Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Original's Finest Box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Ik heb deze idd ook besteld n.a.v. het filmpje vd zena trophy demo. Op een filmpje van de complete demo kon ik goed de verschillende uitwerkingen met elkaar vergelijken, en deze stak er samen met de ragnarok met kop en schouders boven uit!

    Overigens ben ik het ook zeker met bakero1973 eens wat betreft de filmpjes van zena zelf. Ik zou liever een filmpje zien waar je het totale plaatje inc. De lancering uit de pot vanaf een afstandje zou zien. Als je dan vervolgens de stijghoogte vd bombettes weet kun je mijns inziens een redelijke inschatting maken van de effect grootte.
    Gekke beelden zien? HC Fireworks op Youtube.

    Comment


      #17
      Dit zijn er heel wat tegelijk geschoten op de Zena Trophy haha

      Comment


        #18
        Ik heb deze box toch maar niet bestelt. De effecten zijn prachtig alleen de duur van de box is te kort om daar 130 euries voor neer te tellen. Ik heb toch maar de VIP box genomen.

        Comment


          #19
          Ik zou deze gratis krijgen bij m'n bestelling,maar vind dit zelf echt een waardeloze box.
          Ben zelf meer van het rustigere werk,dit is gewoon een grote chaos in de lucht,moet je van houden.

          Nu maar een fonteintje minder besteld en krijg ik gewoon de Brutal box gratis,hier ben ik veel blijer mee.
          Ik houd van oude vuurwerkjes

          Comment


            #20
            Smaken verschillen denk ik.
            Ik heb deze 2x in mijn assortiment en worden ook tegelijk aangestoken.
            Ik houd wel van chaos in de lucht

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door pyro22 Bekijk bericht
              Smaken verschillen denk ik.
              Ik heb deze 2x in mijn assortiment en worden ook tegelijk aangestoken.
              Ik houd wel van chaos in de lucht
              Als ik jou was zou ik hem achter elkaar afsteken als die echt rond de 25 sec duurt. Heb je hele lange redelijke chaos.

              Tenzij je er nog wat boxen/potten ervoor afsteekt.

              je kan bijvoorbeeld cake, AA doen en dan BB, CC.
              Neem het ervan!

              Comment


                #22
                Dit is echt een hele dikke aanrader! Wat een rambak! Heb deze als laatste geschoten van al m'n doorlontbakken en daar ben ik blij mee want dit was een hele mooie afsluiter! had m onderin doorgelont en die liep als een trein door gaf harde klappen en grote goed gevulde boeketten. had dit jaar geen 4 seasons maar dit is een waardige vervanger al was die wel een 10tje duurder. toppertje!

                Comment


                  #23
                  Zeker een mooie box! Ik was onder de indruk van alle (nieuwe) zena boxen die ik op demo's heb kunnen bewonderen! De Finest hier per 2 geschoten.

                  Eind goed, Knal goed!

                  Comment


                    #24
                    Dit is echt een een hele goede cake! Dikke volle effecten, Wel raar dat de brutal box dan weer heel erg tegen viel, aangezien het van de zelfde lijn is.....

                    Comment


                      #25
                      Lekker bak, goed tempo een goede effecten met goede burst. Mooie bak als afsluiter van de avond.

                      vdrvuurwerk.nl

                      Comment


                        #26
                        Straatfilmpje van de Originals Finest O&N 2014-2015, zeer dikke Box een van de TOPPERS van de avond:



                        Comment


                          #27
                          Top bak!, een echte aanrader, zet de losse cakes alleen
                          wel vast als je ze apart afsteekt bij ons namelijk eentje bijna
                          omgekanteld

                          Comment


                            #28
                            Ik had hem ook en echt een hele fijne bak dit. Een lekkere rammer. Heerlijk tempo, goede burst, grote boeketten. Heel fijn!
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #29
                              Zeker een van de toppers tijdens de jaarwisseling, prachtige box met een rap tempo en grote en mooie effecten! Had hoge verwachtingen, die maakte deze box zeker waar, staat alweer op het wensenlijstje!

                              Comment


                                #30
                                Geweldige bak dit zeg ^^ Je moet alleen wel een flink budget hebben, want die 130 euro is dan ook in 40 seconden al op

                                Comment

                                Working...
                                X