Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Screamer king [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Screamer king [Uitloop]

    Artikelnummer: 190
    Artikelnaam: Screamer King
    Bruto Gewicht: 222,2 Gram per 4
    Netto Kruitgewicht: 55,5 Gram per 4
    Effectomschrijving: Whistling & Silver blink
    Verpakkingseenheid: 36/4
    O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

    Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Laatst aangepast door Scav; 19 November 2018, 10:24.
    Gerwin

    #2


    De prijs van deze bizarre gillers is 3 euro per 4 stuks.

    Comment


      #3
      Zeer leuke fonteintjes, deze hoor je echt wel, ook na 12en!

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
        Zeer leuke fonteintjes, deze hoor je echt wel, ook na 12en!
        klopt dat je deze zeker hoort, ik heb deze soort al eerder gehad en ik bevestig ze aan me cake's vast echt een bizar hard gegil komt eruit,zijn erg leuke dingen

        Comment


          #5
          Zijn inderdaad super dingen vooral die van vorig jaar daar zat een productie fout in en die knalde na een X aantal sec uitelkaar die knal was toch zekker te vergelijken met een Nitraat
          Gerwin

          Comment


            #6
            Daar heb ik geen last van gehad, maar een dergelijk filmpje van dat ploffen staat volgens mij ook op de dvd van UB.

            Gurby, strak plan van jou om die screamer kings vast te maken aan andere potten, helemaal nog niet over nagedacht.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
              Daar heb ik geen last van gehad, maar een dergelijk filmpje van dat ploffen staat volgens mij ook op de dvd van UB.

              Gurby, strak plan van jou om die screamer kings vast te maken aan andere potten, helemaal nog niet over nagedacht.
              ja moet je maar eens doen.. ik doe het aan het einde van de cake ik maak daar tussen de laatste 2 rijen tube's een opening en bevestig ze net aan het lont voor de finale van de cake, is echt een bizar geweld mooie finale met geweldig gegil er door heen.. screamer king is erg wijs om gewoon single af te steken maar je kan er ook super mooie dingen mee maken..succes

              Comment


                #8
                Bahbahbah.
                Ik gister even 2 pakken nog gehaald. 8 stuks dus.
                Van de 8 gingen er 2 goed. ZES stuks zijn gewoon ontploft. Levensgevaarlijk! We dachten dat het wel een leuk fonteintje was. Nouja, was meer een soort Borracho!

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door invader999 Bekijk bericht
                  Bahbahbah.
                  Ik gister even 2 pakken nog gehaald. 8 stuks dus.
                  Van de 8 gingen er 2 goed. ZES stuks zijn gewoon ontploft. Levensgevaarlijk! We dachten dat het wel een leuk fonteintje was. Nouja, was meer een soort Borracho!
                  idd ik had ook een pak en alle 4 kwam er een gil van af en gelijk daarna een knal ik koop ze igg niet meer !

                  Comment


                    #10
                    Ik had nog oude van vorig jaar maar ze ging allemaal prima,
                    4 naast elkaar tegelijk , gegarandeerd een succes dan want ze maken echt een pokkeherrie
                    Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Thundering in tha sky Bekijk bericht
                      idd ik had ook een pak en alle 4 kwam er een gil van af en gelijk daarna een knal ik koop ze igg niet meer !
                      Haha ik denk wel dat ik nog een pak haal, vind het wel sjiek alstie ontploft..
                      Maar als je toevallig op 2m tassen met illegaal knalvuurwerk hebt liggen, is dat gewoon bloedje link.
                      Vooral als je op diezelfde 2m afstand staan, en vooral als je nagaat dat zo'n ding alle kanten op kan vliegen.

                      Als je genoeg afstand neemt kan het wel grappig overkomen. Maar ik was toch wel effe boos.

                      Comment


                        #12
                        Geweldige mooie dingen zijn dit, wat een supper harder gil.
                        Altijd leuk om deze dingen te hebben.

                        Als deze dingen aan het eind uit elkaar zouden knallen zouden ze nog mooier zijn.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #13
                          bij mij knalde ze ook niet, had er 8 (stiekem) in de hoop dat er wel 1 zou knallen eigenlijkk.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Thundering in tha sky Bekijk bericht
                          idd ik had ook een pak en alle 4 kwam er een gil van af en gelijk daarna een knal ik koop ze igg niet meer !
                          Knallen ze zo hard dan?

                          Comment


                            #14
                            Klapten er hier ook een hoop van uit elkaar

                            Comment


                              #15
                              Nou, als je met tassen vuurwerk in de buurt staat is het gewoon niet leuk als zoiets gebeurt. En, als de eerste fout gaat, komen de tweede en de derde huls ook nog.
                              Die gaan ook fout. Dus die schieten ook weer weg, en dat is het gevaarlijkst ervan. Ik heb 2 foute filmpjes, zal ze samenvoegen en op youtube plaatsen.
                              Laatst aangepast door Scav; 19 November 2018, 10:25. Reden: youtube link even aangepast :)

                              Comment

                              Working...
                              X