Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rubro Demo Show 2014.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Ik was er gister ook bij met Riezebos vuurwerk en we hebben weer mooie dingen gezien die zeker in het assortiment gaan komen. Goed verzorgd allemaal, het eten en drinken zat super goed in elkaar. De Duitse versie van een rijsttafel was leuk bedacht haha. en de ijsgrot was ook grappig. Leuk verhaal van Erik Hulzebosch, wat veel mensen aan het lachen maakte. Bedankt Rubro en op naar een mooi verkoopjaar!
    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

    Comment


      #32
      Nu ook in HD te bekijken.

      http://www.youtube.com/c/ReVerser

      Comment


        #33
        Het begin en de eindshow



        www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

        Comment


          #34
          Zo, dat is een lekkere seizoens opener hoor. Zit erg leuk spul tussen voor dit jaar, wordt weer moeilijk kiezen wat te nemen

          Comment


            #35
            Hierbij de foto's van de topdemo die we gisteren hebben mogen zien van Rubro Vuurwerk.






















            Comment


              #36
              Morris complimenten voor de foto's, geweldig!

              Comment


                #37
                Top foto's
                --> Vuurwerkevents.nl <--

                Comment


                  #38
                  Wat een prachtige foto's zeg, chapeau! Verder vind ik dat Rubro leuke nieuwe producten op de markt zet. Ik kreeg het idee dat ze dit jaar vooral op de budgettour zijn, meer cake's in het prijssegment 10-40 euro, sommige zelfs met een aanbiedingsprijs onder de 10 euro, top dat er ook in dit segment nu veel keuze is. Zo wordt de vooravond leuker & leuker, en als de 18;00 regel in gaat kun je met die budgetcake's een leuk openingsshowtje hebben! Ik betwijfel wel of alle budgetcake's ook echt productiecake's waren, maar eigenlijk kun je ook wel nagaan dat je voor een 10 euro niet een super goed product krijgt.

                  We hebben wel altijd iets te klagen over Rubro, maar ze verbazen mij iedere keer weer! Ik zeg goed bezig Rubro, ga zo door!!!
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #39
                    prachtige foto's weer zeg!

                    Comment


                      #40
                      Wie weet trouwens welke salute cakes dat waren aan het einde van de show?? Die gingen hoger dan de rest. Dat waren bakbeesten. Hebbuh hebbuh.
                      http://www.youtube.com/c/ReVerser

                      Comment


                        #41
                        Hierbij de remake van de finale met betere sound!

                        --> Vuurwerkevents.nl <--

                        Comment


                          #42
                          Officiële video van Rubro van hun dealeravond/winkeliersdemo:

                          www.huismanvuurwerk.nl

                          Comment


                            #43
                            Vanavond nieuwe items geschoten voor Rubro.
                            Filmpjes zullen snel on line komen.

                            Gr Wim
                            Vuurwerkshow arrangementen en maatwerk! Uw show is onze zorg!

                            Comment


                              #44
                              Hoorde er al van. Erg benieuwd naar de sixpack en de strobes.

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
                                Wie weet trouwens welke salute cakes dat waren aan het einde van de show?? Die gingen hoger dan de rest. Dat waren bakbeesten. Hebbuh hebbuh.
                                Dat vroeg ik me inderdaad ook af..! In t filmpje van chromeeh op 6:30. Ben alleen bang dat dat geen consu was..

                                Comment

                                Working...
                                X