Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bestellen België of NL

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Bestellen België of NL

    Hey mensen,
    Na een tijdje heb ik toch genoeg van de rotjes en thunderkings. Na een paar nitraten en cobra's gezien te hebben wil ik toch wat zelf proberen. Bestellen bij een buitenlandse site. Nu weet ik uiteraard dat deze handgranaten uiterst illegaal zijn, dus ik heb de vraag: Waar kan ik het vuurwerk beter laten afleveren? In België of in Nederland? Ik heb toegang tot het afleveren in beide landen. Maar in welk land heb ik minder kans om gepakt te worden?
    Groetjes Nielsinator

    #2
    Jij zorgt ervoor dat vuurwerk verboden word! Wil je dus geen vuurwerk via internet gaan bestellen. 29,30 of 31 december kan je nog beter en super veilig vuurwerk kopen in een Nederlandse erkende winkel!
    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Nielsinator Bekijk bericht
      Hey mensen,
      Na een tijdje heb ik toch genoeg van de rotjes en thunderkings. Na een paar nitraten en cobra's gezien te hebben wil ik toch wat zelf proberen. Bestellen bij een buitenlandse site. Nu weet ik uiteraard dat deze handgranaten uiterst illegaal zijn, dus ik heb de vraag: Waar kan ik het vuurwerk beter laten afleveren? In België of in Nederland? Ik heb toegang tot het afleveren in beide landen. Maar in welk land heb ik minder kans om gepakt te worden?
      Groetjes Nielsinator
      Lever je ook meteen jezelf af op het bureau?

      Begin niet aan online bestellen aub, koop het dan op zijn minst bij een handelaar.
      Dit omdat je anders onschuldige mensen met illegaal vuurwerk laat rondrijden en als het fout gaat dan draai jij ervoor op!

      Comment


        #4
        Is het zo slecht dan? En hier zijn écht geen handelaren.

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Nielsinator Bekijk bericht
          Is het zo slecht dan? En hier zijn écht geen handelaren.
          Nederlands vuurwerk is veel beter hoor. Veel harder veel groter en vooral veel VEILIGER.
          www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Nielsinator Bekijk bericht
            Is het zo slecht dan? En hier zijn écht geen handelaren.
            als je bedoelt slecht kwa bestellen, natuurlijk is dat slecht aangezien ze hierdoor alles willen verbieden, dan wil ik je erop wijzen om niks te bestellen wat illegaal is omdat er anders over een paar jaar helemaal geen vuurwerk meer geaccepteerd word. Koop wat single shots zoals de royal knock down.

            Doen niks onder van een nitraat en kosten ook maar 1,50 per 6!

            Comment


              #7
              Moet kunnen iligaal vuurwerk..
              Maar niet via de post, kans dat je gepakt wordt is aanwezig.
              De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

              Comment


                #8
                Jongens, als jullie me nou eens laten en antwoord geven op deze vraag. Ik steek het in een dorp af op een stuk weiland. Dus door mij zullen ze het echt niet verbieden. Sorry dat ik van wat iets hardere knallen hou!

                Comment


                  #9
                  Zoals eerder al vermeld is moet je nooit gaan bestellen. Ten eerste omdat het gevaarlijk kan zijn voor de mensen die dit pakketje komen brengen en ten tweede omdat je een hele vervelende boete krijgt als je gepakt wordt.

                  Als je zonodig illegaal vuurwerk wilt hebben, rij dan even naar Belgie of vraag het aan de grote stoere jongens op het schoolplein.

                  Comment


                    #10
                    Illegaal, prima, maar niet via de post dat soort vuurwerk hoort niet in een busje van de postbode. Ik zou zeggen rijd zelf naar Polen/België/waar dan ook of ga op zoek naar een handelaar.

                    Comment


                      #11
                      Lekker in Belgie laten bezorgen... veel veiliger. Lopen mijn mensen in ieder geval geen risico tijdens het vervoer van jouw pakketje. Meldt hier ook even wanneer je je bestelling gedaan hebt en wat het adres is waar je het laat leveren. Hoeven de meelezende agenten helemaal niks meer te doen voor ze je oppakken.

                      Comment


                        #12
                        Waarom is het gevaarlijk voor die postbode?
                        Vuurwerk heeft pas een zelf ontploffing bij een graad of 400.

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door ZenaVEVO Bekijk bericht
                          Waarom is het gevaarlijk voor die postbode?
                          Vuurwerk heeft pas een zelf ontploffing bij een graad of 400.
                          Inderdaad, alsof het ontploft bij elke beweging. Ik dacht dat ze hier wel beter weten. En daarbij, kan echt niemand gewoon antwoord geven op deze vraag?

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Nielsinator Bekijk bericht
                            Jongens, als jullie me nou eens laten en antwoord geven op deze vraag. Ik steek het in een dorp af op een stuk weiland. Dus door mij zullen ze het echt niet verbieden. Sorry dat ik van wat iets hardere knallen hou!
                            Nitraat op een weiland is net een astronaut.

                            Bestellen via internet en laten bezorgen moet je nooit doen. Wat meerdere hier al aangeven, je laat een postbezorger met een pakket vuurwerk rijden/lopen... wat als er wat gebeurt? En vraag bij jezelf dan ook gelijk of dat het waard is. Ik heb niks tegen illegaal vuurwerk maar ga het alsjeblieft niet via internet bestellen, rij dan desnoods gewoon naar België of iets dergelijks. En als je dat niet wilt, hou het dan lekker bij legaal vuurwerk, mooi zat.

                            Comment


                              #15
                              Hier gaat dus een slotje op en ik denk dat ik de reden niet hoef te benoemen
                              Vuurwerk doet de duivels dansen

                              Comment

                              Working...
                              X