Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thunderbrick (Knock Out XL)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Thunderbrick (Knock Out XL)

    Ook wel bekend als Knock Out XL

    Artikelnummer: ...
    Artikelnaam: Thunderbrick
    Netto Kruitgewicht: 97,2 gram
    Aantal Schoten: 36 schots
    Effectomschrijving: 36 schots knalkomeet met maximale titaniumburst en finale! Dit product bevat de gepatenteerde Pyromould techniek. Pyromould is een nieuwe revolutionaire manier van vuurwerk maken.
    Tijdsduur: 50sec
    Stijghoogte: 15-20 meter
    Effectdiameter: 2 meter
    Richtprijs: € 8,99






    Info: goedvuurwerk.nl
    Foto's/Filmpjes: Tunit
    Attached Files
    Laatst aangepast door Mattenfreak; 5 November 2014, 12:53.

    #2
    Ik weet dat dit eigenlijk de Knock Out XL is, hier is al een topic van bij de Knock Out collectie.

    Dit jaar is de cake met behulp van de Pyromould techniek gemaakt. Dit vind ik toch wel interessant. Ben benieuwd of dit invloed heeft op de uitwerking.

    Comment


      #3
      Zie deze net pas, gelijk het filmpje bekeken en balen dat er geen verkooppunt in de buurt is, leuk blokkie voor die prijs!

      Comment


        #4
        heb er 7 dit jaar.
        lijken me leuke cakes voor een schappelijke prijs
        Even a broken clock is right twice a day.

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Tunit Bekijk bericht
          Ik weet dat dit eigenlijk de Knock Out XL is, hier is al een topic van bij de Knock Out collectie.

          Dit jaar is de cake met behulp van de Pyromould techniek gemaakt. Dit vind ik toch wel interessant. Ben benieuwd of dit invloed heeft op de uitwerking.
          Ik heb het filmpje bekeken op de website van goedvuurwerk.nl en ik zie dat er zeker wel een verschil zit in vergelijking met de oude (in positieve zin)

          Comment


            #6
            Zo de knetter.. ondanks de zeer smalle tubes komen hier heerlijke knallen vanaf

            Comment


              #7
              Mooi om te horen ! Had een beetje twijfel met die smalle tubes idd en dat kruitgewicht.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door knalvuurwerkfreak Bekijk bericht
                Zo de knetter.. ondanks de zeer smalle tubes komen hier heerlijke knallen vanaf
                Waarmee te vergelijken, dutch tunder, silversalute etc.

                Comment


                  #9
                  Ik hoop het van ganze harte. Heb er 4 om door te lonten. Ik kende deze alleen van de knock out xxl
                  Eind goed, Knal goed!

                  Comment


                    #10
                    deze die liepen echt hard.. ze zijn uitverkocht hier en daar zal nog een winkel wat hebben.
                    er wordt wel eeen vervanger gegeven vanuit lesli maar dat is wel een sierpot

                    Comment


                      #11
                      Komt waarschijnlijk omdat ze aan het stunten waren. Normaal kosten ze 8.99 nu als pakket voor 10 euro met 25 singelshotjes erbij. Liep ook erg hard hier!
                      Eind goed, Knal goed!

                      Comment


                        #12
                        Ik ga de 31ste pas halen, dan zullen ze wel weer op zijn

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door koentje98 Bekijk bericht
                          Ik ga de 31ste pas halen, dan zullen ze wel weer op zijn
                          als je voor losse verkoop komt dan geef ik je haast geen kans er voor. heb je besteld en de winkel heeft er rekening mee houden dan heb je kans dat je ze krijgt

                          Comment


                            #14
                            Dan hoop ik maar dat de winkel dat wil doen ik hoorde iig goede dingen, dus wil ze zeker uitproberen.

                            Comment


                              #15
                              Ik heb ze wel 2 keer bestelt. En ga ze maandag ophalen. Helaas is het vaak zo dat ze die dag de bestelling nog bij elkaar moeten zoeken. Afwachten dus.

                              Comment

                              Working...
                              X