Winkelbanner - Vuurwerk Outlet
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Blue Ice Box

  1. #1
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts

    Blue Ice Box

    Artikelnummer: RVW 782
    Artikelnaam: Heavy legend Blue Ice Box
    Bruto Gewicht: ....
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Schoten: ...
    Effectomschrijving: Aanbieding! Extreem kwaliteitspakket met zware cakes, krachtige fonteinen, pijlen en mortieren.
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Kartoninhoud: 4 stuks
    Richtprijs: ...

    O.a. te koop bij: Rubro.nl



    Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Laatst gewijzigd door titanium; 27 oktober 2015 om 11:02

  2. #2
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.774
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Als dit pakket net zo presteert als de andere producten uit he Heavy legend lijn zou dit best wel eens een schitterend pakket kunnen worden, ben dan ook zeer benieuwd naar de prijs. Enige waar ik bang voor ben is dat er maar drie cakes in zitten en voor de rest fonteinen ( en drie pijlen ).
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  3. Deze gebruiker waardeert Torrr voor het bericht:


  4. #3
    VWC-Lid baassie123's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 juli 2010
    Locatie
    -
    Berichten
    1.693
    Thanks
    1.408
    1.837 waarderingen in 699 posts
    Om een of andere reden zijn pakketten altijd zo slecht in prijs-kwaliteit dat je vaak beter uit bent met losse cakes kopen. Zoals al gezegd krijg je vaak alleen fonteinen, en daarbij nog eens een paar slappe cakes.
    Ik hoop dat Rubro hier verandering in brengt! En fonteinen hoeven niet erg te zijn als er maar een goede uitwerking uit komt. Ben benieuwd.

  5. #4
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.774
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door baassie123 Bekijk bericht
    Om een of andere reden zijn pakketten altijd zo slecht in prijs-kwaliteit dat je vaak beter uit bent met losse cakes kopen. Zoals al gezegd krijg je vaak alleen fonteinen, en daarbij nog eens een paar slappe cakes.
    Absoluut niet mee eens, ik kan je zo een paar pakketten opnoemen die echt waanzinnig waren en of zijn : Big Box - Lidu
    Crown lunar - Broekhoff

    Hoe de laatste jaren de pakketten zijn durf ik niet te zeggen, maar dat ze altijd slecht zijn qua prijs - kwaliteit ..... nee
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  6. #5
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.054
    Thanks
    4.080
    8.905 waarderingen in 3.150 posts
    Het grotere broertje van deze nieuwe pakketten is tijdens de Winkeliersdemo geschoten. Wel tegelijk/achter elkaar door, maar dan krijg je wel een indruk van de kwaliteit. Er staan namelijk verschillende filmpjes in het bijbehorende topic. Zie http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...x-*NIEUW-2014*
    www.huismanvuurwerk.nl

  7. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 december 2006
    Berichten
    607
    Thanks
    512
    702 waarderingen in 271 posts
    Ik heb dit assortiment dit jaar gehad. De pijlen zijn niet noemenswaardig, er komt gelukkig wel een effect uit, en geeft een middelmatige knal, maar mocht je denken dat je klaar bent met dit pakket en dat je een paar mooie pijlen hebt, dan kom je van een koude kermis thuis. De cakes die daarin zitten zijn wel degelijk van goede kwaliteit. Ik vond zelf het pakket zéker zijn geld waard. Ik heb hem voor 30,- gekocht, maar volgens mij is deze 40 in de reguliere verkoop. Ook dan is deze zijn geld nog waard.

    Er zaten leuke fonteintjes tussen, die ook een aardige duur hadden, en de cakes hebben mij (met name de burst ) positief verrast. Ik zit er zelfs over te denken om dit pakket nogmaals te kopen, of een stap duurder te gaan maar naar de andere assortimenten van Rubro te kijken.

    Wat Baassie zei gaat dus voor dit pakket niet op. Ik ben het wel degelijk met zijn punt eens dat het vaak zo is dat pakketten niet het gewenste effect geven. Je geeft een leuk bedrag uit, en krijgt vaak de net niet potjes. Echter, voor het geval Rubro hebben ze zeker een mooie stap gezet om meer families gezamenlijk van vuurwerk te kunnen laten genieten en het idee te hebben dat het het waard is geweest.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •