Banner Lesli Vuurwerk - Vuurwerkplanet.nl
Pagina 4 van 11 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 161
  1. #46
    VWC-Lid PaulW's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 december 2009
    Berichten
    463
    Thanks
    159
    154 waarderingen in 95 posts
    De eerste cake van deze box zouden ze van mij wel apart mogen verkopen.

  2. Deze gebruiker waardeert PaulW voor het bericht:


  3. #47
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 maart 2007
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    3.257
    Thanks
    854
    1.125 waarderingen in 486 posts
    Zal deze ook nog op de site komen te staan...??

    Vind best een mooie blokje maar om helemaal naar zwarte cross te gaan om deze te bestellen vind beetje zonder voor me geld...

  4. #48
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.093
    Thanks
    5.432
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fireworkfreakz19 Bekijk bericht
    Zal deze ook nog op de site komen te staan...??

    Vind best een mooie blokje maar om helemaal naar zwarte cross te gaan om deze te bestellen vind beetje zonder voor me geld...
    Deze was op de Zwarte Cross editie van dit jaar te voorbestellen. Als ze ergens te koop (gaan) zijn, zijn dat in principe restanten. Deze zijn niet echt voor de normale verkoop bedoeld geweest. Maar schijnt dat er nog wel over zijn, dus als je vraagt bij je dealer misschien dat die 'm kan bestellen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PaulW Bekijk bericht
    De eerste cake van deze box zouden ze van mij wel apart mogen verkopen.
    Prachtding hè, dat lichtblauw met die mooi rode blink waves...geweldige combi.

    Ik heb deze ook nog steeds in de kijker als enige bestelling dit jaar, twijfelend met Mayhem, Cruel Traction en in afwachting van de Royal boxen. Ben er nog steeds niet uit
    Laatst gewijzigd door Richardus; 28 oktober 2014 om 09:39

  5. #49
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 november 2010
    Berichten
    89
    Thanks
    19
    35 waarderingen in 16 posts
    Ik zit net te kijken en de effecten uit de Original's VIP Box hebben wel wat weg van de glitter waves uit de eerste cake. Misschien die maar bestellen dan.

    Hier een linkje voor het filmpje: https://www.zenavuurwerk.nl/original...s-vip-box.html

  6. #50
    VWC-Lid Fire-Freak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 december 2006
    Berichten
    623
    Thanks
    2
    233 waarderingen in 121 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eart Bekijk bericht
    Ik zit net te kijken en de effecten uit de Original's VIP Box hebben wel wat weg van de glitter waves uit de eerste cake. Misschien die maar bestellen dan.

    Hier een linkje voor het filmpje: https://www.zenavuurwerk.nl/original...s-vip-box.html
    Het effect zit ook in de Big Boss van Original Fireworks. Mooie cake ook verder!

  7. #51
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Zie trouwens dat deze box ook gewoon te bestellen is bij gewone winkels zoals bijvoorbeeld valk...zullen er vast wel meer zijn dan

  8. #52
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Berichten
    3.911
    Thanks
    6.391
    2.222 waarderingen in 1.116 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PaulW Bekijk bericht
    De eerste cake van deze box zouden ze van mij wel apart mogen verkopen.
    Mee eens die wil ik wel hebben.
    Erg leuke/goeie/mooie box.

  9. #53
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.755
    Thanks
    3.294
    11.367 waarderingen in 5.122 posts
    Deze box was mij nog helemaal niet opgevallen maar na het zien van het filmpje ben ik wel heel gecharmeerd over dit product alleen de prijs die er wordt genoemd vind ik echt te hoog, hoe mooi ik hem ook vind maar voor dat geld koop ik liever 2,5 keer een andere zena box.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  10. #54
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 oktober 2012
    Locatie
    Twente
    Berichten
    356
    Thanks
    10
    476 waarderingen in 153 posts
    Nou wie hem nog graag wilt kopah... Bron http://zwartecross.nl

    Ook klaar met die slappe vuurwerkpakketjes die ook nog eens fokking duur zijn? Zo onmundig laf dat je ze haast naast je oor moet afsteken om nog iets van opwinding te voelen? Goed nieuws, deze tijden zijn over met ‘Tante Rikie’s kruittuintje’. Een pakket met het zwaarste kaliber consumentenvuurwerk om 2015 geheel in Zwarte Cross stijl in te luiden, hey ho, let’s go!

    Festivaldirectrice Tante Rikie ontwikkelde met Harrie Boem, verantwoordelijk voor de spectaculaire vuurwerkshows op de Zwarte Cross, en Zena Vuurwerk het pakket dat zowel ‘gruwelijk knapt als ook nog eens ontzettend kleurrijk is, net als de Zwarte Cross’, aldus de festivaldirectrice in haar eigen woorden. Het idee ontstond vanuit de ergernis over het veelal te dure en ook nog slappe consumentenvuurwerk. De box is verkrijgbaar in een gelimiteerde oplage en is vanaf vandaag online te bestellen.

    Zwarte Cross is meer dan een vierdaags festival. Gedurende het hele jaar werken wij hard aan de bestrijding van saaiheid, bankzitters, synthesizers en de grijze massa in het algemeen. Door dagelijkse hersenspijzen op de eigen online kanalen en coole ideeën en producten op het gebied van humor, adrenaline en taal te verspreiden moet de Zwarte Cross ‘way of life’ uiteindelijk in elk huishouden gemeengoed zijn. ‘Tante Rikie’s kruittuintje’ is hier een bijdrage aan. ‘Eerst de kosmos, dan de rest’, aldus Tante Rikie. Dan we'j dat!

    Bestel het pakket op www.harrieboem.nl, www.vuurwerktotaal.nl of www.zenavuurwerk.nl. Afhalen kan op maandag 29, dinsdag 30 of woensdag 31 december.

  11. #55
    VWC-Lid Zenavuurwerknl's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 november 2010
    Berichten
    8
    Thanks
    2
    7 waarderingen in 0 posts
    Extra items Zwarte Cross Box beschikbaar!

    Afgelopen editie van de Zwarte Cross werd het enige echte stukje Zwarte Cross vuurwerk geïntroduceerd: Zwarte Cross Box - Tante Rikie’s Kruittuintje. Een dikke 100 schots cakebox met 2 kilo kruit van het grootste kaliber met alleen Zena’s beste effecten! Deze Zwarte Cross Box is ontwikkeld door Zena Vuurwerk in samenwerking met Harrie Boem, schieter van de shows op de Zwarte Cross en Tante Rikie, die uiteraard geen introductie nodig heeft.

    Deze exclusieve cakebox was alleen te koop op de Zwarte Cross. Maar vanwege de grote populariteit en massale vraag is er door Zena besloten extra boxen in te kopen. De Zwarte Cross Box is nu daarom exclusief te bestellen op de Zena Vuurwerk webshop en de Vuurwerktotaal webshop! Voor iedereen die niet aanwezig kon zijn op de Zwarte Cross, dit is je kans om deze gruwelijke cakebox te bemachtigen.

    Productvideo:

    Bestellink:
    https://www.zenavuurwerk.nl/aanbiedi...ittuintje.html
    https://www.vuurwerktotaal.nl/aanbie...ittuintje.html

  12. Deze gebruiker waardeert Zenavuurwerknl voor het bericht:


  13. #56
    VWC-Lid Cornel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 juli 2005
    Berichten
    1.321
    Thanks
    1.033
    726 waarderingen in 373 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Deze box was mij nog helemaal niet opgevallen maar na het zien van het filmpje ben ik wel heel gecharmeerd over dit product alleen de prijs die er wordt genoemd vind ik echt te hoog, hoe mooi ik hem ook vind maar voor dat geld koop ik liever 2,5 keer een andere zena box.
    Prijs is nu 140

  14. #57
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.968
    Thanks
    2.326
    3.387 waarderingen in 1.553 posts
    Zo gelijk maar eentje besteld.
    Heerlijk bakkie en mijn eerste doorlontbak.
    Kom zei de vis in de vissenkom.

  15. #58
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Hmm.. dus, niet te koop bij de Zena winkels in Belgie?

  16. #59
    VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Berichten
    6.053
    Thanks
    8.985
    5.191 waarderingen in 2.008 posts
    Als je in de buurt woont. Bij Gebro Vuurwerk Maarssen is ie ook verkrijgbaar.
    December Will Be Magic Again!!

  17. #60
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 maart 2007
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    3.257
    Thanks
    854
    1.125 waarderingen in 486 posts
    Ik heb hem gister ook gelijk bestelt

    ben wel benieuwd hoe die in het egt er uitziet.

Pagina 4 van 11 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •