Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.046
    Thanks
    4.075
    8.894 waarderingen in 3.143 posts

    La Chapelle-Hermier (FR) Fête Du Lac du Jaunay 2014 (09-08-2014)

    Tijdens mijn vakantie afgelopen weken in Frankrijk viel ik op meerdere manieren met de (kruit)neus in de boter: niet alleen mag er in France het hele jaar door vuurwerk worden afgestoken, ook heb ik 2 vuurwerkshows voorbij zien komen! In dit topic beelden van de show in La Chapelle-Hermier.

    Fête Du Lac du Jaunay
    La Chapelle-Hermier is een klein dorpje in de Vendée in Zuid-West Frankrijk. Het ligt vlakbij het meer Lac du Jaunay en elk jaar wordt daar een feest gehouden: Fête Du Lac du Jaunay. Dit feest bestaat uit roeiwedstrijden op het meer, muziek, spel en dans. Er zijn verschillende optredens van (lokale) artiesten en 's avonds wordt er in een grote tent samen gegeten. Na het laatste optreden wordt het feest afgesloten met een vuurwerkshowtje dat geschoten wordt vanaf het meer.

    Opbouw
    Vol verbazing hebben we staan kijken bij de opbouw 's middags. Ik kan daar van alles over vertellen maar ik zou zeggen: kijk zelf want dan begrijp je denk ik wel wat ik bedoel!



    Vuurwerkshow
    Nadat we de opbouw 's middags hadden bekeken had ik geen hele grote verwachtingen van de show zelf. Maar ik was nog wel enigszins verrast door het uiteindelijke resultaat. Ook de opkomst was aanzienlijk. Jammer dat de DJ gewoon wat plaatjes draait, maar er zaten best verrassende effecten in de show. Er komen zelfs wat waterbommetjes voorbij:



    Later in de vakantie heb ik nog een show gezien (veel groter en indrukwekkender) en natuurlijk kon ik het niet laten om toch nog wat te testen. Tja, ik was er toch en het mag daar! Binnenkort zal ik daar ook nog e.e.a. over posten.
    www.huismanvuurwerk.nl

  2. Deze gebruiker waardeert gizmo75 voor het bericht:


  3. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 oktober 2008
    Berichten
    2.072
    Thanks
    4.627
    1.854 waarderingen in 807 posts
    Gaaf hoor Gizmo. En dan mensen die naar de opbouw kijken. Zie je niet dagelijks. Leuke show werd er geschoten.

  4. Deze gebruiker waardeert densta voor het bericht:


Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •