Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 11 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 154
  1. #16
    VWC-Lid Willymeuf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 december 2010
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.493
    Thanks
    709
    756 waarderingen in 413 posts
    Ik zit een beetje in de knoop met mijn showtje dit jaar. Ik wil graag een aardige show geven, maar twijfel nog aardig over wat producten. Ook wil ik nog even wachten met het definitief maken van mijn showtje, totdat er wat meer nieuwe producten bekend zijn. Ik wil graag een show maken die meerdere hoogtepunten heeft, met meerdere thema's. Ik wil het thema fluit, crosette/stil, kleur en blink doen, maar mogen ook andere thema's zijn.

    Aantal Cake Bijzonderheden
    1 Phantom (Wolff)
    2 Big 19 cakes Archilles en Pandora
    2 Event Cake no.1 (oude versie)
    2 King's Cobra
    4 Concerto Rosso
    1 Havana
    2 Panther
    1 Golden Willow Box 1 cake: Multicolor
    3 Golden Willow Box 3 cakes: overige
    4 Pyro's Delight
    1 Threesome
    4 Kylin
    2 Wall of Silver
    1 Mount Lu Halverwege de Wall of Silver
    1 Hong Kong (Pangu)
    1 Red Heat
    2 Black Tortoise
    1 Hitmen
    10 Duro's 1 voor 1, om de 3 secondes
    6 Chengdu (Pangu) W-shaped??
    4 Fast Silver Whistling
    2 Pearl River
    2 Yellow River
    2 Colorfull Peony
    8 Concerto Rosso
    8 Secret Salute (of eventueel andere knalcake)
    kleine pauze van paar secondes
    4 Wasp
    4 Shaft
    4 Miami (Wolff)
    2 Falling Leaves
    Eventueel nog wat 'stille cakes'
    4 Phoenix (Wolff) V-shaped
    8 Spring Festival
    1 Phantom (Wolff)
    3 Red Heat
    4 Nanjing
    2 Threesome 10 meter uit elkaar
    2 Wall of Gold 10 meter uit elkaar
    2 Sky Palms

    Zoals je kan zien: Er moet nog een echte finale achteraan! En ik wil sommige stukjes anders, omdat je meer van finale in finale gaat dan ook even weer rustig tussendoor!

    Nog tot mijn beschikking:
    4x Joy Ride
    5x Fast Silver Whistling (9 in totaal dus)
    1x Kinetica
    1x Snow Drop
    24x Silver Comet Mine
    20x Fuego
    12x Happy Thunder Q
    6x Mount Tai
    4x Royal Bonsai
    4x Splitonium
    4x White Thunder
    2x Colorfull Peony
    2x Fish Bowl
    2x Mount Song
    2x Phoenix (Pangu)
    2x Vermillion Bird (Pangu)
    2x Wenzhou (Pangu)

    Ik ben heel benieuwd naar jullie adviezen! Misschien dat het mij de gouden tip geeft voor mijn showtje! Alvast bedankt!

  2. #17
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    2.996
    Thanks
    1.005
    1.614 waarderingen in 885 posts
    heb je een schietsysteem tot je beschikking? of is het allemaal getimed met lont?
    Maakt nogal wat uit als je met name met de singleshots iets wil doen.
    En ik begrijp dat de lijst van boven ook de volgorde is van hoe je het zelf had gedacht? Of staat daar nog niet zoveel van vast?
    greetzz
    Eer was was was, was was is!

  3. #18
    VWC-Lid PyroSteen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 september 2011
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    701
    Thanks
    551
    559 waarderingen in 201 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
    Wat een prachtige producten heb je tot je beschikking! Het zijn allemaal flinke bakken, dus je zou best een pallet kunnen gebruiken.

    Wat ik wel echt zou aanraden, maar misschien ben je dat ook wel van plan, is om de cakes die je per 2 schiet een meter of 10 uit elkaar te zetten. Vooral bij de Golden Comet to Color en Color Mines is dat een geweldig gezicht! Ook bij de Brocade en Kamuro Finale lijkt me dat een mooier effect, al zou je die ook V-shaped kunnen schieten!

    Ik ben in ieder geval enorm benieuwd wat het gaat worden en wil er volgend jaar graag een film van zien
    @osiris

    Dit zijn allemaal showtime cakes toch? Dat wordt wel echt een gaaf project dan!
    Maar wat Willymeuf ook zegt, de cakes die je per 2 schiet zou ik inderdaad ook een eindje uit elkaar zetten, aangezien ze al zo snel schieten lijkt me dat nog mooier!
    Maar als je ze niet uit elkaar zet lijkt me een pallet wel handig ja, of je moet met 2 of 3 verbonden dozen werken..

  4. Deze gebruiker waardeert PyroSteen voor het bericht:


  5. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    2.996
    Thanks
    1.005
    1.614 waarderingen in 885 posts
    volgens mij hoef je cakes die geen tail hebben niet perse uit elkaar te zetten. Deze kun je prima op een pallet in Vshape zetten als je in de lucht meer bereik wilt hebben. Voor de pure tail cakes en voor waaier cakes zou ik ze wel uit elkaar zetten. het probleem van uit elkaar zetten is dat als je fakkelt je iemand extra nodig hebt. De timing wordt lastiger tenzij je een schietkist hebt.
    greetzz
    Eer was was was, was was is!

  6. Deze gebruiker waardeert tjopper voor het bericht:


  7. #20
    VWC-Lid Willymeuf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 december 2010
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.493
    Thanks
    709
    756 waarderingen in 413 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
    heb je een schietsysteem tot je beschikking? of is het allemaal getimed met lont?
    Maakt nogal wat uit als je met name met de singleshots iets wil doen.
    En ik begrijp dat de lijst van boven ook de volgorde is van hoe je het zelf had gedacht? Of staat daar nog niet zoveel van vast?
    greetzz
    Ik heb een schietkist van 12 kanaals tot mijn beschikking, maar wil bijna alles met lont doen. Ik zou wel aan vertragers kunnen komen, waardoor je alsnog redelijk kan timen.

    De bovenste lijst is inderdaad een opzetje van hoe ik het graag wil hebben. Ik ben benieuwd wat je er van vindt.

  8. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    2.996
    Thanks
    1.005
    1.614 waarderingen in 885 posts
    WAt ik zelf wel mooi vind is werken met contrasten. Ik zou dus bijvoorbeeld een fluit gedeelte doen voor het stille gedeelte.
    Ik zou het fluitgedeelte dan ook weer beginnen met bijvoorbeeld howling wolff of een andere fluitfontein.
    en dan opbouwen met concerto rosso's. Dus eerst twee tegelijk en dan 4/6 tegelijk. je kunt er voor kiezen om bijvoorbeeld de king cobras daar tussen te plaatsen. Zo krijg je tussen het constante gefluit door ook wat ritmisch gefluit. daarna zou ik de duro's gaan steppen met interval van 1 seconde 5 stuks en dan met interval van 0.2/0.3 seconden. (dat moet dus met schietkistje) met de laatste duro zou ik de fsw allemaal tegelijk de lucht in knallen. daarna stilte. En het rustige gedeelte. maargoed, dat is mijn manier van beetje variëren. Ik denk bij mijzelf, als je een fluit gedeelte wilt doen moet je het ook gelijk goed doen;-) Wat fluit overhouden voor de finale is natuurlijk nooit echt weg.
    Ik begrijp verder uit de plek van de secret salutes en de spring festivals dat je twee tussentijdse knalfinales wilt? Zelf zou ik het houden bij 1 tussentijdse knalfinale en deze neerzetten aan het einde van het fluitgedeelte. de spring festivals zou ik op het laatste houden met als afsluiter een aantal cakes als hoogmoed/at once/ delicious thunder/ finale editie/ happy thunder q.
    just my thoughts.
    heb nog wel veel meer ideeën maar daar heb ik nu ff geen tijd voor.
    we spreken elkaar wel een keer.
    Eer was was was, was was is!

  9. #22
    VWC-Lid Willymeuf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 december 2010
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.493
    Thanks
    709
    756 waarderingen in 413 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
    WAt ik zelf wel mooi vind is werken met contrasten. Ik zou dus bijvoorbeeld een fluit gedeelte doen voor het stille gedeelte.
    Ik zou het fluitgedeelte dan ook weer beginnen met bijvoorbeeld howling wolff of een andere fluitfontein.
    en dan opbouwen met concerto rosso's. Dus eerst twee tegelijk en dan 4/6 tegelijk. je kunt er voor kiezen om bijvoorbeeld de king cobras daar tussen te plaatsen. Zo krijg je tussen het constante gefluit door ook wat ritmisch gefluit. daarna zou ik de duro's gaan steppen met interval van 1 seconde 5 stuks en dan met interval van 0.2/0.3 seconden. (dat moet dus met schietkistje) met de laatste duro zou ik de fsw allemaal tegelijk de lucht in knallen. daarna stilte. En het rustige gedeelte. maargoed, dat is mijn manier van beetje variëren. Ik denk bij mijzelf, als je een fluit gedeelte wilt doen moet je het ook gelijk goed doen;-) Wat fluit overhouden voor de finale is natuurlijk nooit echt weg.
    Ik begrijp verder uit de plek van de secret salutes en de spring festivals dat je twee tussentijdse knalfinales wilt? Zelf zou ik het houden bij 1 tussentijdse knalfinale en deze neerzetten aan het einde van het fluitgedeelte. de spring festivals zou ik op het laatste houden met als afsluiter een aantal cakes als hoogmoed/at once/ delicious thunder/ finale editie/ happy thunder q.
    just my thoughts.
    heb nog wel veel meer ideeën maar daar heb ik nu ff geen tijd voor.
    we spreken elkaar wel een keer.
    Bedankt voor je tips! Een contrast inbouwen met fluit/stilte is inderdaad wel een goed idee! Ik zou wel kunnen 'steppen' met vertragers, maar niet met mijn schietkistje. Ik heb gewoon zo'n goedkope met alleen een afstandsbediening, dus zonder step-functie.

    Ik wil inderdaad wat 'tussenfinales' doen en dan liefst per thema eentje. Ik zie alleen bijvoorbeeld 8x Killer Instinct, 6x Chengdu, 4 Pyro's Delight of 8x Spring Festival als tussenfinales. Als echte finale wil ik nog wat groters.

    We kletsen er nog wel eens over op FB ofzo! Nogmaals bedankt!

  10. Deze 2 gebruikers waarderen Willymeuf voor het bericht:


  11. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2012
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    138
    Thanks
    32
    132 waarderingen in 40 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
    Wat een prachtige producten heb je tot je beschikking! Het zijn allemaal flinke bakken, dus je zou best een pallet kunnen gebruiken.

    Wat ik wel echt zou aanraden, maar misschien ben je dat ook wel van plan, is om de cakes die je per 2 schiet een meter of 10 uit elkaar te zetten. Vooral bij de Golden Comet to Color en Color Mines is dat een geweldig gezicht! Ook bij de Brocade en Kamuro Finale lijkt me dat een mooier effect, al zou je die ook V-shaped kunnen schieten!

    Ik ben in ieder geval enorm benieuwd wat het gaat worden en wil er volgend jaar graag een film van zien
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyroSteen Bekijk bericht
    @osiris

    Dit zijn allemaal showtime cakes toch? Dat wordt wel echt een gaaf project dan!
    Maar wat Willymeuf ook zegt, de cakes die je per 2 schiet zou ik inderdaad ook een eindje uit elkaar zetten, aangezien ze al zo snel schieten lijkt me dat nog mooier!
    Maar als je ze niet uit elkaar zet lijkt me een pallet wel handig ja, of je moet met 2 of 3 verbonden dozen werken..
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
    volgens mij hoef je cakes die geen tail hebben niet perse uit elkaar te zetten. Deze kun je prima op een pallet in Vshape zetten als je in de lucht meer bereik wilt hebben. Voor de pure tail cakes en voor waaier cakes zou ik ze wel uit elkaar zetten. het probleem van uit elkaar zetten is dat als je fakkelt je iemand extra nodig hebt. De timing wordt lastiger tenzij je een schietkist hebt.
    greetzz
    Bedankt voor de reacties.
    Ik ga nu in ieder geval kijken voor een paar pallets.
    Het probleem met op 2 locaties schieten voor mij is dat ik maar in mijn eentje ben, en ik geen schietkist ofzo heb.

    Wat betreft de cakes waarvan er meerdere tegenlijk de lucht ingaan was de bedoeling inderdaad om cakes zoals de brocade en kamuro finale in v-shape te schieten, met zelfs een mogenlijkheid om 3 van ieder te schieten in w-shape.
    Verder wilde ik cakes zoals de golden comet to color en color mines in peacock shape laten schieten.

  12. #24
    VWC-Lid wesley.s's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 oktober 2012
    Locatie
    nieuwegein
    Berichten
    751
    Thanks
    0
    334 waarderingen in 177 posts
    ik zoek nog een eind knal voor me show maar ja wat is nou het beste ik heb 2 white thunder besteld en dat moeten er dan 4 worden maar toch mis ik wat

  13. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 oktober 2014
    Berichten
    16
    Thanks
    2
    17 waarderingen in 7 posts
    Ik wil dit jaar een keer eindigen met een bonte finale. De laatste jaren heb ik ook een eigen show geschoten en toen sloot ik altijd af met luxe gouden effecten gevolgd door knalbatterijen. Nu wil ik net als de professionele show van de Zena Trophy kijken naar een bonte finale misschien zelfs gelijk met wat knalcakes maar die wil ik niet de overhand laten nemen. Het is eens wat anders maar ik denk zelf dat het heel gaaf kan uitpakken.

