Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 37
  1. #16
    Banned
    Geregistreerd
    10 november 2007
    Berichten
    423
    Thanks
    236
    510 waarderingen in 194 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door karol Bekijk bericht
    Dat doet half Nederland? En wie zegt dat het een shell was, is weer een aanname. Dadelijk komt het uit het onderzoekt dat het een goedgekeurde legale vuurpijl was.

    En te denken van zijn 3 kinderen. Ga jij tegen hun zeggen: "Eigen schuld, dikke bult" Want die zijn slachtoffer.

    Als half nederland in de sloot springt doe jij het ook toch?
    Een legale pijl...wees eens realistisch...
    De kinderen zijn slachtoffer... ja inderdaad, van de dommigheid van hun vader... Ik hoop dat de kinderen meer hersenen van mamma hebben meegekregen.
    Laatst gewijzigd door Mattenfreak; 2 januari 2014 om 22:46

  2. Deze gebruiker waardeert Dennis010 voor het bericht:

    AWG

  3. #17
    VWC-Lid !-Joost-!'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 september 2011
    Locatie
    Noord-..........
    Berichten
    623
    Thanks
    114
    230 waarderingen in 124 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Youssri Bekijk bericht
    Blijkbaar heeft de persoon het vuurwerk zelf afgestoken.
    http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...elf_aan__.html
    En? Dat zegt dus echt helemaal niets.
    Je steekt een cake aan die vervolgens omvalt, jij krijgt de bombette in je gezicht en sterft.
    Maakt dit dan: ''eigen schuld, dikke bult?''.

    Wat mij betreft niet in ieder geval. Hoe jij hier over denkt kan ik niet bepalen.

    Laat ze nu eerst de oorzaak maar achterhalen voor jullie met deze voorbarige conclusies komen.
    December here we come!

  4. Deze gebruiker waardeert !-Joost-! voor het bericht:

    3xh

  5. #18
    Banned
    Geregistreerd
    16 december 2010
    Berichten
    1.359
    Thanks
    1.230
    984 waarderingen in 473 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door infinity Bekijk bericht
    Als half nederland in de sloot springt doe jij het ook toch?
    Een legale pijl...wees eens realistisch...
    De kinderen zijn slachtoffer... ja inderdaad, van de dommigheid van hun vader... Ik hoop dat de kinderen meer hersenen van mamma hebben meegekregen.
    Je bent gewoon te voorbarig en meerdere met jouw om te roepen: "Eigen schuld, dikke bult" daarbij loop je zo de nabestaande voorbij waaronder de kinderen het meest getroffen omdat zij nog kind zijn.

    Nou het feit is dat half Nederland het doet en slechts 1 doden valt het misschien niet zo gevaarlijk is dat jij graag wilt doen geloven. Maar gezien de foto werk je bij een schietbedrijf of ben je een vuurwerker. Die met name fans van vuurwerk zoals ik de les gaat lopen voorlezen die op halve waarheden berust maar dat heb je geleerd bij de overheid en daar mag je niet tegen in gaan anders raak je papieren kwijt of mag je niet mee mee schieten.
    Laatst gewijzigd door Mattenfreak; 2 januari 2014 om 22:49

  6. Deze 4 gebruikers waarderen karol voor het bericht:


  7. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 oktober 2010
    Locatie
    Amsterdam NH
    Berichten
    119
    Thanks
    92
    31 waarderingen in 18 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door !-Joost-! Bekijk bericht
    En? Dat zegt dus echt helemaal niets.
    Je steekt een cake aan die vervolgens omvalt, jij krijgt de bombette in je gezicht en sterft.
    Maakt dit dan: ''eigen schuld, dikke bult?''.

    Wat mij betreft niet in ieder geval. Hoe jij hier over denkt kan ik niet bepalen.

    Laat ze nu eerst de oorzaak maar achterhalen voor jullie met deze voorbarige conclusies komen.
    Ik heb nooit beweerd dat de telegraaf ook echt de waarheid spreekt.
    Ik heb over deze zaak geen mening aangezien de doodsoorzaak nog niet bevestigd is.
    Mijn reactie is dus niet om de reacties als "eigen schuld, dikke bult" te ondersteunen.
    Ik plaats alleen wat ik heb gevonden.

    Dat iemand op zo'n manier komt te overlijden is erg. Dat hij nog drie kinderen heeft maakt het nog erger.

  8. #20
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 november 2012
    Locatie
    vuurwerkcrew medemblik
    Berichten
    399
    Thanks
    95
    109 waarderingen in 62 posts
    oke jongens relax heb eigenlijk niets met vuurwerk maken . want hij had zelf een PIJPBOM VAN IJZERSTAAF.. in mekaar geknutseld .woon zelf in medemblik dus ik hoorde het nieuws rond 19.0o al van mensen uit de woonwijk het is erg wat gebeurd is .en had niet hoefen gebueren ... van die man van snakbar smikkelhoek en voor ze 3 kinderen maar hij had wat beter na moete denken

  9. Deze 2 gebruikers waarderen ratje voor het bericht:


  10. #21
    VWC-Lid RowdyE's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 december 2008
    Locatie
    0316
    Berichten
    106
    Thanks
    208
    68 waarderingen in 46 posts
    erg zat dat zulke dingen gebeuren net wat iedereen zegt kids/en vrouw moeten nu veder gaan zonder hun vader en man. en denk aan mensen die het gezien hebben gaat je niet in je koude kleren zitten.

