Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Massive

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Vandaag besteld met een aantal andere interessante, prijsbewuste Burn It artikelen! Ik ben benieuwd hoe deze in het echt gaat presteren!
    Eind goed, Knal goed!

    Comment


      #47
      Wat een gruwelijke bak. Prachtige blinkers voor 25 euro, mooie kleuren en grote effecten. Zeer, zeer goed!

      Comment


        #48
        Deze staat alvast weer genoteerd voor volgend jaar. Grote boeketten heldere kleuren en prachtige blinkers!

        Comment


          #49
          Beste blinker cake van Nederland! Boeketten zijn groot, vol en blijven lang hangen! Zou hier wel een cakebox van willen zien met een rustige opbouw en lekker snel einde.

          Ben zeer tevreden over Zena! Wat je op de China films ziet krijg je 9 van de 10 keer ook zo thuis.

          Comment


            #50
            Geen spijt van dat ik ehm heb gekocht voor 25 euro! Super blinkers, grote boeketten, super burst! Evenals de super 500 vond ik de Burn It producten interessant qua prijs kwaliteit!!
            Eind goed, Knal goed!

            Comment


              #51
              Ik heb hier behoorlijk van staan genieten vannacht: heerlijke blinkers, grote boeketten, flinke burst en heldere kleuren. Ook het lanceergeluid vond ik behoorlijk hard. Aanrader dit!

              Comment


                #52
                Wat was ik blij dat ik drie van deze jongens had. Echt een prachtige bak met mooie grote boeketten en blinkers die lang bleven hangen! Volgend jaar zeker weer!

                Comment


                  #53
                  Ik zeg BOEM .....!

                  Comment


                    #54
                    Ik was vooral onder de indruk van de heldere kleuren, maar ook het goede tempo en de grote boeketten.
                    Er gaat niets boven de 31ste..

                    Comment


                      #55
                      Als ik het filmpje van nemmie ziet toch wel spijt dat tie niet in mn collectie zat

                      Comment


                        #56
                        Prachtige cake, mooie heldere kleuren. Als de prijs hetzelfde blijft is die er volgend jaar weer bij

                        Comment


                          #57
                          Komt er volgend jaar zeker weer in, toch wel één van de toppers die ik vannacht heb geschoten. Prachtige blink mines en m'n favoriete effect; multicolour peony.

                          Comment


                            #58
                            Dit was zeker ook mijn TOPPER van 2014, heb 2 kartonnen doorgelont, het gaf ECHT het WOW gevoel
                            www.rowyvuurwerk.nl

                            Comment


                              #59
                              Dit is zeker een topper! Ik had hem per 4 doorgelont en wat een heerlijk kleurrijk geweld was dat!

                              Comment


                                #60
                                Niet aangeschaft uiteindelijk, mooi blokje!! Hopelijk onthou ik m aan het einde van dit jaar weer.

                                Comment

                                Working...
                                X