Advertentie - Winkelbanner op Vuurwerkcrew.nl
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 31 t/m 42 van 42

Discussie: Amazing Fan

  1. #31
    VWC-Lid Arahon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 december 2014
    Berichten
    1.005
    Thanks
    107
    727 waarderingen in 345 posts
    Ik heb hem zojuist besteld. 80 euro bij Bredavuurwerk, voor die prijs kon ik het niet laten.

    edit: blijkbaar was het ook gelijk de laatste.

  2. #32
    VWC-Lid Arahon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 december 2014
    Berichten
    1.005
    Thanks
    107
    727 waarderingen in 345 posts
    Erg mooi. Leuk voor 1 keer, dat wel. Wel jammer dat cake C veel sneller ging dan D, waardoor de fan dus niet synchroon loopt. 80 euro voor betaald, prima prijs, maar volgend jaar voor dat geld liever een andere aan elkaar gekoppelde cakebox.

  3. Deze 2 gebruikers waarderen Arahon voor het bericht:


  4. #33
    VWC-Lid paulus01's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2010
    Berichten
    1.335
    Thanks
    601
    980 waarderingen in 535 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arahon Bekijk bericht
    Erg mooi. Leuk voor 1 keer, dat wel. Wel jammer dat cake C veel sneller ging dan D, waardoor de fan dus niet synchroon loopt. 80 euro voor betaald, prima prijs, maar volgend jaar voor dat geld liever een andere aan elkaar gekoppelde cakebox.
    Als je tijd en het geld even niet meeweegt, maar puur qua Burst, boeketgrootte en spektakel beoordeelt, hoe vond je deze dan? Kan deze zelfstandig op het einde van een finale?

  5. #34
    VWC-Lid Arahon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 december 2014
    Berichten
    1.005
    Thanks
    107
    727 waarderingen in 345 posts
    De 3 elementen die je opnoemt waren geweldig. Ik herinner me vooral ook de felheid van de kleuren. We hebben deze overigens niet echt gekoppeld, maar tegelijk gefakkeld. Als je spektakel wilt, moet je deze zeker nemen. Alleen, ik weet niet zeker of ik deze nog een keer A+B en C+D schieten.

    Cake A en B gingen nog relatief gelijk (wel een duidelijk verschil), en cake C schoot in mijn geval dus in een keer leeg, maar dat zal een op zichzelf staand productie foutje zijn. Voor een show met een hele gevulde lucht denk ik dat de Italy/Malta/Spain Fanstyle's mooier zijn. Maar qua kleur en variatie vind ik de Amazing fan de mooiste in de Katan spektakelboxen. Het is denk ik heel moeilijk om de boxen precies tegelijk te laten lopen, tenzij je ze elektronisch helemaal onder aan het lont schieten.

    Bij mij waren de rode boeketten overigens de 'crossettes' met blauw zoals te zien in het demo filmpje, en niet de peony zoals bij de Ano demo.

    Wat betreft je laatste vraag, ja, mits je hem dus synchroon kan schieten en dan fingers crossed dat 1 cake niet in 1 keer leeg schiet ;).

  6. Deze gebruiker waardeert Arahon voor het bericht:


  7. #35
    VWC-Lid paulus01's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2010
    Berichten
    1.335
    Thanks
    601
    980 waarderingen in 535 posts
    Bedankt voor je antwoord, denk dat ik deze toch maar ga bestellen dan; german,italy, Malta en deze dan op het einde van de show, buurt gaat wat meemaken haha

  8. Deze gebruiker waardeert paulus01 voor het bericht:


  9. #36
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2005
    Locatie
    noord holland
    Berichten
    1.881
    Thanks
    2.145
    666 waarderingen in 393 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paulus01 Bekijk bericht
    Bedankt voor je antwoord, denk dat ik deze toch maar ga bestellen dan; german,italy, Malta en deze dan op het einde van de show, buurt gaat wat meemaken haha
    Dan zou ik de spain drbij nemen ipv deze.
    [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

  10. Deze gebruiker waardeert brian the freak voor het bericht:


  11. #37
    VWC-Lid paulus01's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2010
    Berichten
    1.335
    Thanks
    601
    980 waarderingen in 535 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brian the freak Bekijk bericht
    Dan zou ik de spain drbij nemen ipv deze.
    Die is niet beschikbaar waar ik wil bestellen

  12. Deze gebruiker waardeert paulus01 voor het bericht:


  13. #38
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2005
    Locatie
    noord holland
    Berichten
    1.881
    Thanks
    2.145
    666 waarderingen in 393 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paulus01 Bekijk bericht
    Die is niet beschikbaar waar ik wil bestellen
    Steenbergen dus Zelf allen de italy besteld maar als er een financiële meevaller komt dan komt er zeker nog 1 bij.
    [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

  14. #39
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 juli 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.795
    Thanks
    528
    1.578 waarderingen in 583 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    Fritsie, Fritsie, Fritsie toch. Spotgoedkoop is relatief. Wat jij spotgoedkoop vind, vind iemand dat moet leven van de voedselbank een vermogen. Daarbij zegt dat iemand die dit er zelf niet voor hoeft te betalen. Hoeveel betaal jij voor een 30 mm schot? Wees eens eerlijk.
    Toch grappig dat hij kennelijk toch veel goedkoper kan. Als Frits de normale prijs als spotgoedkoop vindt, hoe noem je 0,65 cent per schot dan??

    http://haven.webshop.vuurwerkpos.nl/...mazing-fan-100

  15. #40
    VWC-Lid Bram95's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 juni 2008
    Locatie
    In de boot van de Baron
    Berichten
    1.435
    Thanks
    1.309
    688 waarderingen in 355 posts
    De Amazing Fan is volgens mij een uitloop product van Katan dus zou niet gek zijn dat het product nu qua inkoop voor minder beschikbaar is. Een ander idee is dat de verkoper hem zat is, want de Amazing Fan is geen hardlopend product en staat alleen maar in de weg.

    Ik kan je in ieder geval verzekeren dat je met €65,- ongeveer op de inkoopprijs van zo'n bak zit. Maar ja een ondernemer heeft toch eens stapel met geld liggen dus hij hoeft toch niks erover te rekenen. In januari zit je toch in Ibiza als eigenaar van een vuurwerk detaillist en in november stap je maar eens op het vliegtuig naar Nederland.
    "I came in like a crackling ball."

  16. #41
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 juli 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.795
    Thanks
    528
    1.578 waarderingen in 583 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram95 Bekijk bericht
    De Amazing Fan is volgens mij een uitloop product van Katan dus zou niet gek zijn dat het product nu qua inkoop voor minder beschikbaar is. Een ander idee is dat de verkoper hem zat is, want de Amazing Fan is geen hardlopend product en staat alleen maar in de weg.

    Ik kan je in ieder geval verzekeren dat je met €65,- ongeveer op de inkoopprijs van zo'n bak zit. Maar ja een ondernemer heeft toch eens stapel met geld liggen dus hij hoeft toch niks erover te rekenen. In januari zit je toch in Ibiza als eigenaar van een vuurwerk detaillist en in november stap je maar eens op het vliegtuig naar Nederland.
    Nou nou niet zo cynisch.. Maar een artikel van 130 euro spotgoedkoop noemen gaat mij in dit geval ook een beetje te ver dan.

  17. #42
    VWC-Lid Ischa's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Locatie
    Gorinchem
    Berichten
    1.954
    Thanks
    616
    1.398 waarderingen in 489 posts
    Klinkt leuk Ibiza . ik koop ook maar eens een winkeltje
    Even a broken clock is right twice a day.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •