Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

6-pack 216

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Vraag aan degenen die hier bij de demo waren en ook bekend zijn met Zena doosjes: hoe verhouden de effecten (grootte, gevuldheid, burst) van deze Katan doos (net als de 150) met bv. een Zena Mayhem?

    Staat er geen kruitinhoud in de catalogus?

    Ik vind de diversiteit aan effecten icm de fluiters dit een erg leuk combi doosje maken. Geen hoogdravende effecten maar wel een leuk spektakel voor een gezonde prijs.

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
      Vraag aan degenen die hier bij de demo waren en ook bekend zijn met Zena doosjes: hoe verhouden de effecten (grootte, gevuldheid, burst) van deze Katan doos (net als de 150) met bv. een Zena Mayhem?

      Staat er geen kruitinhoud in de catalogus?
      Excuses voor de bump, maar ik ben wel benieuwd naar een reactie vooral op de eerste vraag, maar ook de tweede. Alvast bedankt.

      Comment


        #33
        Zag hem vandaag bij een dealer in de buurt op de site staan. Ik schaf hem gewoon aan voor die 80 Euries is dit toch een heerlijke box voor in de vooravond of anders gewoon om 00:00
        December Will Be Magic Again!!

        Comment


          #34
          Vanavond gezien bij de demo in Rijswijk. De 3-traps fluiters kwamen goed uit de verf en trokken de aandacht!

          Comment


            #35
            Mooi dat ik al wat filmpjes voorbij heb zien komen van deze box. Absoluut geen miskoop.
            December Will Be Magic Again!!

            Comment


              #36
              Ben er zelf niet kapot van, veel schoten voor je geld maar weinig spektakel.

              https://youtube.com/@Pyroblom

              Comment


                #37
                Pfff, deze was echt niet best naar mijn mening.

                Comment


                  #38
                  Ik vind dat allemaal wel meevallen hoor. Qua prijs, kwaliteit echt wel waar voor je geld.
                  Ja het kan altijd beter. Maar voor 80 euries heb je een leuke box in je straat.
                  December Will Be Magic Again!!

                  Comment


                    #39
                    Ik ga deze serie ( de 150 en 216) mooi combineren. Ik hoop alleen dat de effectomschrijving ook op de cake staat. Kan iemand mij ook vertellen of dat zo is?
                    http://www.youtube.com/c/ReVerser

                    Comment


                      #40
                      Zo te zien heeft deze wel wat moeite om de bombettes de lichting te krijgen, toch ***lig als dat in de straat gebeurd.

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
                        Ik vind dat allemaal wel meevallen hoor. Qua prijs, kwaliteit echt wel waar voor je geld.
                        Ja het kan altijd beter. Maar voor 80 euries heb je een leuke box in je straat.
                        De prijs en kwaliteit staan inderdaad in verhouding ja.... lage prijs, slechte kwaliteit. Ik geef dan liever iets meer uit voor iets moois, dan naar eindeloos gepruttel te kijken. Maar ieder zijn smaak natuurlijk.

                        Comment


                          #42
                          Meer dan 3 min voor 79,50
                          13,25 per 36sh cake
                          Doe ermee wat je wilt.

                          Comment


                            #43
                            sjongejonge, mensen verwachten zon legale bak van 70 euro dat het gelijkwaardig is aan een blok van 150 euro. Dit is leuk voor in de vooravond en de prijs is perfect voor de kwaliteit die je krijgt! Ik vind het een mooie doos.

                            Comment


                              #44
                              ik heb hem gisteren gezien en vond hem best wel grappig en leuk zeker voor dat geld
                              naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door mikeapd Bekijk bericht
                                sjongejonge, mensen verwachten zon legale bak van 70 euro dat het gelijkwaardig is aan een blok van 150 euro. Dit is leuk voor in de vooravond en de prijs is perfect voor de kwaliteit die je krijgt! Ik vind het een mooie doos.
                                heb menig blok van 70 euro gezien die er een van 150 overmachtigd. in alles

                                Comment

                                Working...
                                X