Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw op de markt : oude knallers van weleer ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Goed plan koop sowieso een paar dozen ook om te bewaren.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door nismo Bekijk bericht
      Vroeger zat er ook flash in en dat mag niet meer.
      Je hebt niet perse flash nodig om een harde knal te verkrijgen he, goede kwaliteit buskruit kan flink knallen
      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        #18
        Dit is leuk voor ons fans maar het zal nooit de harde knal hebben als vroeger als je hem met de Nederlandse richtlijnen maakt.

        Commercieel gezien is het geen hardloper denk ik maar als je hier een container van besteld alleen voor ons als fan zou het toch super zijn! Ziet prachtig uit

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
          Je hebt niet perse flash nodig om een harde knal te verkrijgen he, goede kwaliteit buskruit kan flink knallen
          Dat klopt,alleen zijn ze dan niet het zelfde als vroeger.Want daar zat het wel in.

          Comment


            #20
            Wellicht worden ze alleen in Belgie verkocht met flash zoals de DJF's.....zelfs al kosten ze 10 euro, ik ga ze halen...die labels.... ohhhh
            zijn echter wel bakbeesten in vergelijking met vroegah!

            Comment


              #21
              voor de knal hoef je ze niet te kopen, maar voor de verzamelaars erg leuk!
              ik zou ook wel zo,n pakketje willen hebben.

              Comment


                #22
                Prachtig hoor. Daar wil ik wel een paar doosjes van hebben.Grijs lont zal er denk ik niet aan zitten.
                Davidh, als het door gaat en ze zijn alleen in België te koop, pik me dan maar op,dan ga ik als je het goed vind gezellig met je mee.
                December Will Be Magic Again!!

                Comment


                  #23
                  Ik heb nog een boel van deze oude knallers
                  En oude autro's die nog goed knallen en snipperen

                  Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                  Dat geef ik er ook met alle liefde voor uit maar dan moet de knal wel gelijkwaardig zijn, voor de plofjes van nu vind ik het teveel geld. Knal, label en grijze lont ... Let my dreams come through
                  www.rowyvuurwerk.nl

                  Comment


                    #24
                    Ik denk dat we rob maar gaan ontvoeren en deze oude knallers als losgeld gaan eisen

                    Comment


                      #25
                      hahahahhaha die Ronny,
                      deze zijn zeer goed verborgen, robbie zwijgt

                      Oorspronkelijk geplaatst door 500gram Bekijk bericht
                      Ik denk dat we rob maar gaan ontvoeren en deze oude knallers als losgeld gaan eisen
                      www.rowyvuurwerk.nl

                      Comment


                        #26
                        Ik moet altijd wel een behoorlijke knal hebben met oud en nieuw maar toch neem ik er altijd wel golden dragons bij al is het alleen maar voor het VROEGER gevoel.als ik wat van dit spul kan scoren zit dit er ook bij om af te wisselen met de tofee's en supero's echt lekker lijkt mij dit spul.

                        Comment


                          #27
                          Oh man....ik word gewoon helemaal blij als ik naar die labels kijk.
                          Ben ook alweer 34 dus ja.

                          Als dit op de markt komt,Belgie en of Nederland hoe dan ook deze komen in huis!!

                          Enne..........grijs gedraaid lont AUB!!!
                          Ik houd van oude vuurwerkjes

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door --sjon beton-- Bekijk bericht
                            voor de knal hoef je ze niet te kopen, maar voor de verzamelaars erg leuk!
                            ik zou ook wel zo,n pakketje willen hebben.
                            Leuk dat jr nu al zegt dat de knal flut is, terwijl ze nog geeneens in productie zijn. Iets afwachtendere houding mag wel. Want de DJF's uit belgie knallen ook best aardig.


                            Oorspronkelijk geplaatst door Spring_thunder Bekijk bericht
                            Oh man....ik word gewoon helemaal blij als ik naar die labels kijk.
                            Ben ook alweer 34 dus ja.

                            Als dit op de markt komt,Belgie en of Nederland hoe dan ook deze komen in huis!!

                            Enne..........grijs gedraaid lont AUB!!!
                            Grijs lont... Uit historisch punt: ja, maar uit veiligheid: nee. Geef meer weigeraars. Buiten dat dat zonde is kan het ook mis gaan. Even uitgaande van de aardige klap a la DJF. Zal niet zeggen dat het vingertjes kost, maar zeer doet het sowieso.
                            [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                            Comment


                              #29
                              Ik ga er even vanuit dat dit product,gemaakt word voor de echte liefhebbers en puur uit nostalgie.
                              Hierdoor is grijs gedraaid lont geen enkel probleem wat veiligheid betreft,want "wij"weten wel hoe we er mee om moeten gaan.

                              En daarbij,de djf thunder gaat inderdaad lekker,maar...zo waren de astronauten van vroeger ook,en ja er knalde er wel eens 1 in je hand,wat even pijn deed,maar verlies van vingers kwam niet voor.
                              Ik houd van oude vuurwerkjes

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Spring_thunder Bekijk bericht
                                Ik ga er even vanuit dat dit product,gemaakt word voor de echte liefhebbers en puur uit nostalgie.
                                Hierdoor is grijs gedraaid lont geen enkel probleem wat veiligheid betreft,want "wij"weten wel hoe we er mee om moeten gaan.

                                En daarbij,de djf thunder gaat inderdaad lekker,maar...zo waren de astronauten van vroeger ook,en ja er knalde er wel eens 1 in je hand,wat even pijn deed,maar verlies van vingers kwam niet voor.
                                Dat laatste is precies wat ik zeg. Heb er zelf ook geen bezwaar tegen, tegen dat grijslont. Maar de gemiddelde berichten van weigeraars en knallers die in handen knallen zie ik alweer voorbij komen. Media is imo toch wel verandert in die tijd.

                                Maar ook met visco zijn die nogsteeds juweeltjes denk ik, of niet?
                                [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                                Comment

                                Working...
                                X