Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Royal Fireworks 14/15

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Royal Fireworks 14/15

    Beste vuurwerkliefhebbers,
    Na een bewogen seizoen hebben we de draad weer opgepakt en zijn we de tweede week van januari al naar China afgereisd. Na onze demo's te hebben bekeken en wat gesleutel, komen er van onze kant dit jaar weer mooie nieuwe producten op de markt.
    Onder de nieuwe producten bevinden zich assorti-boxen, cakes en
    nieuwe singleshots.

    Dit weekend zullen wij onze producten bekend maken. Als voorproefje zullen we vanavond al de eerste twee cakes onthullen.

    Na het CE proces zullen we eind oktober, begin november de productdemonstratie geven voor al onze klanten. Uiteraard is iedereen daar welkom om te filmen en bij te praten.

    De precieze datum en tijd worden later bekend gemaakt. Tot die tijd zullen we jullie hier op de hoogte houden van de voortgang en al jullie vragen beantwoorden.

    Met vriendelijke groet,

    Team Royal Fireworks
    Royal Fireworks niet de enige wel zeker de betere!

    #2
    Blij weer wat van je te horen op het forum. Hoop dat je ons weer verbaast zoals altijd en zal graag op jullie demo aanwezig zijn.
    Succes voor dit jaar gewenst.
    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

    Comment


      #3
      Zei toch al dat het goed zou komen. Jeroen wij zijn weer heel erg benieuwd.
      December Will Be Magic Again!!

      Comment


        #4
        Joepie! Haha. Ik ben benieuwd,naar wat julie dit jaar in petto hebben voor ons. Zal vast weer top zijn,zoals altijd.
        Light some fireworks, and see who answers.

        Comment


          #5
          Alle richtprijzen zijn aan de startposts van de nieuwe producten toegevoegd.

          Met vriendelijke groet,

          Team Royal Fireworks
          Royal Fireworks niet de enige wel zeker de betere!

          Comment


            #6
            Het ziet er allemaal weer veelbelovend uit. wanneer kunnen we productfilmpjes verwachten? zal dit pas na de demo zijn?

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door kloesje Bekijk bericht
              Het ziet er allemaal weer veelbelovend uit. wanneer kunnen we productfilmpjes verwachten? zal dit pas na de demo zijn?
              Als ik bij de demo ben heb je straks sowieso filmpjes. Is nog even wachten op de datum van de demo.
              http://www.youtube.com/c/ReVerser

              Comment


                #8
                Dat zou vermoedelijk 1 nov zijn. Dus duurt nog even voor dat we wat te zien krijgen

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
                  Als ik bij de demo ben heb je straks sowieso filmpjes. Is nog even wachten op de datum van de demo.
                  Meestal zet royal er zelf al een paar china films op toch? zou wel fijn zijn om een beetje een idee te krijgen. natuurlijk blijft het afwachten tot de echte demo maar heb liever nu al een beetje beeldmateriaal.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door kloesje Bekijk bericht
                    Meestal zet royal er zelf al een paar china films op toch? zou wel fijn zijn om een beetje een idee te krijgen. natuurlijk blijft het afwachten tot de echte demo maar heb liever nu al een beetje beeldmateriaal.
                    Op die china sample filmpjes doe ik tegenwoordig niet zo veel meer. Komt te vaak voor dat de producten te veel verschillen met de sample. Ik ga liever uit van eigen beeld materiaal. En de effecten kun je zo opzoeken bij andere cakes om een beeld te krijgen van een product.
                    http://www.youtube.com/c/ReVerser

                    Comment


                      #11
                      is er al bekent waarneer de demo is

                      ( sorry als ik het gemist heb )

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door wesley.s Bekijk bericht
                        is er al bekent waarneer de demo is

                        ( sorry als ik het gemist heb )
                        Eind Oktober begin November is de demo. Dus ff geduld nog.

                        Comment


                          #13
                          en als dat dat niet heb ha ha

                          bedankt

                          Comment


                            #14
                            1 november is de planning.

                            Comment


                              #15
                              Al iets meer bekend over de demo?

                              Comment

                              Working...
                              X