Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alles wat betreft Darten

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vind het niveau wel iets minder dan bij de Pdc sommige darters uitgezonderd. Maar zeker weer leuk om te volgen.
    December Will Be Magic Again!!

    Comment


      Wat heeft die Scott Baker een kapsel zeg!





      Inderdaad, ik heb Eurosport gevonden

      Comment


        Om antwoord te geven op maasster, Dart in de 4de klasse stedendriehoekdarts bij pool kv 1, we willen wel promoveren maar hebben steeds teams in onze poule die allemaal uit de eerste of eredivisie komen. (Ze maken een nieuw team aan en móeten onderaan beginnen). Dit seizoen wel in de eerste wedstrijd 180 gegooid nog niet gedaan in competitie verband

        Xtje toernooi gooien met zn alle ik ben voor, ik ga zelf zo nu en dan koppeltoernooitjes af!
        https://www.youtube.com/@mikosjepyro

        Comment


          PDC Raymond van Barneveld verzekerd van deelname aan PDC WK 2020

          Dit ligt er gelijk weer uit
          https://www.youtube.com/@mikosjepyro

          Comment


            Finale World Grand Prix staat alweer op hoor.
            16e jaar op vuurwerkcrew!!

            Comment


              Zeker. Hier ook. Het hele toernooi al gekeken. Ben bang dat het een korte finale wordt als MVG zijn niveau snel oppakt.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                Zeker. Hier ook. Het hele toernooi al gekeken. Ben bang dat het een korte finale wordt als MVG zijn niveau snel oppakt.
                1e set is alweer klaar, gaat hard zo.
                16e jaar op vuurwerkcrew!!

                Comment


                  Nog 1 leg
                  Vuurwerk doet de duivels dansen

                  Comment


                    In de pocket!!
                    16e jaar op vuurwerkcrew!!

                    Comment


                      Chizzy had het nog aardig te pakken met al die 180 scores. MVG heel nonchalant bij het dubbel in gooien, heel wat punten daar weg gegooid. Stond vaak niet eens te mikken maar gewoon op routine te gooien. Denk dat hij het makkelijker had kunnen maken maar ook op 90% had Chizzy geen kans.

                      Comment


                        Na die 3-1 in sets, was het gedaan. Chizzy spartelde nog leuk tegen, maar meer ook niet. Mike lijkt weer in vorm te komen voor het WK.
                        Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

                        Comment


                          Mvg piekt op de juiste momenten. Bleek gisteren maar weer eens.
                          December Will Be Magic Again!!

                          Comment


                            In andere Topic was ook al de vraag of het misschien een leuk idee is om onder de leden een darttoernooi te doen?

                            Is er animo voor?
                            https://www.youtube.com/@mikosjepyro

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door mikosje Bekijk bericht
                              In andere Topic was ook al de vraag of het misschien een leuk idee is om onder de leden een darttoernooi te doen?

                              Is er animo voor?

                              Leuk initiatief, heb ooit derde divisie gegooid maar nu geloof ik zeker 15 jaar niet gegooid. Ik pas denk ik
                              Vuurwerk doet de duivels dansen

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                                Leuk initiatief, heb ooit derde divisie gegooid maar nu geloof ik zeker 15 jaar niet gegooid. Ik pas denk ik
                                Gaat om de gezelligheid! en je zal vast nog wel een pijl in het bord kunnen gooien
                                https://www.youtube.com/@mikosjepyro

                                Comment

                                Working...
                                X