Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Weer / Meteo met Davidh

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    ik hoopte nog op kou met de jaarwisseling...nu hoop ik alleen maar dat het droog is en niet te veel wind.

    Comment


      #47
      Ik hoop elke jaarwisseling op kou,naar mijn idee is de kou sinds eind jaren 90 gewoon verdwenen tijdens oud en nieuw.

      Ik zou al blij zijn als er weinig wind staat,af en toe een buitje is op zich niet zo erg.
      Maar een hele dag windkracht 6/7 en constante regen word je ook niet vrolijk van.
      Ik houd van oude vuurwerkjes

      Comment


        #48
        Ik houd iig hoop op een koude jaarwisseling.
        Misschien kan david dit beamen maar er lijkt toch wel een winterse omslag te komen nog voor de kerstdagen.
        Hier in zeeuwsch vlaanderen mogen we iig niet klagen, de laatste 10 jaar waren hier iig goed te doen qua weer, terwijl het soms in het binnenland pijpenstelen goot hebben we hier altijd droog weer gehad.

        Comment


          #49
          Zolang het niet hard waait, regent of mistig is dan is het prima!!!!
          AVP Vuurwerk

          Comment


            #50
            Ik denk dat we een natte jaarwisseling krijgen����
            Voorspelling zeggen niet veel
            Goed over 2 weken dan denk ik de jaarwisseling ook niet

            Comment


              #51
              Mwah, heb er nog wel hoop op. Het is al zolang slecht herfstweer. Zou zomaar kunnen dat het dan met de kerst ofzo nog omslaat. Nu kunnen we alleen nog maar even hopen op het beste!

              Comment


                #52
                Moet je bedenken als we het weer van vanavond hebben tijdens oud en nieuw :|

                Comment


                  #53
                  Een klein laagje sneeuw,een klein windje en een heldere nacht.Dat zat ik te hopen toen ik met mijn hond in de regen liep.

                  Comment


                    #54
                    Net de 14 daagde verwachting op buienradar bekeken.
                    Weet dat het hier in Nederland lastig is om een uur vooruit te kijken, maar het voorspelt nog niet veel goeds de komende weken.��

                    Comment


                      #55
                      het kan vriezen en het kan dooien , maar je kan het bijna niet voorspellen moedertje natuur gaat toch haar eigen gang , dus afwachten maar ik hoop zelf op droog weer en een paar graden vorst

                      Comment


                        #56
                        Er zitten af en toe toch best dagen tussen waarop ik zei...dit weer moeten we met oud en nieuw hebben.

                        Ik hoop nog steeds op een koufront wat ineens goed komt te liggen,tijdens kerst wat aanhoud tot half januari ofzo.

                        Fingers crossed
                        Ik houd van oude vuurwerkjes

                        Comment


                          #57
                          De komende periode is simpel, tot bijna de kerst steeds zachter tot rond 15 (!!) graden wellicht komend weekeinde en daarbij regelmatig regen, de depressie activiteit is enorm dit jaar maar ook flink tegengas van een Euro hoog....sneeuw genoeg in Scandinavie en Rusland, wij komen pas ergens in januari aan bod wellicht.....

                          Comment


                            #58
                            Ik hoop niet dat het weer zoals hier gister was in Leiden.
                            Niet normaal, wat een wind en wat een regen...

                            Comment


                              #59
                              Nog een kleine week, gaan we eens voorzichtig vooruit kijken....

                              Oorspronkelijk geplaatst door ZenaVEVO Bekijk bericht
                              Ik hoop niet dat het weer zoals hier gister was in Leiden.
                              Niet normaal, wat een wind en wat een regen...

                              Comment


                                #60
                                Weet dat je niet zo ver vooruit kan kijken, toch elke dag even kijken

                                Hoop dat het toch gaat bij trekken, minder neerslag en geen wind.

                                Voor apeldoorn:

                                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Screenshot_2015-12-14-11-50-54-1.jpg
Vertoningen:1
Grootte:165,7 KB
ID:	1556267

                                Comment

                                Working...
                                X