  11. Deze gebruiker waardeert RowdyE voor het bericht:


  12. #22
    Banned
    Geregistreerd
    10 november 2007
    Berichten
    423
    Thanks
    236
    510 waarderingen in 194 posts
    Zoals verwacht...lekker bezig !

  13. #23
    VWC-Lid vuurvent's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 februari 2012
    Locatie
    Lisserbroek
    Berichten
    1.045
    Thanks
    1.729
    2.628 waarderingen in 723 posts
    pijpbom -1
    De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

  14. Deze gebruiker waardeert vuurvent voor het bericht:


  15. #24
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Snap sowieso niet als je 51 jaar bent dat je dan nog met pijpbommen zit te *****n.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

  16. Deze 7 gebruikers waarderen kwintos voor het bericht:


  17. #25
    Banned
    Geregistreerd
    30 september 2005
    Berichten
    309
    Thanks
    184
    195 waarderingen in 64 posts
    een salute in een stalen buis ziet men bij de EOD vast ook als pijpbom
    Laatst gewijzigd door Mattenfreak; 2 januari 2014 om 22:52

  18. Deze 2 gebruikers waarderen wonkobonko voor het bericht:


  19. #26
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 september 2010
    Berichten
    323
    Thanks
    163
    231 waarderingen in 115 posts
    die heeft zich nog net op het laatst gequalificeerd voor de Darwin Awards van 2013
    niks met vuurwerk te maken, maar wel met een hoop domheid.

  20. #27
    Banned
    Geregistreerd
    16 december 2010
    Berichten
    1.359
    Thanks
    1.230
    984 waarderingen in 473 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
    Snap sowieso niet als je 51 jaar bent dat je dan nog met pijpbommen zit te *****n.
    Nou dat zeg je nu wel maar voor oud en nieuw in Heenvliet was toch een 61 jarige man aangehouden toen in Zeeland een 63 jarige man en ergens bij Utrecht-Amersfoort een 36 jarige man?

    Zware knallers fabriceren gebeurd niet alleen door kinderen/pubers. Zie de grote kanalen in Duitsland zoals Hauspion, hhhfffffffjjjjjfffff en de meester bommenmaker: TheOftlerer

    Allemaal jongens van rond de 30 jaar. Er zijn heel veel oudere die met vuurwerk knutselen, ik vergeet nog die man vorig jaar in Opheusden. Ik denk dat nog maar een puntje van de IJsberg is. Vorig jaar was er ook ergens met oud en nieuw zo'n harde knal dat de ramen sneuvelden. Dat soort bommen worden niet door kinderen in elkaar geflanst.

    Of het dom is. Ja hij is 61 jaar dus als die het al vanaf zijn 16de doet. Is hij 45 jaar bezig en 45 jaar ging het goed. En dan nu in eens een foutje en dat is het nu net. Die lopen direct fataal af. 1 foutje en het is een enkeltje hemel.

    Maar waarom zelf bommen maken als je Cobra 6, Big Boys en andere zware knallers kunt kopen vraag ik me altijd af.

  21. #28
    Banned
    Geregistreerd
    16 december 2010
    Berichten
    1.359
    Thanks
    1.230
    984 waarderingen in 473 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyroclock Bekijk bericht
    die heeft zich nog net op het laatst gequalificeerd voor de Darwin Awards van 2013
    niks met vuurwerk te maken, maar wel met een hoop domheid.
    Is uitgesloten van deelname de man is 61 jaar en had kinderen, dan kan je geen Darwin Award winnen

  22. Deze 2 gebruikers waarderen karol voor het bericht:


  23. #29
    VWC-Lid Dinkydau's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 september 2009
    Locatie
    Klaud
    Berichten
    957
    Thanks
    505
    611 waarderingen in 236 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ratje Bekijk bericht
    oke jongens relax heb eigenlijk niets met vuurwerk maken . want hij had zelf een PIJPBOM VAN IJZERSTAAF.. in mekaar geknutseld .woon zelf in medemblik dus ik hoorde het nieuws rond 19.0o al van mensen uit de woonwijk het is erg wat gebeurd is .en had niet hoefen gebueren ... van die man van snakbar smikkelhoek en voor ze 3 kinderen maar hij had wat beter na moete denken
    Nou, dan weten we alweer genoeg. Het heeft weer niks met vuurwerk te maken. Gewoon een zelfgemaakte BOM

    Zonde dat mensen zulke dingen doen

  24. #30
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 september 2007
    Berichten
    218
    Thanks
    14
    209 waarderingen in 62 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ratje Bekijk bericht
    oke jongens relax heb eigenlijk niets met vuurwerk maken . want hij had zelf een PIJPBOM VAN IJZERSTAAF.. in mekaar geknutseld .woon zelf in medemblik dus ik hoorde het nieuws rond 19.0o al van mensen uit de woonwijk het is erg wat gebeurd is .en had niet hoefen gebueren ... van die man van snakbar smikkelhoek en voor ze 3 kinderen maar hij had wat beter na moete denken
    Geen idee wat voor vuurwerk het was of misschien iets heel anders. Maar wat je zegt klopt niet. Dit slachtoffer heeft niks met de snackbar te maken. De beste man van de Smikkelhoek is ook overleden, dat wel, maar niet vanwege vuurwerk.

  25. Deze gebruiker waardeert crowncollection voor het bericht:


Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •