Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe laat sta jij op, op de 31e ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Hoef geen wekker te zetten dit jaar door de nieuwe regel dus uitslapen tot dat ik wakker word.

    Comment


      #62
      Heb geen problemen met nieuwe regel, had overdag toch geen vuurwerk. Dit jaar lekker uitslapen. Misschien dat ik dit jaar bij een vuurwerk winkel alle 3 de dagen aan de bak kan, aangezien ik alle 3 de dagen vrij ben

      Comment


        #63
        Ik zet ook geen wekker. Heb geen reden meer om, om 10.00 buiten te staan. :'(

        Comment


          #64
          Oorspronkelijk geplaatst door R@lph Bekijk bericht
          Ik zet ook geen wekker. Heb geen reden meer om, om 10.00 buiten te staan. :'(
          Of uit protest met cat 1 stoken

          Comment


            #65
            Slapen doe ik erg slecht rond Oud&Nieuw ik zal vast wel rond een uur of half 8 wakker worden. want moet nog een paar bestellingen ophalen die dag. Dan volgt rond 10 uur een Cat 1 project oftewel lekker veel cat 1 stoken op een plein en dan kijken hoe men reageert. Daarna alles klaar leggen om op rustige plekjes te gaan stoken maar zeker niet de hele dag. ooh en een 6 uur project op hetzelfde pleintje.

            Comment


              #66
              Hoogstwaarschijnlijk lig ik de hele nacht wakker, zo niet dan tegen 07:00 uur en dan omkleden alles rustig aan want er is geen 10:00 uur project... Misschien met categorie 1... Afwachten!

              Comment


                #67
                geen idee eigenlijk, misschien wel om 10 uur om wat carbid te schieten.

                Comment


                  #68
                  Ik vind de nacht naar de 29e toe het ergste, die kriebels om dan eindelijk je vuurwerk op te kunnen halen en het in het écht te zien Meestal ben ik dan al veel te vroeg wakker en moet ik wachten tot ik het kan gaan ophalen.

                  Op de 31e slaap ik eigenlijk de laatste paar jaren uit zodat ik 's nachts lekker fit ben. Dat zal met de veranderde wet ook hoogst waarschijnlijk zo zijn.

                  Comment


                    #69
                    Mijn wekker zal rond 17.45 gaan, dan kan ik nog even rustig voorbereiden voor mijn 18.00 show ;).

                    Comment


                      #70
                      Geen wekker, snel vroeg wakker ;).
                      Laatst aangepast door Mav; 20 November 2021, 07:18.

                      Comment


                        #71
                        Als het klopt dat het dit jaar nog om 10:00 is dan sta ik lekker vroeg op.En ga ik met volle teugen genieten van deze dag.
                        December Will Be Magic Again!!

                        Comment


                          #72
                          Vroeg deruit en oliebollen halen, boodschappen doen, langs de vuurwerkwinkel aanbiedingen meenemen en 18:00 lekker stoken

                          Comment


                            #73
                            Ik denk rond 6 uur. Bakkie koffie zetten en dan richting Huizen, laatste verkoopdag.
                            Aftellen naar .....

                            Comment


                              #74
                              Ik ook uur of 6 de wekker. Werk al jaren in een vuurwerkwinkel. Mijn vrouw gaat op pad om alle bestellingen te halen bij collega winkeliers.

                              Comment


                                #75
                                Ik ook een uur of 6 de wekker. Werk al jaren in een vuurwerkwinkel. Mijn vrouw gaat op pad om alle bestellingen te halen bij collega winkeliers.

                                Comment

                                Working...
                                X