Banner GBV-WECO - Wecovuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 30
  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 december 2013
    Berichten
    72
    Thanks
    1
    57 waarderingen in 12 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jo_Haokan Fireworks Bekijk bericht
    Zal dit jaar meer gaan posten hier
    Super!!!

    Wanneer begint de uitverkoop weer Jo?

  2. #17
    VWC-Lid ATF's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 december 2013
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    892
    Thanks
    728
    440 waarderingen in 253 posts
    Stond voor een dicht hek om 06.45 haha...gelukkig gingen ze op tijd open en stond alles klaar. Na 5 minuten weer buiten. Hier kom ik volgend jaar zeker terug. Bedankt!

  3. Deze gebruiker waardeert ATF voor het bericht:


  4. #18
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    Er was hier afgelopen vrijdagochtend en mijn bestelling stond al keurig gereed, verder was er bijna niemand! Prima zaak voor scherpe prijzen!

  5. Deze gebruiker waardeert vuurwerkfreakk voor het bericht:


  6. #19
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.214
    Thanks
    5.533
    6.572 waarderingen in 2.725 posts
    Hier ook geweest, bestelling stond al klaar. Is een top winkel, met een heel fijn bestelsysteeem.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  7. #20
    VWC-Lid Pyro Is Art's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 mei 2017
    Berichten
    1.302
    Thanks
    1.376
    2.257 waarderingen in 761 posts
    Wij hebben helaas anderhalf uur moeten wachten op onze bestelling. Iets met leveranciers en kooien openen. Wel twee sloffen rotjes cadeau gekregen Overmacht, kan gebeuren. Vorige jaren geen enkel probleem gehad.

    Verder eens met vorige post. Bestelsysteem uitstekend! Kunnen meerdere shops een voorbeeld aan nemen.

  8. #21
    VWC-Lid Pyro Is Art's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 mei 2017
    Berichten
    1.302
    Thanks
    1.376
    2.257 waarderingen in 761 posts
    De site is weer online gegaan! Aantal mooie producten voor mooie prijzen. Gelukkig nog vijftien keer The Junk weten te bemachtigen voor een mooie prijs van €3,-

  9. #22
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    De winkelactie is hier te vinden; http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...okan-Fireworks
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  10. #23
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.214
    Thanks
    5.533
    6.572 waarderingen in 2.725 posts
    Wanneer komen de nieuwe producten van Rubro in de webshop? Gewoon gelijktijdig met de opening van de "normale" Rubro webshops, dus rond eind november? Of komen ze al eerder?
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  11. #24
    VWC-Lid hardcore0438's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 januari 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    2.243
    Thanks
    799
    1.516 waarderingen in 528 posts
    Keurig geholpen. Gisteren rond 07:30 aanwezig, en was de enige klant. Bestelling snel gepakt (lag al klaar), samen gecontroleerd en er liep zelfs iemand mee om het naar de auto te brengen. Top!
    ffffffffff

  12. #25
    VWC-Lid Jo_Haokan Fireworks's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 september 2012
    Berichten
    981
    Thanks
    63
    2.077 waarderingen in 593 posts

