Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 61 t/m 71 van 71

Discussie: Serious request.

  1. #61
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 december 2014
    Berichten
    233
    Thanks
    21
    85 waarderingen in 49 posts
    Wil niet racistisch overkomen, maar is SR niet een beetje het feest van de blanken? Je ziet echt geen buitenlander daar op het hele plein die geld komt doneren.

    Daarnaast vind ik het erg jammer dat het niet een actie is voor de mensen hier in Nederland zelf, bijvoorbeeld voor ALS of noem maar op.

  2. #62
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Gisteren daar geweest, was toch om de hoek. Maar muziek stond zo zacht... Al ze aan het praten waren hoorde je het nog geen eens. Muziek was ook niet echt sfeervol. Was toch niet wat ik er van verwachte. Later die avond naar Super Stijl gegaan, dat was wel weer lachen, maar niet bij SR14.

  3. #63
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 december 2014
    Berichten
    233
    Thanks
    21
    85 waarderingen in 49 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
    Gisteren daar geweest, was toch om de hoek. Maar muziek stond zo zacht... Al ze aan het praten waren hoorde je het nog geen eens. Muziek was ook niet echt sfeervol. Was toch niet wat ik er van verwachte. Later die avond naar Super Stijl gegaan, dat was wel weer lachen, maar niet bij SR14.
    Klopt daar heb je gelijk in, als je er iets verder van af staat dan hoor je de muziek echt gewoon niet. Ze mogen er geen boxen bij zetten volgens mij.

  4. #64
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Nee dat snap ik ook wel. Maar ik stond gewoon 10 meter van het Glazen Huis zelf af, en zelfs daar was het niet te horen.

  5. #65
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 september 2009
    Locatie
    Jacoba van Beierenlaan 1
    Berichten
    222
    Thanks
    147
    137 waarderingen in 61 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pdoek Bekijk bericht
    Wil niet racistisch overkomen, maar is SR niet een beetje het feest van de blanken? Je ziet echt geen buitenlander daar op het hele plein die geld komt doneren.

    Daarnaast vind ik het erg jammer dat het niet een actie is voor de mensen hier in Nederland zelf, bijvoorbeeld voor ALS of noem maar op.
    Er is geen echte armoede in Nederland.
    Dáárom.
    Alleen je collectie mag stunten!

  6. Deze gebruiker waardeert VwStunter voor het bericht:


  7. #66
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pdoek Bekijk bericht
    Wil niet racistisch overkomen, maar is SR niet een beetje het feest van de blanken? Je ziet echt geen buitenlander daar op het hele plein die geld komt doneren.

    Daarnaast vind ik het erg jammer dat het niet een actie is voor de mensen hier in Nederland zelf, bijvoorbeeld voor ALS of noem maar op.
    Zelf daar wel eens rond gelopen? Er lopen genoeg getinte jongens rond. Doneren doen ze alleen niet. Trek daar geen conclusies uit.

    Ik heb zelf ook niet gedoneerd. Puur voor het feit dat er in Nederland al genoeg geld nodig is, laat staan dat we het naar het buitenland sturen.

  8. #67
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2009
    Berichten
    2.445
    Thanks
    868
    1.647 waarderingen in 768 posts
    In nederland zit zat geld hoor, en genoeg zorg. Kan vaak zat beter maar we hebben het. In nederland bestaat het niet dat iemand niks heeft. Armoede in nederland is niet leuk maar hier heb je dan minder in vergelijking met de rest. In de derde wereld heb je niks.
    Daar is veel meer geld nodig dan hier, en hier hebben wij dat geld, gelukkig.
    Net als dat ouderen het hier heel slecht hebben, ik ken ook ouderen waar de verpleging veel beter kan. Maar de verpleging is er, net als kasten van verzorgingstehuizen en verzekeringsmaatschappijen die dit betalen. Hier krijg je fouten omdat er zoveel mogelijk is voor de minder bedeeldden dat de bureaucratie (schrijf je dat zo) langs elkaar heen werkt. In het buitenland heb je fouten omdat al deze oplossingen, organisaties en fondsen er niet zijn.

  9. #68
    VWC-Lid Thresher's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Berichten
    2.736
    Thanks
    2.690
    1.907 waarderingen in 812 posts
    Ik vond het in het begin altijd wel leuk om naar te kijken maar sinds vorig jaar vind ik het niet zo boeiend meer. Het is elk jaar weer hetzelfde.

    Van mij mogen ze ook een keer geld ophalen voor andere goede doelen. Voor onderzoek tegen ziektes bijv beatrixfonds, ******bestrijding etc.

    Of een keer geld ophalen voor mensen die het hier echt moeilijk hebben, omdat ze ernstig ziek zijn bijv.

  10. #69
    VWC-Lid heho's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2008
    Locatie
    Ommen
    Berichten
    3.219
    Thanks
    3.825
    3.228 waarderingen in 1.248 posts
    Vindt het nog steeds een top actie !
    Ja en wat betreft het doel: het is juist het idee van deze actie om een doel te kiezen waar niet iedereen van af weet. Zogezegd: een stille ramp. Er zijn zoveel goede doelen en die halen elk op hun eigen manier hun centen wel op.

  11. #70
    VWC-Lid Summit's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 december 2010
    Berichten
    76
    Thanks
    80
    35 waarderingen in 12 posts
    verwijderd
    Laatst gewijzigd door Summit; 26 december 2015 om 20:37

  12. #71
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 december 2014
    Berichten
    233
    Thanks
    21
    85 waarderingen in 49 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
    Zelf daar wel eens rond gelopen? Er lopen genoeg getinte jongens rond. Doneren doen ze alleen niet. Trek daar geen conclusies uit.

    Ik heb zelf ook niet gedoneerd. Puur voor het feit dat er in Nederland al genoeg geld nodig is, laat staan dat we het naar het buitenland sturen.
    Ja ben er ook geweest, toen het in Enschede was. Geen getint iemand in de buurt gezien van het Glazen Huis.

Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •