Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lights of Heaven 2.0 [Uitloop 2019]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Ik ben toch zeer benieuw naar hoe het assortiment dit jaar presteert.

    Heb de complete lijn blind gekocht i.v.m. actieprijzen en het vertrouwen in de importeur (gezien de kwaliteiten van de andere producten). Hoop dat ik er goed aan heb gedaan, dit moet namelijk mijn kleuren showtje worden. Dacht de deze producten het zouden winnen van de Royal producten (qua kleur en uitwerking).

    Wanneer komen de productie filmpjes online?

    Groeten,
    Ramon

    Comment


      #62
      Oorspronkelijk geplaatst door Ramonius Bekijk bericht
      Ik ben toch zeer benieuw naar hoe het assortiment dit jaar presteert.

      Heb de complete lijn blind gekocht i.v.m. actieprijzen en het vertrouwen in de importeur (gezien de kwaliteiten van de andere producten). Hoop dat ik er goed aan heb gedaan, dit moet namelijk mijn kleuren showtje worden. Dacht de deze producten het zouden winnen van de Royal producten (qua kleur en uitwerking).

      Wanneer komen de productie filmpjes online?

      Groeten,
      Ramon
      Ik verwacht morgen de filmpjes van vuurwerkbieb online en komende week de beelden van Tony(FPM)
      Verder verwacht ik wel dat op YT al het e.e.a. te vinden is.

      GR
      Extreme Pyromaniac for life.

      Comment


        #63
        enige 'nadeel' aan deze cake is dat de burst niet goed / voldoende is. Denk dat als de burst beter/harder was de spreiding ook beter was geweest
        https://www.houtse-bazar.nl

        Comment


          #64
          Mooie kleuren maar een grotere spreiding zou hem inderdaad perfect maken.
          2 achter elkaar
          https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

          Comment


            #65
            De dummy had ik al maar hierbij even een foto van de cake die vandaag is uitgeleverd

            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	lights of heaven.jpg
Vertoningen:1
Grootte:124,1 KB
ID:	1552393
            www.vuurwerkhuizen.nl

            Comment


              #66
              Deze viel me zeker niet tegen. Na het lezen van de verhalen over de spreiding, was ik erg nieuwschierig. Maar het exemplaar hier in de straat had harde klappen en grote goed gevulde boeketten. Mooi ding, maar jammer dat onze Chinese vrienden de beoogde skytwister er niet ingebouwd hebben... Dat zou hem nog beter maken, dus hopelijk in de nieuwe batch.

              Comment


                #67
                Deze was fenomenaal! Prachtig heldere kleuren. Ik hou hier echt van!

                Zit trouwens wel 1 plopper bij haha.
                Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

                Comment


                  #68
                  waar sommige het een klein boeket vonden hebben, vond ik hem in de straat aardig goed over komen.
                  Mooie heldere kleuren, Zeer kleurrijk waar ik van hou.
                  Gewoon een prachtige kleurrijke batterij zonder poespas.
                  met eerst 2 en dan 2 tegelijk was het helemaal feest!

                  Comment


                    #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
                    waar sommige het een klein boeket vonden hebben, vond ik hem in de straat aardig goed over komen.
                    Mooie heldere kleuren, Zeer kleurrijk waar ik van hou.
                    Gewoon een prachtige kleurrijke batterij zonder poespas.
                    met eerst 2 en dan 2 tegelijk was het helemaal feest!
                    Ik vind het een beauty van een cake. Fantastische kleuren! Die komt er dit jaar zeker bij. Knallen er op het filmpje nou een paar bombettes laag bij de grond of lijkt dat zo?
                    Work is the curse of the drinking class

                    Comment


                      #70
                      Oorspronkelijk geplaatst door SQUEAK! Bekijk bericht
                      Ik vind het een beauty van een cake. Fantastische kleuren! Die komt er dit jaar zeker bij. Knallen er op het filmpje nou een paar bombettes laag bij de grond of lijkt dat zo?
                      Jip er klapte er een paar op de grond.
                      Maar de tubes zijn zo sterk dat je gewoon een mine krijgt.
                      En de cakes bleven gewoon geheel intact.
                      Goed veilige kwaliteitje.

                      Comment


                        #71
                        Eens hoor, maar moet er niet aan denken dat je dit dan in een smalle straat afsteekt en er naast staat....wat de normale mensen gewoon doen Zorgt zeker voor een schrikmomentje denk ik.

                        Comment


                          #72
                          Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
                          Jip er klapte er een paar op de grond.
                          Maar de tubes zijn zo sterk dat je gewoon een mine krijgt.
                          En de cakes bleven gewoon geheel intact.
                          Goed veilige kwaliteitje.
                          sirieus ? Misschien domme opmerking maar als ik dergelijk fouten heb knalt de cake meteen uit elkaar. Dus men kan wel degelijk een 'veilige' cake maken ook als het fout gaat tijdens productie.
                          365 days a year pyromaniac

                          Comment


                            #73
                            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	DSC_7354.jpg
Vertoningen:1
Grootte:105,8 KB
ID:	1553719

                            volgens mij hoort deze hier thuis...
                            Youtube: Fuse & Cues

                            Comment


                              #74
                              Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkpro Bekijk bericht
                              sirieus ? Misschien domme opmerking maar als ik dergelijk fouten heb knalt de cake meteen uit elkaar. Dus men kan wel degelijk een 'veilige' cake maken ook als het fout gaat tijdens productie.
                              Zal eens kijken of ik een foto kan vinden van de afgeschoten exemplaren.

                              @Bassie1978 tuurlijk zorgt het voor een schrik moment.
                              Heel simpel.. Een bombette hoort in de lucht dus het is gewoon niet acceptabel.
                              Maar eerlijk is eerlijk.
                              Het is ook wel fijn dat de cake heel blijft als het gebeurd.
                              Het blijft hand werk en kan altijd een foutje bevatten.
                              Maar daarom vind ik de stevigheid een heel dik plus punt!

                              Comment


                                #75

                                Comment

                                Working...
                                X