Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 31 t/m 37 van 37
  1. #31
    VWC-Lid Timitraat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 december 2013
    Locatie
    Alphen aan den Rijn
    Berichten
    316
    Thanks
    715
    219 waarderingen in 92 posts
    Ik snap gewoon nog steeds niet dat mensen,vooral mensen boven de 30 waarvan je zou denken dat ze wel wat levenswijsheid hebben pijpbommen gaan knutselen? Iedere volwassen gozer kan toch wel in godsnaam bedenken dat daar splintertjes vanaf schieten???? Zoveel berichten van mensen die gewond raken van zelfmaak bommen tijdens oudjaar. Ik snap het gewoon niet Mensen die weten hoe ze pijpbommen maken moeten gewoon weten wat de risico's daarvan zijn. En al helemaal iemand van 51 midden in een straat met allemaal families die naar het vuurwerk staan te kijken met waarschijnlijk zijn bloedeigen kinderen verderop. Ik begrijp het gewoon niet hoe mensen in elkaar zitten..

  2. #32
    Banned
    Geregistreerd
    16 december 2010
    Berichten
    1.359
    Thanks
    1.230
    984 waarderingen in 473 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Timitraat Bekijk bericht
    Ik snap gewoon nog steeds niet dat mensen,vooral mensen boven de 30 waarvan je zou denken dat ze wel wat levenswijsheid hebben pijpbommen gaan knutselen? Iedere volwassen gozer kan toch wel in godsnaam bedenken dat daar splintertjes vanaf schieten???? Zoveel berichten van mensen die gewond raken van zelfmaak bommen tijdens oudjaar. Ik snap het gewoon niet Mensen die weten hoe ze pijpbommen maken moeten gewoon weten wat de risico's daarvan zijn. En al helemaal iemand van 51 midden in een straat met allemaal families die naar het vuurwerk staan te kijken met waarschijnlijk zijn bloedeigen kinderen verderop. Ik begrijp het gewoon niet hoe mensen in elkaar zitten..
    Aan de andere kant hoeveel mensen knutselen niet en hoevaak gaat het fout? Al die keren dat het goed gaat horen we niet maar god mag weten hoeveel mensen er knutselen. Elk jaar nieuwe feiten en weer nieuwe mensen....

  3. #33
    VWC-Lid Timitraat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 december 2013
    Locatie
    Alphen aan den Rijn
    Berichten
    316
    Thanks
    715
    219 waarderingen in 92 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door karol Bekijk bericht
    Aan de andere kant hoeveel mensen knutselen niet en hoevaak gaat het fout? Al die keren dat het goed gaat horen we niet maar god mag weten hoeveel mensen er knutselen. Elk jaar nieuwe feiten en weer nieuwe mensen....
    Ja maar toch. Ik vind het nogal apart

  4. #34
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 december 2005
    Berichten
    6
    Thanks
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Heb van een collega van me gehoord dat het om het afschieten van een Shell (waarschijnlijk 5") ging. De Shell ging niet volgens plan af de man is vervolgens in de buis gaan kijken wat er aan de hand was en toen kwam de Shell eruit. Volgens een ooggetuige jongetje van 11 (die even later bij mijn collega op zijn feestje was) was zijn halve gezicht weggeblazen.

  5. Deze gebruiker waardeert moller87 voor het bericht:


  6. #35
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 november 2012
    Locatie
    vuurwerkcrew medemblik
    Berichten
    399
    Thanks
    95
    109 waarderingen in 62 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door crowncollection Bekijk bericht
    Geen idee wat voor vuurwerk het was of misschien iets heel anders. Maar wat je zegt klopt niet. Dit slachtoffer heeft niks met de snackbar te maken. De beste man van de Smikkelhoek is ook overleden, dat wel, maar niet vanwege vuurwerk.
    ja sorry was eve in de war ..

  7. #36
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 november 2012
    Locatie
    vuurwerkcrew medemblik
    Berichten
    399
    Thanks
    95
    109 waarderingen in 62 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moller87 Bekijk bericht
    Heb van een collega van me gehoord dat het om het afschieten van een Shell (waarschijnlijk 5") ging. De Shell ging niet volgens plan af de man is vervolgens in de buis gaan kijken wat er aan de hand was en toen kwam de Shell eruit. Volgens een ooggetuige jongetje van 11 (die even later bij mijn collega op zijn feestje was) was zijn halve gezicht weggeblazen.
    ik hoorde van me buurman is 2 straten verder op gebuerd weet niet zkker of ales wel klopt wat verteld woord

  8. #37
    VWC-Lid Cameo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.163
    Thanks
    85
    316 waarderingen in 70 posts
    Even in de buis kijken ...

    We moeten voorzichtig zijn met conclusies, maar van iemand die shells schiet mag je toch verwachten dat hij de vuistregels kent? Een moment van onbedachtzaamheid, moet het dan geweest zijn. Tragisch en hartverscheurend voor de moeder en kinderen van het gezin.

    Erg verdrietig dit nieuwsbericht.

    Nick
    -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
    Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

  9. Deze gebruiker waardeert Cameo voor het bericht:


Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •