Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Original's Brutal Box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Vond deze juist erg mooi,boeketten waren erg groot,wel heel hoog maar zelfs dan waren ze nog groot!
    Ik houd van oude vuurwerkjes

    Comment


      #47
      Vond deze ook erg tegenvallen, volgend jaar niet weer...

      Comment


        #48
        De burst van deze cakes vond zelf juist erg goed, waren goed hard. Verder vond ik het een leuke box, niet heel speciaal maar leuk om een keer te hebben.

        vdrvuurwerk.nl

        Comment


          #49
          Burst erg hard! Omdat deze best wel hoog schoot, lijken de boeketten vrij klein voor een 25 grammer.Tempo ook iets te laag, maar wel leuk omdat ik ook snellere cakes had, vandaar dat ik hem ook had genomen.

          Cake 2 zou het mooist moeten zijn volgens de demo's. Deze viel mij het meest tegen. Zeer kleine boeketten.

          Daarintegen Cake 1, 3 en 4 regelrechte toppers! Vooral 3, wat een klappen en mooie grote boeketten, natuurlijk de 4, ook een chaos!

          Conclusie: 2 zeer mager, bijna tot slecht. 1, 3 en 4 groot. Toppers!

          Straatfilm:

          Brutal Box 1:


          Brutal Box 2:


          Brutal Box 3 en 4:
          Neem het ervan!

          Comment


            #50
            Ik vond ze goed, heb ze los geschoten, buur jongen stak op zelfde moment een 500 grammer
            af, die van mij kwam hoger en ook waren de boeketten groter.

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
              Hmmm als ik naar het laatst geplaatste filmpje krijg vraag ik mij echt af waar de magie is gebleven, deze is voor mijn gevoel behoorlijk weg in vergelijking met de dag dat ik deze box heb besteld. Hopelijk komen ze in het echt toch beter voor de dag dan op film want anders zal ik flink balen.
              Ik heb ze alle vier los geschoten ik ja de magie was er zeker, wat een geweldige cakes en ben dan ook zeer blij dat ik deze heb genomen.
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                #52
                Wat me wel opviel is dat cake 2 totaal niet overeenkomt met de cake van die toen werd geschoten op de demo van ano
                Neem het ervan!

                Comment


                  #53
                  Leuke set cakes, vooral de laatste cake! Grote effecten, ook leuk om apart te schieten! Hier per 2 geschoten bij Blaxx vuurwerk demo!

                  Eind goed, Knal goed!

                  Comment


                    #54
                    Deze ook maar is besteld mooie bak om rustig van te genieten.
                    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                    Comment


                      #55
                      deze box bij Kuiper Koekange nu maar 5 tientjes

                      Comment


                        #56
                        Kan hem krijgen vor €50,00 wat zeggen jullie meenemen of niet?
                        (zelf zou ik het wel doen)

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door TheMelvinNL Bekijk bericht
                          Kan hem krijgen vor €50,00 wat zeggen jullie meenemen of niet?
                          (zelf zou ik het wel doen)
                          Voor dat geld zeker geen miskoop. Bekijk eerst het filmpje voordat je je geld uitgeeft, maar zeker geen miskoop dit...

                          Comment


                            #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door TheMelvinNL Bekijk bericht
                            Kan hem krijgen vor €50,00 wat zeggen jullie meenemen of niet?
                            (zelf zou ik het wel doen)
                            voor 50 euro zeer nette box heb hem ook besteld.
                            Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                            Comment


                              #59
                              Als je het zelf wel zou doen, dan zou ik het gewoon doen! Nette prijs voor deze 4 mooie 19 shots cakes!
                              Eind goed, Knal goed!

                              Comment


                                #60
                                Zeker mooie bak ga hem maar is bestellen ook de zena mania even meenemen voor 62,50

                                Comment

                                Working...
                                X