    Evaluatie

    Als eerste iedereen de beste wensen voor 2020.
    Haokan kan terugkijken op een goed 2019, De webshop groeit ieder jaar, afgelopen jaar 4623 internetbestellingen en dat is een record. aankomend jaar gaan we ook het totaal gewicht van de bestelling op de order mee vermelden zodat iedereen weet met hoeveel personen ze de bestelling moeten gaan vervoeren en ook worden de spelregels op de orderbevestiging nog extra mee vermeld bv het telefoonnummer dat ze eind december kunnen bellen nu belt iedereen mij nog en dat is niet meer bij te houden. Ook tijdens de afhaaldagen wordt er veel gebeld maar dan zijn alle 3 de winkels te druk met uitleveren zodat we de telefoon niet kunnen opnemen. Ook het wisselen van ophaaltijdstippen moeten we strenger in worden
    zodat het systeem blijft werken met de spreiding van de afhaaltijdstippen.
    Dit jaar hebben we problemen gehad met transport, we hebben ochtend en middag leveringen en als dan op dag 1 de transporteur alles in 1 keer in de ochtend levert hebben we een probleem om dat dan binnen redelijke tijd in de bunkers te krijgen. Roosendaal had hier op de eerste dag veel last van en dan zijn ze te lang bezig om al het vuurwerk in de bunker te krijgen zodat dat ten koste gaat van uitlevering. De wachttijden waren dan ook flink opgelopen. Ook de handhaving was niet tevreden hierover en we zijn dan ook op de vingers getikt. Tijdens die periode moet het personeel dan ook extreem hard werken en dan kan het voorkomen dat ze soms bepaalde spullen niet kunnen vinden. gelukkig zijn er klanten bij die later zijn teruggekomen om de bestelling compleet te maken bij andere hebben we mooie vervangers mee kunnen geven of evt het geld terug van de missende producten. We hebben in Oisterwijk en Pijnacker een nachtopening waar we dan zoveel mogelijk grote bestellingen de deur uit doen en we hopen dat aankomend jaar nog meer mensen met grote bestellingen hier gebruik van gaan maken omdat deze grote bestellingen tijdens de normale uren erg veel tijd in beslag neemt. Ook voor Roosendaal gaan we voor grote bestellingen eerder open zodat die ook in alle rust uitgeleverd kunnen worden.
    De nieuwe locatie in Oisterwijk is super en heb er veel goede reacties op gekregen.
    In Pijnacker gaat wel wat veranderen: De winkel in Pijnacker draait voor 90% op internet en 10% in voorverkoop en directe verkoop tijdens de dagen. Ik heb besloten dat we in Pijnacker alleen nog maar Internet gaan doen dus de showroom gaat dicht. Dat is ergens natuurlijk jammer want het is een mooie showroom en als ondernemer wil je graag ook die 10% winkelverkoop meenemen. Maar om de winkel te ontlasten gaan we dus alleen afhalen internet doen. Hierdoor wordt een gedeelte van de stress weggenomen, ook hoef ik dan geen winkelvoorraad te hebben en kunnen er meer bestellingen klaargezet worden.
    Nu ben ik nog druk bezig met de boekhouding van de jaarwisseling, winkels opruimen, Voorraden tellen, bijna alle 3 de winkels leeg verkocht dus dat zal snel gaan en dan vanaf volgende week weer inkopen. transporten verwacht ik dan einde van de maand. De bunkers weer vullen, nieuwe artikelen aanmaken in de webshop, aanbiedingsprijzen berekenen en dan als het lukt de 1e of 2e weekend van febr. de webshop weer openen.
    Nog een opmerking over de shop, Haokan opent in febr. met hele mooie prijzen meestal in mei kijk ik naar de voorraad wat gaat er snel uit en wat niet en ook wat doen andere winkels en dan kan het zijn dat bepaalde zaken dan toch wat goedkoper zijn dan in febr.
    Als de shop opent in febr. is de keuze het grootst en ik hoop dan ook dat ik in mei niet allemaal mailtjes krijg dat bepaalde zaken een paar euro goedkoper zijn geworden of dat ik dat dan wil compenseren. Je kan natuurlijk ook wachten tot mei als je denkt dat het dan misschien een beetje goedkoper is maar dan denk ik dat voor veel liefhebbers hun favoriete vuurwerk al uitverkocht zal zijn. Dus graag een beetje begrip hiervoor.
    Ook was er wat verwarring dat bepaalde zaken ineens pas van de 28ste vanaf 12 uur te bestellen waren. Dit is simpel uit te leggen op een gegeven moment zit de opslag vol en dan worden de transporten gepland die tijdens de verkoopdagen aankomen. Al deze spullen kan ik dan ook pas vanaf 12:00 op de eerste dag gaan verkopen omdat ze dan ook pas binnenkomen. Hoe kan je dan toch die spullen bestellen als je afhaaltijdstip voor 12:00 uur is, een tweede account aanmaken (moet een ander emailadres zijn) en dan op het andere account de nieuwe spullen bestellen. Dit betekend wel dat je 2 keer naar de winkel moet komen. Natuurlijk probeer ik zo lang mogelijk alle spullen voor iedereen beschikbaar te houden maar op een gegeven moment lukt dat niet meer.
    Voor nu genoeg getypt aub niet op typefouten letten want ik ben maar gewoon gaan schrijven. Ik heb er in ieder geval weer zin in en tot ziens.
    Groet Jo

  13. Deze 2 gebruikers waarderen Jo_Haokan Fireworks voor het bericht:


  14. #26
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 september 2007
    Berichten
    704
    Thanks
    584
    578 waarderingen in 212 posts
    vandaag mogen helpen met de bunker in roosendaal te vullen, ook die staan weer goed vol!
    ik heb weer hele mooie producten in mn handen gehad en kan niet wachten tot de webshop open gaat

    Naam: 20200123_093603.jpg
Bekeken: 492
Grootte: 153,4 KB
    Naam: 20200123_093548.jpg
Bekeken: 482
Grootte: 126,7 KB

  15. Deze 7 gebruikers waarderen Tigers voor het bericht:


  16. #27
    VWC-Lid NiekB's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 november 2019
    Locatie
    Sterksel
    Berichten
    764
    Thanks
    334
    892 waarderingen in 329 posts
    Ziet er weer goed uit! Het is dat ik vandaag geen tijd had anders was ik er ook wel geweest.

  17. Deze gebruiker waardeert NiekB voor het bericht:


  18. #28
    VWC-Lid ATF's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 december 2013
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    892
    Thanks
    728
    440 waarderingen in 253 posts
    Was weer gezellig! En nu inderdaad wachten tot de webshop open gaat...

  19. Deze gebruiker waardeert ATF voor het bericht:


  20. #29
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.214
    Thanks
    5.533
    6.572 waarderingen in 2.725 posts
    Ziet er mooi uit Tigers.
    Vanochtend had ik toevallig ook een bedrijfsbezoek met school.
    Anders was ik zeker komen helpen.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  21. Deze gebruiker waardeert RandomDaniel voor het bericht:


  22. #30
    VWC-Lid hardcore0438's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 januari 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    2.243
    Thanks
    799
    1.516 waarderingen in 528 posts
    Zojuist de terugbetaling mogen ontvangen.
    ffffffffff

  23. Deze gebruiker waardeert hardcore0438 voor het bericht:

    HJB

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •