Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thunderbrick (Knock Out XL)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Voor mij geen pyromould rommel meer hoor. Vorig jaar gingen er ook al een hoop pyromoulds mis.
    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

    Comment


      In totaal twee karton van weggeschoten hier in de buurt (door mij en mijn stookmaten) en structureel goed allemaal.. stuk voor stuk niets op aan te merken.

      Comment


        Hier ook aardig wat van weggeknalt. Nooit problemen mee gehad. Vind dit juist een van de betere knalcakes
        -FireworksHolland-

        Comment


          Ook hier 1 van geschoten,knal was redelijk.

          https://www.youtube.com/watch?v=_UDGcEZl50A
          Laatst aangepast door pkd19; 5 October 2019, 09:22.

          Comment


            Weet iemand nog een goedkoop adresje om deze te kopen?

            Comment


              Paar jaar terug een aantal gehad. Zijn zeer leuke blokjes die nog best hard gaan ook. Daarnaast zijn ze ook niet zo heel duur. Zeker niet als ze ook nog in de aanbieding zijn.
              ook bekend op avp met de zelfde naam

              Comment


                Heb deze dit jaar voor t eerst voor 6 euro per stuk, lijkt me een goed prijsje als ze nog zo goed zijn als sommige mensen hier beweren

                Comment


                  Je hebt hier tegenwoordig ook omlabelingen van. Vorig jaar de Burning rubber gehad. Knalde voor Mn gevoel wel iets minder hard dan de thunderbrick. Zeker van ben ik het niet.
                  -FireworksHolland-

                  Comment


                    Hoe presteert deze tegenwoordig? Ben benieuwd of ie nog knalt zoals voorheen. Dit was altijd al een prima knalblokje.

                    Comment


                      Deze is ergens voor 5 euro per stuk te koop in NL, echter moet je dan wel een karton kopen.
                      Helaas veel te ver van mij.
                      Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
                        Deze is ergens voor 5 euro per stuk te koop in NL, echter moet je dan wel een karton kopen.
                        Helaas veel te ver van mij.
                        Heb je een linkje voor me?

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door EHVuurwerk Bekijk bericht
                          Heb je een linkje voor me?
                          Zeker ik zal even een PM sturen, weet niet of het in dit topic mag.
                          Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
                            Zeker ik zal even een PM sturen, weet niet of het in dit topic mag.
                            kan je mij ook een pbtje sturen ?
                            我也喜欢年纪较大的烟花

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                              Hoe presteert deze tegenwoordig? Ben benieuwd of ie nog knalt zoals voorheen. Dit was altijd al een prima knalblokje.
                              Heb ze nooit eerder gehad, dus weet niet of ze beter of slechter dan voorheen waren. Leuke rode tail (wat het met lichte nevel goed doet), behoorlijke knal, maar traag(45 sec.)! Bij de opening van mijn show in 2-voud geschoten en toen niet storend. Maar als pré finale in 3-voud samen met 2 maal de voltage was het best storend. Ze kosten daarentegen maar €5,-

                              Nu ik het blokje eens bekeken heb, is die traagheid wel heel eenvoudig op te lossen.
                              a) Gewoon hoofd en reservelont tegelijk aansteken (2 maal zo snel) of...
                              b) even onder het blokje kijken (4 maal zo snel).
                              Laatst aangepast door frelst68; 2 January 2020, 13:37.

                              Comment


                                Knalcake - Thunder brick - Lesli vuurwerk

                                Comment

                                Working...
                                X