Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    VWC-Lid Cornel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 juli 2005
    Berichten
    1.321
    Thanks
    1.033
    726 waarderingen in 373 posts

    Trip report 28-12-2013

    Nou zal ik dan op deze vroege ochtend maar beginnen met een trip report

    Ik zal hem door de dag heen update's online gooien om zo leuk beeld te geven van mijn dag maar dan live haha

    Daar gaan we dan

    Net wakker, aan de koffie want dat hebben we wel even nodig
    En dan gaan we zo op weg naar Fuego fireworks in Aalsmeer om de eerste bestelling op te halen! Ik zal mij daarna weer hier melden voor een update en wat foto's.

    Update 08:23
    Zo eerste winkel gehad, was er lekker rustig. Mooie sfeervolle winkel! Aardig personeel alleen bijna mijn bestelling met de verkeerde mee
    Haha! Maar alles goed gekomen!
    Wat is trouwens die rol caffetara groot zeg, echt niet normaal. Denk vergelijkbaar met een 300k

    Naam: foto 2.jpg
Bekeken: 112
Grootte: 145,3 KB

    Opbrengst: 2x great wall of china

    Nu opweg naar harten4!

    Update 11:31
    Nu weer thuis van harten4. Super gezellige winkel waar ik bekende tegenkwam! Even nog staan praten met Arjan (Torr) en Gerwin.

    Het was lekker rustig, dus mijn bestelling was er al snel! Deze winkel ademt vuurwerk en de mensen die er werken doen dit ook met plezier! Echt een top winkel!

    Naam: foto 4.jpg
Bekeken: 102
Grootte: 169,2 KB
    Naam: foto 5.jpg
Bekeken: 96
Grootte: 151,6 KB

    Laatste stop vanmiddag, Rowy.

    Update 19:36
    Zo de dag zit er weer op, was top bij Rowy. Helaas vergeten een foto te maken van de voorkant.

    Daar aangekomen was het redelijk druk maar wel gezellig! Mooie sfeervolle showroom. Meteen even mijn ordernummer doorgegeven en Rob ging aan de slag. Netjes alles meegekregen en geholpen met naar de auto brengen! Met volle auto weer naar huis.

    Alles was netjes geregeld, er stonden oliebollen en appelflappen en ook een lekker bakkie! Complimenten aan Rob en de rest.

    Ondanks dat het druk was, werden de mensen toch wel snel geholpen naar mijn idee. Volgens mij heb ik mike (Mattenfreak) ook nog gezien in zijn gele auto? die stond recht achter mijne toen ik aan het inladen was

    Al het vuurwerk is binnen, dus nu maar eens beginnen aan het uit de kooien halen van alles
    Laatst gewijzigd door Cornel; 28 december 2013 om 18:41

  2. Deze 4 gebruikers waarderen Cornel voor het bericht:


Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •