Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alles wat betreft Darten

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Price had ook vorig seizoen het aan de stok met een andere darter, moest toen ook 3000 pond betalen. Van Gerwen heeft ook een keer ruzie gehad toen moest hij nog meer betalen. Maar dat zal ze weinig doen, niet mee mogen gooien heeft meer consequenties. Darters worden ingedeeld aan de hand van de Order of Merrit waarin je positie wordt bepaald door alle winst uit PDC toernooien word opgeteld van de afgelopen 2 jaar. Als je een half of heel seizoen niet meer mee mag gooien dan kan dat heel veel geld (en dus posities op ranglijst) schelen. Lewis staat nu nog rond de 20e plaats volgens mij. Dat betekend voor een groot aantal toernooien directie plaatsing waarbij de startgelden al aardig hoog zijn. Kan zomaar betekenen dat we Lewis niet meer in de top 10 gaan zien. Wel jammer, vond zijn stijl van gooien altijd wel erg makkelijk om te zien. Gooide zelf ook een beetje op zijn manier.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
      Price had ook vorig seizoen het aan de stok met een andere darter, moest toen ook 3000 pond betalen. Van Gerwen heeft ook een keer ruzie gehad toen moest hij nog meer betalen. Maar dat zal ze weinig doen, niet mee mogen gooien heeft meer consequenties. Darters worden ingedeeld aan de hand van de Order of Merrit waarin je positie wordt bepaald door alle winst uit PDC toernooien word opgeteld van de afgelopen 2 jaar. Als je een half of heel seizoen niet meer mee mag gooien dan kan dat heel veel geld (en dus posities op ranglijst) schelen. Lewis staat nu nog rond de 20e plaats volgens mij. Dat betekend voor een groot aantal toernooien directie plaatsing waarbij de startgelden al aardig hoog zijn. Kan zomaar betekenen dat we Lewis niet meer in de top 10 gaan zien. Wel jammer, vond zijn stijl van gooien altijd wel erg makkelijk om te zien. Gooide zelf ook een beetje op zijn manier.
      Daar ben ik ook bang voor, Ruben. Lewis staat momenteel nog 20e, maar met een jaar schorsing valt een groot deel van zijn prijzengeld weg, want afgelopen jaar heeft die amper wat bereikt. En dan gaat het hard, dan val je zomaar buiten de top 50/60... Zie Hamilton bijvoorbeeld als voorbeeld. Hopelijk komt Lewis er weer uit, de man gooit zo simpel.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        Vernomen dat Adrian Lewis 3 maanden voorwaardelijk is geschorst, inclusief een boete van 3000 pond.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          Daar komt hij goed mee weg. Hopelijk gaat hij weer vanouds goed gooien zoals we hem kennen

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Robbert28 Bekijk bericht
            Daar komt hij goed mee weg. Hopelijk gaat hij weer vanouds goed gooien zoals we hem kennen
            Dat hoop ik ook. Wanneer hij in zijn ritme komt, zeer gevaarlijke speler met prachtige worpstijl. Trouwens, de proefperiode van is Lewis 6 maanden.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              Dit is het officieele bericht :

              Lewis was sinds het incident geschorst, maar zal de komende tijd gewoon weer op het PDC-circuit te zien zijn. Als hij zich zes maanden netjes gedraagt, volgt er namelijk geen schorsing. Gaat hij nogmaals in de fout, wordt hij voor drie maanden geschorst. Daarnaast krijgt hij een boete van 3000 pond.

              Comment


                Allemaal leuk en aardig!

                Maar niemand die ziet hoe goed Jeffrey de Zwaan het doet? Zo mooi om te zien dat hij nu daadwerkelijk ook zijn kansen pakt!! Train zo nu en dan wel met die jongen en dan spat het talent er al grandioos vanaf.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door maasster Bekijk bericht
                  Allemaal leuk en aardig!

                  Maar niemand die ziet hoe goed Jeffrey de Zwaan het doet? Zo mooi om te zien dat hij nu daadwerkelijk ook zijn kansen pakt!! Train zo nu en dan wel met die jongen en dan spat het talent er al grandioos vanaf.
                  Klopt. Valt mij altijd in positieve zin op als die mee doet aan een Major. Heeft een hele simpel ogende worp, mooi tempo. Heeft vaak moeite met het afmaken van wedstrijden, maar dat komt vanzelf wel. Ik zie de potentie er ook wel in!
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    Nog 13 dagen dan begint het wk weer.
                    Voor mij altijd erg lekker richting de verkoopdagen. Geeft wel wat afleidng.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door PaulL1985 Bekijk bericht
                      Nog 13 dagen dan begint het wk weer.
                      Voor mij altijd erg lekker richting de verkoopdagen. Geeft wel wat afleidng.
                      Hallo Paul, geef je ook op voor het VWC darts poultje!!

                      16e jaar op vuurwerkcrew!!

                      Comment


                        de PDC daar gebeurt het allemaal, maar ik zit nu naar het WK BDO Veenstra - Baites te kijken, en het niveau is echt best vet en goed !
                        Vuurwerk doet de duivels dansen

                        Comment


                          Waar kijk/volg je dat? Is niet op tv toch?

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
                            Waar kijk/volg je dat? Is niet op tv toch?
                            Eurosport zend het uit!
                            16e jaar op vuurwerkcrew!!

                            Comment


                              Inderdaad, Eurosport zend het uit. Volg de avondwedstrijden zoveel mogelijk, de middagpartijen grotendeels niet kunnen zien ivm werk. Een aantal interessante wedstrijden al gezien! Gisteravond helaas Veenstra verloren. Vanavond 2 vrouwen partijen met o.a. Aileen de Graaf en de afsluiter is Glenn Durrant, dé grote man bij de BDO.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                Ik heb vanavond geen/amper tijd, maar ga komende dagen zeker even kijken Thanks voor de tip!

                                Comment

                                Working...
                                X