Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nachtbrakerstopic 30-31 december.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Ik ga ook me nestje inkruipen, morgen 8:45 de wekker, slaap lekker iedereen!

    Droom zacht en lief

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Thresher Bekijk bericht
      Elk jaar heb ik weer het gevoel dat ik te weinig heb gekocht, elke keer wil je weer wat bijkopen. Of een nare nachtmerrie dat je nog vuurwerk moet kopen maar de winkel net dicht is. Wie herkent dit hahahah.
      Zeker herkenbaar haha! Vorig jaar precies hetzelfde gehad, dit jaar niet doe het lekker rustig aan en niet echt de behoefte om flink veel te kopen en heel de dag te stoken.

      Dit jaar mooi feesten en dan doe ik volgend jaar maar weer gek!

      Comment


        #18
        ja wij herkennen dit

        Comment


          #19
          dat is iets wat in je zit en je...je hele leven bij je houd echte freak Thresher

          Comment


            #20
            Mwah, ik kan zo wel slapen hoor. Drie ontiegelijk drukke dagen gehad; zaterdag spul halen, zondag voorbereiden en die beide dagen nog gewerkt, vandaag nog paar winkels afgefietst, finale geknutselt en alles klaargezet voor morgen... Ik ben er geloof ik wel. Om 2u vanmiddag liep ik alweer te gapen dus ik duik er lekker in. Wekker gaat om 8u, 2e om half9

            Comment


              #21
              je had wel bij het goede eind rijswijk

              Comment


                #22
                Ja , wij kunnen ook niet slapen hoor! 9:30 begint het
                Alleen je collectie mag stunten!

                Comment


                  #23
                  trouwens ook met het weer volg velen niet alleen jou maar je zit er goed bij

                  Comment


                    #24
                    ja dat is een kleine hobby niet zo uitgebreid ik houd de oude methode aan met het potlood berekenen.

                    Jullie gaan grotendeels genieten regen stelt niet veel voor laat je niet gek maken met klats nat aub max is minder dan 0,8 mm middennacht is het oosten on 23:00 droog westen uurtje eerder komt helemaal goed

                    Comment


                      #25
                      Wat weer betreft volgens buienradar hier geen regen maak me meer zorgen om wind (kracht 4), hier kunnen we helaas niet zo veel aan doen dus houd me lekker bezig met het vuurwerk de rest komt wel goed. hopen dat slapen straks ook nog wil lukken.

                      Comment


                        #26
                        potverdikke, ff darts kijken, een spannende pot willen zien. Gooit tie lewis met 6-0 van het bord.
                        greetzz
                        Eer was was was, was was is!

                        Comment


                          #27
                          Vind het al bijna jammer eigenlijk alle weken waar je op verheug al weer bijna voorbij morgen lekker de mooiste hobby uitoefenen en dan weer jaartje wachten

                          Comment


                            #28
                            Lekkere fles wijn achterover gekiept... Slaapt wss wat makkelijker dalijk

                            Comment


                              #29
                              Lekker slapen en dan om 9:30 mn wekker

                              Comment


                                #30
                                Ah lekker, welke heb je op?

                                Comment

                                Working...
                                X