Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste knallen al gehoord ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Hier ook niets, goede zaak in ieder geval voor ons als freak want nu heeft Groen Links in ieder geval nog geen grond om dat weer naar voren te brengen.
    Dat hebben ze ook niet nodig,ze verzinnen het gewoon er bij,zij horen wel de knallen.Ooo nee Handgranaten.

    Comment


      #32
      het is gewoon stil hier niet gewend normaal waren ze al druk maar dit jaar niks

      Comment


        #33
        Gelukkig nog niks gehoord...

        Comment


          #34
          zo stil als wat nog steeds

          Comment


            #35
            Hier in Enschede gaat om de dag wel wat de lucht in. Laatst zelf ook met verjaardag van m'n vriendin 2 cakes afgestoken, netjes van te voren aangegeven in de buurt en dan is het ook totaal geen probleem ;)

            En natuurlijk tijdens het WK leek het wel oud en nieuw hier..

            Comment


              #36
              Hoor hier echt helemaal niks, op het wk na dan. Toen hoorde ja aantal knallertjes meer niet
              Je bent een runt als je jezelf geen vuurwerk gund

              Comment


                #37
                Hier complete stilte. Al ging er laatst wel ergens iets groots de lucht in...

                Comment


                  #38
                  Hier is ook nog altijd stil.. ze leren het wel

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door Liberte Bekijk bericht
                    Hier in Enschede gaat om de dag wel wat de lucht in. Laatst zelf ook met verjaardag van m'n vriendin 2 cakes afgestoken, netjes van te voren aangegeven in de buurt en dan is het ook totaal geen probleem ;)

                    En natuurlijk tijdens het WK leek het wel oud en nieuw hier..
                    Ja id met wk ging het hier goed los. ....echter daarna behoorlijk rustig in mijn deel van Enschede
                    "het begon ooit met ladycrackers"

                    Comment


                      #40
                      Van de week rondje wezen varen, toen wat knallen gehoord vanaf een eilandje.
                      Wat jochies met nitraten gok ik. Die eerste knallen die ik hoor klinken altijd extra hard voor me gevoel

                      Comment


                        #41
                        Het enige wat ik hier gehoord heb is de Mascleta in Scheveningen en dan het vuurwerk in Scheveningen van het vuurwerk festival.

                        Maar verder; doodse stilte

                        Comment


                          #42
                          Normaal gesproken hoor je vanaf september elk weekend wel wat de lucht in gaan maar het is nog steeds doodstil. Denk zelf dat het grote deels door het weer komt, het is de laatste tijd nog erg warm dus dan denk je niet zo snel aan O&N.

                          Comment


                            #43
                            Hier was er net 1 flink bezig. Een ronde aan t maken met nitraat achtige knallen.

                            Comment


                              #44
                              Gisteren ging er op klaarlichte dag een minimaal 4 inch salute de lucht in, puur genieten als dat gebeurd terwijl je aan het werk bent Vanavond een 16 shots potje gezien, het gaat wel een beetje komen nu!

                              Comment


                                #45
                                Gisternacht rond uurtje of 1 hier een stuk of 3 harde slagen, was wel weer lekker om te horen. Verder heb ik 20 september een paar aardige knallen gehoord toen ik in België was.
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X