 euro.
      ook bekend op avp met de zelfde naam

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Bakker023 Bekijk bericht
        Aan het etiket te zien geïmporteerd door Vuurwerkmania/Rubro.

        Er is idd wat loze ruimte te vinden, wat user "crowncollection" enkele posts hierboven ook al aanhaalde "lucht", maar dat lijkt me bij pyromould cakes een normaal iets aan het worden, waarschijnlijk vanwege de stabiliteit. En dan kan zo'n blok al gauw groot uitvallen.

        Ben afgelopen jaarwisseling meer cakes tegengekomen in pyromould setting met boven en onder (van bovenaf bekeken) loze ruimte, o.a. bij de "Triton XXL box" van Rubro; https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...x-*NIEUW-2023*
        Enorm grote dingen.

        Comment


          Wauw slecht ding. Sommige effecten zijn nog sneller weg dan dat je met je ogen kunt knipperen.
          Rotzooi oplichting etc.
          Geen woorden voor!

          Comment


            Dit neigt naar scam... label men denkt hee verhip een dubbele kwaliteits compound van 25mm te kopen en krijgt een 15mm kaliber boxie...

            Comment


              Is dit een grap ofzo.

              Comment


                Dit is toch de Firma list en bedrog. Ik lees dit al jaren over deze toko, dus ga mij er geen eens in verdiepen.
                Geld om reklame te maken doen ze trouwens niet moeilijk over, want hij stond ook in een weekblad van Zoetermeer.
                Vuurwerk doet de duivels dansen

                Comment

                Working...
                X