Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nachtbrakerstopic 29-30 december.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Wauw, nog nooit zo'n last gehad van slapeloosheid gehad...
    Moest per se mijn verjaardag afwachten maar slaap toch pas om 2 uur of later..
    Maar morgen mogen we eindelijk stoken!!! Kan bijna niet wachten haha.

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door osiris Bekijk bericht
      Ik woon niet op het platte land, maar hier is het ook veels te rustig.
      Ik word gek hier met dat gebrek aan knallen.
      Is echt geen reet aan eigenlijk. Dan rij je even het dorp in, en dan hoor je allemaal knallen enzo. En dan denk ik van, waarom heb ik dat niet. Word er haast jaloers van :P. Achja heb het er maar mee te doen. Morgen is het zover!

      Comment


        #48
        jaja, morgen nog even shoppen en dan wachten op 31-12 10:00 uur.. Misschien de basis van de volgende Museum dvd vastleggen.
        Iedereen, veel plezier, en doe voorzichtig.
        www.roelwijngaarden.com, vuurwerklabels toen & Nu

        Comment


          #49
          Hier gaan de dagen mij te hard af juist. Gister hele dag druk met alles halen, vandaag druk met foto's maken en al deels doorlonten, morgen ook nog heel wat doorlonten en dan is het al zo ver. Ik kan me niet voorstellen dat ik dit ging redden als we niet een dag extra hadden gehad. Volgend jaar word dus nog meer haasten haha.

          Comment


            #50
            Gister toch nog wel lekker geslapen ondanks de spanning. Nu een hele andere spanning. Mijn beste vriend ga ik morgen naar het ziekenhuis brengen omdat hij een beenmerg transplantatie moet ondergaan omdat zijn 16 jaar oude zusje k*nker heeft. Ben volgensmij zenuwachtiger dan me maat. Hele fijne nacht vuurwerk vrienden

            Comment


              #51
              Sterkte morgen.....zware dag voor je vriend....

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door 2spacend4u Bekijk bericht
                Gister toch nog wel lekker geslapen ondanks de spanning. Nu een hele andere spanning. Mijn beste vriend ga ik morgen naar het ziekenhuis brengen omdat hij een beenmerg transplantatie moet ondergaan omdat zijn 16 jaar oude zusje k*nker heeft. Ben volgensmij zenuwachtiger dan me maat. Hele fijne nacht vuurwerk vrienden
                Veel sterkte voor jou en je beste vriend morgen! Hopelijk verloopt alles zoals gepland!

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door Pyroclastic Bekijk bericht
                  Sterkte morgen.....zware dag voor je vriend....
                  Oorspronkelijk geplaatst door Stannieboy Bekijk bericht
                  Veel sterkte voor jou en je beste vriend morgen! Hopelijk verloopt alles zoals gepland!
                  Dankjewel!! Ja het word zeker zwaar voor hem, hij is er nogal nuchter over en zegt dat alles wel goed komt. Dat geloof en hoop ik ook zeker. Waarschijnlijk mag hij de 31e het ziekenhuis al uit als het allemaal goed is gegaan en viert dan ook bij mij oud en nieuw zodat hij even weg is uit die atmosfeer die bij hem thuis rond zweeft (hij is ook een vuurwerk liefhebber en de argelope 3 jaar hebben we ook samen gestookt)

                  Comment


                    #54
                    Oorspronkelijk geplaatst door roelwijngaarden Bekijk bericht
                    jaja, morgen nog even shoppen en dan wachten op 31-12 10:00 uur.. Misschien de basis van de volgende Museum dvd vastleggen.
                    Iedereen, veel plezier, en doe voorzichtig.
                    Heb een aantal dvd's gehad van vuurwerkmuseum, prachtige dvd's altijd!

                    Comment


                      #55
                      Morgen de laatste bestellingen ophalen , de tijd vliegt!
                      Alleen je collectie mag stunten!

                      Comment


                        #56
                        ja heb ik besteld 4 stuks in 1 order

                        Comment


                          #57
                          Heerlijk deze tijd man! Hier ook een jonge wijk. Geen azijnpissers, iedereen die er van geniet en snapt dat het 1x per jaar is! Heb dit jaar 4 blokken van heron gehaald in Groningen ( legaal ) zag er goed uit op internet. Morgen maar Es' checken in real life!

                          Comment


                            #58
                            Het is alweer de 30ste dag met dubbele kanten...
                            1. Me pa jarig, die er niet meer is helaas! Dus vanavond een Wenspijl afsteken! Met ze allen iets wensen voor volgend jaar.
                            2. Morgen oud en nieuw!!! En de laatste voorbereidingen.

                            Altijd een beetje raar deze dag... Maarja! Is een vuurwerkforum hier!

                            Heb wel dat ik minder het oud en nieuw gevoel heb dan anderen jaren, zo had ik ook geen kerstgevoel. Beetje een minder jaar... Zit vanalles tegen thuis. En aangezien het buiten 10 graden is heb je ook weer niet het gevoel dat het winter is... Jammer, maar knallen gaan we!

                            Ben trouwens benieuwd wie de Revolution wint op Facebook!! Stiekem zelf ook even hopen, toch nog een dikke box om 00:00 uur dan die kleinere cakes maarja ook daar plezier aan!

                            Zo weer genoeg voor nu!

                            Comment


                              #59
                              Wat gaat een jaar toch snel... misschien ook wel te snel als je nu terugkijkt.. oudjaarsdag vorig jaar is voor mijn gevoel nog maar 2 maanden geleden

                              Comment


                                #60
                                Helemaal mee eens! Had het er zaterdag nog over in de auto naar Duitsland. Leek wel 2 maanden geleden dat we er voor het laatst heen gingen. Maar ondertussen is er gewoon een heel jaar voorbij gegaan.

                                Comment

                                Working...
                                X