Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

We Like It

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Heel erg jammer inderdaad. Was echt een top cake voor een erg scherpe prijs.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      Ik had deze voor 5 euro extra ook nog wel meegepakt. Zonde dat ie eruit is. Ik ben erg benieuwd naar de beweegredenen hiervoor. Misschien kan Mania dat uitleggen? Is pure nieuwsgierigheid hoor.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
        Ik had deze voor 5 euro extra ook nog wel meegepakt. Zonde dat ie eruit is. Ik ben erg benieuwd naar de beweegredenen hiervoor. Misschien kan Mania dat uitleggen? Is pure nieuwsgierigheid hoor.
        Thanks voor jouw vraag en natuurlijk willen we dat uitleggen. In het Freak-actie topic was deze vraag ook al gesteld en het antwoord is hetzelfde: elk jaar vernieuwen we ons assortiment. Dat betekent dat er elk jaar nieuwe artikelen bij komen maar helaas ook afvallen. In dit geval is o.a. de We Like It na een x-aantal jaren trouwe dienst afgevallen.
        Vuurwerkmania maakt je gek!

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door VuurwerkmaniaNL Bekijk bericht
          Thanks voor jouw vraag en natuurlijk willen we dat uitleggen. In het Freak-actie topic was deze vraag ook al gesteld en het antwoord is hetzelfde: elk jaar vernieuwen we ons assortiment. Dat betekent dat er elk jaar nieuwe artikelen bij komen maar helaas ook afvallen. In dit geval is o.a. de We Like It na een x-aantal jaren trouwe dienst afgevallen.
          Ja, dat is mij helder, thanks. Maar ik vraag me vooral af of dit dan een product is geweest dat bij de 'gewone consument' (Ja, wij voelen ons hier verheven boven de rest) niet aansloeg. Want kwalitatief niets op aan te merken. Of is het toch een prijs/marge kwestie?

          Comment


            Hoe zit het met de reeds bestelde dan? heb er in januari 2 besteld? zijn die voorradig bij de winkelier?

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
              Ja, dat is mij helder, thanks. Maar ik vraag me vooral af of dit dan een product is geweest dat bij de 'gewone consument' (Ja, wij voelen ons hier verheven boven de rest) niet aansloeg. Want kwalitatief niets op aan te merken. Of is het toch een prijs/marge kwestie?
              Een combinatie van verschillende factoren zoals jij die noemt, in combinatie met o.a. de wens om vernieuwing in het assortiment toe te passen.

              Oorspronkelijk geplaatst door kloesje Bekijk bericht
              Hoe zit het met de reeds bestelde dan? heb er in januari 2 besteld? zijn die voorradig bij de winkelier?
              Die vraag dien je aan de desbetreffende winkelier te stellen. Het gaat dan zowieso om restvoorraad en wij kunnen niet in de voorraadbunker van onze Dealers kijken...
              Vuurwerkmania maakt je gek!

              Comment


                In Almere nog in de shop te vinden!

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door WJE Bekijk bericht
                  In Almere nog in de shop te vinden!
                  Jammer beetje uit de richting anders had ik er zeker nog een aantal gehaald
                  31/12 Knalle als een malle!

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door WJE Bekijk bericht
                    In Almere nog in de shop te vinden!
                    Ik zie het, maar inderdaad gewoon opende mania site. Vreemd.

                    Edit: Maximale afname 1. Daar ga ik niet weer een volle bestelling omheen bouwen. Jammer.

                    Comment


                      jammer dat deze topper niet meer is hier nog wat beelden helaas achterste voren afgestoken....

                      Comment


                        jammer inderdaad gelukkig nog 2 kunnen bestellen voor 10 per stuk.
                        Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                        Comment


                          Erg jammer, al een aantal jaar in de collectie. Dit jaar nog 2x weten te bemachtigen... blij mee!

                          Comment


                            Jammer hoor, dit was toch wel echt een symbool-product van VuurwerkMania. Deze werd toevallig 2 weken geleden nog in de straat afgestoken, zeer herkenbaar aan de fluiters tussendoor en hij blijft ook maar doorgaan. Voor die 15 euro was dat echt prachtig!

                            Comment


                              Ik vind het ook heel jammer dat deze cake er uit is. Een compleet showtje inclusief fluit voor maar 15 euro. Zullen we anders een petitie gaan starten bij Vuurwerkmania dat deze weer terug komt? (uiteraard tegen dezelfde prijs!)

                              Comment

                              Working...
                              X