  14. #26
    VWC-Lid Willymeuf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 december 2010
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.493
    Thanks
    709
    756 waarderingen in 413 posts
    Onderstaan onze potentiële show! Moet nog kijken of we alles wel kunnen bestellen en of dat qua budget haalbaar is! Wat zouden jullie van deze show vinden? We zien het als 6 grote projecten, de eerste 2 Goud met Kleur, de 3e Fluit, de 4e Stilte de 5e Blink en de 6e is de finale! Nogmaals, nog geen idee of we een show gaan doen en hoe het gaat uitpakken allemaal (misschien doe we ook wel wat losse projecten), maar wat zouden jullie hiervan vinden? Nog tips? graag


    Wall of Gold
    1 Golden Willow Box Multi-color eruit, volgorde: blauw-groen-rood
    2 Pearl River
    2 Phoenix (Pangu)
    2 Vermillion Bird
    6 Thriller
    1 Mount Song
    2 Panter
    2 Wenzhou
    2 Black Tortoise
    4 Joy Ride
    4 Pyro's Delight met 1 Havana
    6 Chengdu
    10 Duro's 1 voor 1 geschoten, met 3 secondes ertussen
    1 Odyssee (Big 19)
    2 Concerto Rosso
    3 Kings Cobra 1 voor 1
    1 Screws
    3 Gravity
    10 Concerto Rosso Tegelijk met Playfull Fairy
    6 Playfull Fairy Tegelijk met Concerto Rosso
    8 Fast Silver Whistling Paar secondes rust tussen CR/PF en FSW
    3 Mythos
    4 Shaft Tegelijk met Wasp
    2 Wasp tegelijk met Shaft
    1 Splitting Neon
    2 It's Mine 6-8 meter uit elkaar
    2 Falling Leaves (Showtime) 6-8 meter uit elkaar
    4 Tequila Blue Telkens 3 meter er tussen
    2 Phantom (Wolff)
    1 Hitmen
    1 Hongkong
    2 China By Night blink cake !uitzoeken welke dat precies is!
    4 Royal Bonsai
    4 Kylin
    6 Mount Tai Tegelijk met Red Heat
    4 Red Heat Tegelijk met Mount Tai
    20 Fuego's W-shaped in 3 bierkratten, tegelijk met Killer Instinct
    8 Killer Instinct V-shaped, tegelijk met Fuego's, zodat het \\|//-shaped is
    2 Juggling Bouncer
    2 Juggling Bouncer
    1 Pandora (Big 19)
    2 Event Cake no.1 (oude versie)
    2 Ice Queen
    4 Secret Salute
    10 Spring Festival
    24 White Thunder
    6 Happy Thunder Q lichte w-shape

  15. #27
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    2.996
    Thanks
    1.005
    1.614 waarderingen in 885 posts
    persoonlijk zou ik biuj de duro's minder tijd ertussen zetten. Je hebt ergens 3 seconden ertussen. Ik zou dat iets sneller houden. In mijn optiek geeft dat meer spektakel dan zo langzaam.
    greetzz
    Eer was was was, was was is!

  16. #28
    VWC-Lid Willymeuf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 december 2010
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.493
    Thanks
    709
    756 waarderingen in 413 posts
    Nou, het is het begin van het fluitstukje, dus ik dacht zelf om ze gewoon met visco door te lonten, zodat er een centimeter of 3 tussen zit! Het hoeft ook niet zo spectaculair

  17. #29
    VWC-Lid wesley.s's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 oktober 2012
    Locatie
    nieuwegein
    Berichten
    751
    Thanks
    0
    334 waarderingen in 177 posts
    1 show !!!!!!
    2x phantom 45
    1x spece tempel 25
    1x massive 28
    1x vuurwerk met kroon 55
    1x sky palm 45
    1x Swirling dasy 25
    3x mystery flowers 28
    2x exstreen salut 2.0 a 30
    2x Pamela 30
    2x ceasar 30
    2x chengdu 2x nanijang 20
    2x super 500 zena 30
    2xhunan 20
    2xguangdong 18
    2x Colorfull palm tree 18
    2x tiberium 20
    2x event stage maker 30
    2x New moon 20
    3x raw whistler 15
    3x thunder flower 30 9 min 22 sec
    FINALE
    2x wall of silver 13
    2x high lighter 25
    3x monster mania 22
    4x white thunder 5

    dit is mijn show dit jaar ik heb mijn twijfels over de sky palm of hij er wel bij past en heel goedkoop vind ik hem ook weer niet
    en wat vinden jullie van de white thunder die veranderen in 4x hoogmoed?

    wat vinden jullie ?

  18. #30
    VWC-Lid wesley.s's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 oktober 2012
    Locatie
    nieuwegein
    Berichten
    751
    Thanks
    0
    334 waarderingen in 177 posts
    iemand nog een tip ?

Pagina 2 van 11 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •