Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HAOKAN Fireworks te Roosendaal

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    HAOKAN Fireworks te Roosendaal

    Aangezien ik het haokan roosendaal topic niet kan vinden laat staan of die er uberhaupt is doe ik de vraag hier maar..

    De falcon van diamond iemand enig idee welke versie dit is die bij haokan verkocht is ?
    Vanmiddag in de losse verkoop er ff bij gehaald maar begin nu wel erg te twijfelen mede door de afprijzing.


    #2
    Vanmorgen in roosendaal geweest was hier om 8.30 ongveer. ( 1,5 uur rijden )
    Wij zijn prima geholpen in roosendaal er was een ding niet die mijn zoon speciaal besteld had en dit losten ze prima met hem op hij was er super blij mee

    het pakket van 250,00 waarde voor 75,00 was super niets verkeerd aan.

    ik wil haokan bedanken voor de top actie,s en ik kom zeker terug volgend jaar.

    Succes met de laaste 2 verkoopdagen.

    Comment


      #3
      HAOKAN Fireworks te Roosendaal

      Plaats hier alles over de winkel in Roosendaal van Haokan Fireworks

      De folder van 2012-2013!

      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        #4
        Ik heb de falcon gekregen ipv de salute cake, echter staat er geen prodcutiejaar op.
        Als iemand aan de hand van foto's kan zien welke het is wil ik ze best posten.

        Ennuh, ben ik de enige die meteen verliefd werd op het kassameisje ?
        ffffffffff

        Comment


          #5
          De falcon is door Haokan afgeprijsd met 50% dit jaar, nadat deze op de demo was geschoten en erg tegenviel vergeleken met de oude falcon/sky screamer.
          Ik ga er dan ook vanuit dat de nu uitgereikte exemplaren de 2013 versie zijn.

          Comment


            #6
            Dat zou goed balen zijn 35 euro voor een paar slechte fluiters vind ik namelijk weggegooid geld..

            Comment


              #7
              Ik had hem zelf gekozen, had 29euro betaald geloof ik voor de salute cake 1 . Ik heb hem altijd al eens gewild. Ook al is hij minder/
              ffffffffff

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door hardcore0438 Bekijk bericht
                Ik heb de falcon gekregen ipv de salute cake, echter staat er geen prodcutiejaar op.
                Als iemand aan de hand van foto's kan zien welke het is wil ik ze best posten.

                Ennuh, ben ik de enige die meteen verliefd werd op het kassameisje ?
                haha, dan zou ik morgen maar weer gaan! ff kijken

                Comment


                  #9
                  Vanmiddag jo even gemaild, en mag m dus omruilen voor een andere cake !

                  Top service daar.!

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                    Plaats hier alles over de winkel in Roosendaal van Haokan Fireworks

                    De folder van 2012-2013!
                    Is het mogelijk om dit topic te combineren met de winkel in Oisterwijk, ligt beidde in Brabant. Nu wordt in het topic van Pijnacker redelijk wat gepraat over het filiaal in Oisterwijk.
                    www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                    Comment


                      #11
                      Vanmiddag geweest, alles aanwezig en was binnen een paar minuutjes weer buiten.
                      Top dus !

                      Comment


                        #12
                        Ik hoop dat dit jaar de webshop ook weer lekker vroeg open gaat ! waren mooie prijzen daar !
                        No Pyro ! No Party !

                        Comment


                          #13
                          Acties

                          Bekijk al de aanbiedingen etc via Haokan Pijnacker Alles is het zelfde voor Roosendaal en Oisterwijk

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door bolle-040 Bekijk bericht
                            Is het mogelijk om dit topic te combineren met de winkel in Oisterwijk, ligt beidde in Brabant. Nu wordt in het topic van Pijnacker redelijk wat gepraat over het filiaal in Oisterwijk.
                            Zou ook mijn voorkeur hebben. Ben afgelopen ochtend mijn bestelling gaan ophalen in Oisterwijk.
                            Alles stond mooi klaar. Geen wachttijden, perfecte afhandeling en organisatie. Mijn complimenten
                            aan Hoakan Fireworks.

                            Comment


                              #15
                              Zal dit jaar meer gaan posten hier

                              Oorspronkelijk geplaatst door cougar Bekijk bericht
                              Zou ook mijn voorkeur hebben. Ben afgelopen ochtend mijn bestelling gaan ophalen in Oisterwijk.
                              Alles stond mooi klaar. Geen wachttijden, perfecte afhandeling en organisatie. Mijn complimenten
                              aan Hoakan Fireworks.

                              Comment

                              Working...
                              X