Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Importeur Dutch Dragon Fireworks.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Heren, en misschien ook Dames, op dit moment worden alle artikelen geschoten en gefilmd. De kwaliteit van de filmpjes is over enkele weken duidelijk beter en dan hoor ik graag de reacties van jullie. Geef ons nog even de tijd.

    Comment


      #32
      De actie's in Joure zullen weer van hetzelfde kaliber zijn als voorgaande jaren. Maar voor leden van vuurwerkcrew is er ook een speciale carton prijs actie. Maar daarover later meer.

      Comment


        #33
        Komt er van deze importeur nog informatie op de site te staan? viel mij op dat op de site van vuurwerkbieb er zeer grote collectie is van dit merk?


        Comment


          #34
          ik zou zeggen kijk onder cafferata ;-)
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #35
            Ik zie daar geen nieuwe producten? iets zoals dit: http://www.vuurwerkbieb.nl/dutch-dra...gle-fireworks/

            Comment


              #36
              @cornel vergelijk de 685 Fortuna uit de empire serie eens met die van 4050 Big gold crystal bijv...

              of de 699 Colosseum met de 4045 Big platina
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #37
                Ik probeer juist producten van de Blue Eagle Fireworks te vinden ;)

                Deze had ik inderdaad ook al vergeleken.

                Maar zoals de 580 - Black Bear kan ik niet vinden bij cafferata, of ik kijk scheel

                Comment


                  #38
                  van de buren geleent...

                  Oorspronkelijk geplaatst door explosio
                  In de Blue Eagle lijn zitten dezelfde producten als in de German Power lijn van Cafferata. Zie productvideo's van Sensation, Glitterstorm, Velvet Rain, Pyro Season enz. De productvideo's zijn hetzelfde. Verder zijn er nog veel meer dezelfde producten in vergelijking tot Cafferata.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #39




                    Vuurwerk doet de duivels dansen

                    Comment


                      #40
                      Wanneer kunnen we de webshop online verwachten? Ik ben erg benieuwd naar het aanbod en de beloofde acties!

                      Comment


                        #41
                        https://internet-vuurwerk.nl/over-ons Ze zijn er mee bezig zo te zien.

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door thedark Bekijk bericht
                          https://internet-vuurwerk.nl/over-ons Ze zijn er mee bezig zo te zien.
                          Mis alleen een hoop beeldmateriaal op de site, hopelijk voegen ze deze nog toe.
                          Vuurwerk doet de duivels dansen

                          Comment


                            #43
                            vuurwerkbieb heeft het nodige, net als dutchdragonfireworks.com
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #44
                              Webshop is geopend zie ik

                              Comment


                                #45
                                Inderdaad! De webshop ziet er goed uit, veel leuke en goedkope producten. Jammer genoeg staan er nog geen filpjes op van de kleine sierpotten zoals bijvoordeeld de 'Whistle Block'. Hoop dat dit er nog komt.

                                Dus ik kom zeker een bestelling plaatsen.

                                Comment

                                Working...
                                X