Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Destroyer [Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Heeft iemand dit pakket gehad en zo ja, wat vond je er van?

    Comment


      #17
      Mensen bekend met deze cakes? Twijfel om ze te bestellen . Nu een karton 12 stuks voor 119.95 in steenbergen.

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Roald Bekijk bericht
        Mensen bekend met deze cakes? Twijfel om ze te bestellen . Nu een karton 12 stuks voor 119.95 in steenbergen.
        Voor dat geld kan het haast niet tegenvallen toch ?:P

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door emieloss Bekijk bericht
          Voor dat geld kan het haast niet tegenvallen toch ?:P
          Nee heb je gelijk in haha.

          Comment


            #20


            Straat filmpje geen verkeerde cake.

            Film niet van mij credits naar de maker ervan
            Laatst aangepast door bassie1978; 2 March 2017, 11:17.

            Comment


              #21
              Niet verkeerd voor 10 euro per cake. Ik ga ze 2 aan 2 schieten denk ik.

              Comment


                #22
                Iemand ervaring met deze bakkies.
                Op film lijkt het alsof ze geen flash bevatten. Iets watij tegenhoudt deze te bestellen.
                Even a broken clock is right twice a day.

                Comment


                  #23
                  Ook maar een doosje besteld. Ga stiekem uit van big19 kwaliteit maar we gaan het zien.
                  Laatst aangepast door brian the freak; 20 October 2016, 18:54.
                  [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                  Comment


                    #24
                    Hier ook maar een gokje gewaagd weer eens een andere 19shots karton proberen.

                    Comment


                      #25
                      Ik twijfel nog steeds om deze te nemen dit jaat maar jammer genog is dat hier 139 euro kost...
                      De flimpjes zien er goed uit alleen de prijs houd me een beetje tegen denk ik zo...

                      Comment


                        #26
                        Ik kreeg 1 cake uit deze set bij mijn bestelling vorig jaar. Mooie effecten, alleen niet te vergelijken qua grootte met big 19 die ik ook had. Ik zou ze zelf echt nooit kopen voor dat geld

                        Comment


                          #27
                          Mooie cakes. Zeker voor maar 9.50 per pot.

                          Comment


                            #28
                            Deze ook op de gok voor de aanbiedingsprijs gekocht..was erg bang dat ze tegen zouden vallen..maar dit was gelukkig niet het geval.. een mooi assortimentje en zeker voor herhaling vatbaar

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door brian the freak Bekijk bericht
                              Ook maar een doosje besteld. Ga stiekem uit van big19 kwaliteit maar we gaan het zien.
                              Nou ze haalde het zeker niet bij de big 19. Werd ook niet in kooi geleverd dus hield er al rekening mee. 119,- voor 12 stuks was niet duur maar ik zou ze geen 2e keer aanschaffen, dan ga ik toch voor 19s met meer power.
                              [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                              Comment


                                #30
                                Iemand al video?

                                Comment

                                Working...
                                X