Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nachtbrakerstopic 30-31 december

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Geen 10.00uur, dat is echt even wennen! Maar ik denk dat het om 18.00 wel echt los gaat, bere veel zin in.
    Er gaat niets boven de 31ste..

    Comment


      #32
      Omdat ik niet met zekerheid kan zeggen dat ik morgen nog online kop, wens ik hierbij iedereen een knsllend 2014-2015 toe. Pas op, en veel plezier!
      Je bent een runt als je jezelf geen vuurwerk gund

      Comment


        #33
        Fijne nacht, dag, avond en nacht allemaal!

        Comment


          #34
          Slim, om met 2 weken oververmoeidheid op de avond voor oudjaarsdag pas om half 1 naar bed te gaan, terwijl over 5 uur de wekker gaat voor een werkdag, en een avond tot een uur of 2 's nachts...Ach, 's middags redelijk vroeg vrij dus waarschijnlijk nog wel tijd voor een dutje. Ik wou vanavond even al het (weinige) doorlontwerk (vooral de finale) afhebben. Trusten allemaal.

          Comment


            #35
            Ik ga ook maar.

            Trusten iedereen!
            Neem het ervan!

            Comment


              #36
              Het is echt heerlijk om naar oud & nieuw toe te leven. Top 2000 aan. Kortom, sfeer in overvloed!

              Comment


                #37
                Ik heb het anders ook niet makkelijk vanavond. Moet deze partij (darten) afkijken omdat het zo spannend is. Ach ja mag toch pas vanaf 6 uur savonds knallen dus heb nog alle tijd

                Comment


                  #38
                  Ik denk dat ik de hele nacht opblijf.
                  Moet morgen van 9:30 tot ongeveer 15:00 werken, en heb nog niet eens de helft van mijn kartonnen doorgelont, laat staan de standaard doorlontboxen.
                  Heb zeker nog een uur of 7 a 8 te gaan voor dat allemaal af is.

                  Comment


                    #39
                    Oef sterkte

                    Comment


                      #40
                      Doorlonten en doorlonten deze nacht!

                      Comment


                        #41
                        Zo, nog een paar uurtjes en we mogen weer.
                        Iedereen alvast een boel plezier gewenst.
                        Ga zo maar eens slapen.

                        Comment


                          #42
                          Bijna alles staat klaar.. Alle cakes doorgelont en klaar om af te steken. Hele hoop singleshots nog wel over. Niet echt tijd gehad om nog wat projectjes te bouwen. Zometeen ff een beginnetje maken en morgen afronden. Verder lekker slapen straks..

                          Geniet ervan allemaal de komende uren !!!

                          Comment


                            #43
                            Ben vanavond van half 9 tot half 12 bezig geweest om alle doorlontbakken door te lonten (9 stuks pff). Daarna nog darten gekeken en morgen nog 24 reno's, 12 carat's, 6 gate of heaven 1 en 3 rude awakening doorlonten. Druk zat nog en dat terwijl ik vandaag al de hele dag ziek ben en tot 6uur op de bank heb gelegen. Pff, nu maar slaap pakken!
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #44
                              Wij schieten om 10:00 12 partypoppers de lucht in haha. Daarna wachten en voorbereiden...

                              Comment


                                #45
                                Haha gek hè no poppers no party

                                Ik ben niet eens moe hahaha
                                Passie voor Vuurwerk - BMW - PSV

                                Comment

                                Working...
                                X