Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nachtbrakerstopic 28-29 december

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Planning is morgen 5:15 vertrekken richting Aldi süd, half 12 bij Kuiper Koekange zijn en ergens anders op de dag nog even naar Roenhorst en Theo van Huet. Dit wordt denkik na een uurtje of 5/6.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #32
      Grr, morgen eerst werken tot 16;30, daarna een deel van m'n Zena NL collectie
      ffffffffff

      Comment


        #33
        Niet echt heel spannend dit jaar, vanavond eerst maar is tot 1 uur snachts darten kijken daarna slapen. Morgen 11 uur zena Beverwijk kleine bestelling ophalen. Misschien naarna nog naar paar andere winkel maar nog niet zeker aangezien ik maar 2 uur kan stoken

        Comment


          #34
          Morgen werken van 6.30 tot 12.30, en dan mn vuurwerk bij de intratuin ophalen tussen 14.00 en 14.30.

          Comment


            #35
            morgen eerst lekker uitslapen, dan bij top 1 toys kleine bestelling ophalen en dan nog grootte bestelling bij zena ophalen
            December elk jaar,komt het vuurwerk er weer aan!

            Comment


              #36
              ik om vijf uur ochtend bij haokan Pijnacker ophalen

              Comment


                #37
                Eerst ga ik morgen uitslapen, en dan rond 2 uur richting Riezebos m'n bestelling ophalen en dan op de terugweg de bestelling bij Zena ophalen. 's Avonds rond half 8 naar Huizen toe m'n bestelling ophalen en dan thuis alles perfect neerzetten voor de collectiefoto

                Comment


                  #38
                  Morgen half 8 weg naar Vuurwerkland Steenbergen/Rotterdam aankomst 8 uur daarna naar vuurwerk primera delft voor kleine bestelling en kinder vuurwerk voor me kleine meid zal rond 9 uur zijn en om kwart over 9 me eigen melden bij zena delft.
                  Dan thuis spullen lossen en wat eten en daarna (met vrienden die meegaan de hele dag) naar vuurwerkland Zoetermeer om half 3 en om half 5 naar de Carlton in S'Gravenzande en lekker druk dagje
                  Dinsdag nog even voordat ik moet werken langs master fireworks voor mijn showbox 1.
                  Bij deze allemaal een mooie dag morgen en geniet ervan

                  Comment


                    #39
                    Morgen om 08.30 aan het werk bij vuurwerkland AVRI
                    Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

                    Comment


                      #40
                      0:00 uur bij De Rijswijkse Vuurwerkhal.
                      Stook verstandig, en niet in de buurt van dieren

                      Comment


                        #41
                        Morgenvroeg Valk om 07:00.
                        Hopelijk geen sneeuw!

                        Comment


                          #42
                          Morgenochtend rond een uur of 9 eerst onze bestelling ophalen in IJsselmuiden, dan door naar Gronau in Duitsland om in alle rust een aantal supermarktjes te bezoeken en daarna nog langs Almelo, Nijverdal en Wapenveld om bestellingen op te halen. Hopen dat alles in de kofferbak past (ik denk het niet).
                          Ik heb er zin in!

                          Comment


                            #43
                            00:00 Vuurwerkland Steenbergen
                            01:00 Cees vd Horst Breda

                            Drukke nacht! Voor het eerst..

                            Comment


                              #44
                              Morgenochtend tussen 8.00 en 9.00 uur naar Katan Zutphen om mijn Cruel Traction op te halen en nog wat klein spul, om 12.00 uur naar Zena Delft voor een aantal cakes. En dan dinsdag weer twee ritjes voor de boeg

                              Ben benieuwd naar alle foto's, toch één van de leukste topics voor de jaarwisseling.

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door Fireworks16 Bekijk bericht
                                Morgenochtend rond een uur of 9 eerst onze bestelling ophalen in IJsselmuiden, dan door naar Gronau in Duitsland om in alle rust een aantal supermarktjes te bezoeken en daarna nog langs Almelo, Nijverdal en Wapenveld om bestellingen op te halen. Hopen dat alles in de kofferbak past (ik denk het niet).
                                Ik heb er zin in!
                                Bij vwdiscount Almelo? ;)

                                Comment

                                Working...
                                X